Strona 2 z 2

: czw lut 01, 2007 15:18
autor: cowboy
inek01 pisze:Jakos mam uraze do "popychu" nawet w tej formie
taki popych to masz za każdym razem kiedy hamujesz silnikiem - wtedy odcinany jest dopływ paliwka :)

: czw lut 01, 2007 15:20
autor: inek01
cowboy pisze:taki popych to masz za każdym razem kiedy hamujesz silnikiem - wtedy odcinany jest dopływ paliwka
Wiem, wiem. Zawsze hamuje silnikiem.

: czw lut 01, 2007 18:32
autor: tespis
Cowboy ja na trybie awaryjnym dojechalem do warszawy i spowrotem:) W jedna strone mam 280km wiec dalej 560km jednego dnia na trybie awaryjnym:P Dodam ze spalil mi wtedy okolo 5l ale jazda nie byla przyjemnoscia

: czw lut 01, 2007 18:44
autor: pio2rek
na diagnostyce pokazal sie bląd czujnika cisnienia doladowania ale juz nie ma tego bledu. ale auto chodzi normalnie .

: czw lut 01, 2007 20:20
autor: inek01
pio2rek pisze:ale juz nie ma tego bledu
Bo Ci go skasowali, ale czy usuneli przyczyne ? Przejedz sie z wieksza predkoscia i sprawdz czy przy max bucie znowu nie wchodzi w awaryjny...

: pt lut 02, 2007 20:54
autor: pio2rek
zrobilem 300 km dosyc ostro nawet pod 210km\h dochodzilo i nic wszystko jest oki . to pewnie byla jkas chwilowa niemoc mojego autka :) koniec tematu!

: pt lut 02, 2007 20:57
autor: cowboy
pio2rek pisze:koniec tematu!
miejmy nadzieję - generalnie nie powinno być notlaufów... jeden na 10 000km to nie problem :)