Strona 2 z 2
: wt lip 03, 2007 08:47
autor: honzik1976
Cinek pisze:honzik1976 pisze:u mnie to samo co u PYSIORA
na zimnym wygląda OK a jak się zagrzeje to pełno babelków leci.....
wczorej byłem w serwisie , stwierdzili że to wina filtra FILOTRONA(podobno są do d....) który wymieniłem 2 tyg temu i włożyli mi jakiś oryginalny niemiecki za 100zł
no i pupa bebelki jak leciały tak lecą !!!
powiedzieli ze to może być wina popmy paliwa i że jak chce to mam zadzwonić w przyszłym tygodniu oni załatwią inną , wymienią i zobaczą .....
na tym poprzednim filtrze po przejechaniu ok 8 km jak się silnik dobrze nagrzał nie dało się jechac , silnik strasznie szarpał i nie miał mocy , samochód ciagle zwalniał i jak już się zatrzymałem nie mogłem odpalić a wężyk od paliwa był pusty, musiałem odczekać z 5min i po długim kręceniu odpalał , jakiś czas jechał dobrze i zabawa zaczynała się od nowa
na nowym oryginalnym jeszcze nie wiem bo wczoraj wróciłem tylko z serwisu i dzisiaj do pracy pojechałem(na razie bez szarpania) ale temperatura spadła ,nie jest już tak gorąco no dworze i myślę że silnik nie zdążył nabrać temperatury
jak zrobię jakąć dłuższą trasę to dam znać czy jest jakas poprawa
pozdrowienia!!!
może siadać pompa paliwa w zbiorniku ( jeżeli w ogóle masz, bo nie wiem jaki masz silnik ). u mnie w pompowtryskach właśnie sie tak działo.
ja mam silnik ALH więc chyba nie mam pompy przy baku.
do wczoraj myslałem że po wymianie filtra u mnie wszystko OK , ale jak wyskoczyłem na autostradę i rozkulałem sie do 140 km/h zaczęło sie to samo - ja mu pedał w podłoge a on nic więcej , niby już nie zwalniał ale rozkulać się bardziej nie mógł , było czyć na zmanę delikatne przyspieszenie i zwolnienie tak gdzieś po 2 sek.
czy bedzie to nieszczelność w układzie paliwowym czy pompa przy silniku już siada ??? przebieg mam 183000km
pozdrowienia
: wt lip 03, 2007 20:38
autor: niebieski91
honzik1976 pisze:czy bedzie to nieszczelność w układzie paliwowym czy pompa przy silniku już siada
a czy to koniecznie by musialo byc coś z paliwem - nie brałeś pod uwage przepływomierza - chodzi o ten brak rozpedzania sie po 120, czy nie odczuwasz braku mocy ?????
: śr lip 04, 2007 09:29
autor: honzik1976
o przepływomierzu nie myslałem .....
ale czy jeśli byłby uszkodzony to nie wykazałaby tego diagnoza komputerowa ???
pozdrawiam
: czw lip 05, 2007 16:46
autor: niebieski91
honzik1976 pisze:ale czy jeśli byłby uszkodzony to nie wykazałaby tego diagnoza komputerowa ???
ja mialem walnięty i dopóki nie zrobiłem testu pod obciążeniem to nic nie pokazywało zeby bylo nie tak. Bo on obcina dawki w czasie jazdy. i dopiero logi po sprawdzeniu na 4 biegu itp. wukazaly ze tnie dawki powietrza. U mnie ciął nieznacznie ale też powyżej setki juz bylo czuc że nie jest taki rączy.
Po wymianie przepływki na nowa wejście na obroty na 4 biegu z 1600 na 3000 mniejszylo sie o ponad 2 sekundy.
Po prostu przełóż jak masz mozliwośc przepływke od innej czwórki )sprawną ) i sie zorientujesz. Albo zrób tes z diodą. Jak Ci ta muli strasznie to na diodzie od razu powinieneś odczuć różnice. Jakby co to poszperam bo mam gdzieś opis jaka dioda i jak to zrobić.
Takie sa oczywiście tylko moje sugestie na podstawie tego co ja mialem i koledzy z forum mi radzili. A czy tak jest u ciebie to nie wiem.
Najlepiej poszukaj pare tematów o muleniu po 120km/h i przepływce i wtedy sie zorientujesz czy to u ciebie to może byc to
: czw lip 12, 2007 08:06
autor: oxeed
a może sprawdż czy z króćca nie ucieka paliwo!!! u mnie tamtendy zasysa powietrze i trzeba jedynie uszczeleczeczkę i powinno pomóc
: czw lip 12, 2007 12:28
autor: honzik1976
oxeed pisze:a może sprawdż czy z króćca nie ucieka paliwo!!! u mnie tamtendy zasysa powietrze i trzeba jedynie uszczeleczeczkę i powinno pomóc
cześć
z jakiego króćca ....
co to i gdzie to ?
pozdrawiam
: czw lip 12, 2007 18:54
autor: oxeed
te które wychodzą z pompy wtryskowej, na wtryskiwacze
[ Dodano: 12 Lip 2007 19:15 ]
zdjęcie
![Obrazek](http://images25.fotosik.pl/25/4a08de060f6ed52fmed.jpg)