walka z pęcherzykami pow. w ukł. paliwowym

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

honzik1976
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr maja 16, 2007 10:33
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: honzik1976 » wt lip 03, 2007 08:47

Cinek pisze:
honzik1976 pisze:u mnie to samo co u PYSIORA :)

na zimnym wygląda OK a jak się zagrzeje to pełno babelków leci.....
wczorej byłem w serwisie , stwierdzili że to wina filtra FILOTRONA(podobno są do d....) który wymieniłem 2 tyg temu i włożyli mi jakiś oryginalny niemiecki za 100zł :goof:
no i pupa bebelki jak leciały tak lecą !!!
powiedzieli ze to może być wina popmy paliwa i że jak chce to mam zadzwonić w przyszłym tygodniu oni załatwią inną , wymienią i zobaczą .....

na tym poprzednim filtrze po przejechaniu ok 8 km jak się silnik dobrze nagrzał nie dało się jechac , silnik strasznie szarpał i nie miał mocy , samochód ciagle zwalniał i jak już się zatrzymałem nie mogłem odpalić a wężyk od paliwa był pusty, musiałem odczekać z 5min i po długim kręceniu odpalał , jakiś czas jechał dobrze i zabawa zaczynała się od nowa :(

na nowym oryginalnym jeszcze nie wiem bo wczoraj wróciłem tylko z serwisu i dzisiaj do pracy pojechałem(na razie bez szarpania) ale temperatura spadła ,nie jest już tak gorąco no dworze i myślę że silnik nie zdążył nabrać temperatury

jak zrobię jakąć dłuższą trasę to dam znać czy jest jakas poprawa

pozdrowienia!!!
może siadać pompa paliwa w zbiorniku ( jeżeli w ogóle masz, bo nie wiem jaki masz silnik ). u mnie w pompowtryskach właśnie sie tak działo.
ja mam silnik ALH więc chyba nie mam pompy przy baku.
do wczoraj myslałem że po wymianie filtra u mnie wszystko OK , ale jak wyskoczyłem na autostradę i rozkulałem sie do 140 km/h zaczęło sie to samo - ja mu pedał w podłoge a on nic więcej , niby już nie zwalniał ale rozkulać się bardziej nie mógł , było czyć na zmanę delikatne przyspieszenie i zwolnienie tak gdzieś po 2 sek.

czy bedzie to nieszczelność w układzie paliwowym czy pompa przy silniku już siada ??? przebieg mam 183000km

pozdrowienia



Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » wt lip 03, 2007 20:38

honzik1976 pisze:czy bedzie to nieszczelność w układzie paliwowym czy pompa przy silniku już siada
a czy to koniecznie by musialo byc coś z paliwem - nie brałeś pod uwage przepływomierza - chodzi o ten brak rozpedzania sie po 120, czy nie odczuwasz braku mocy ?????
Ostatnio zmieniony wt lip 03, 2007 20:39 przez niebieski91, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

honzik1976
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr maja 16, 2007 10:33
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: honzik1976 » śr lip 04, 2007 09:29

o przepływomierzu nie myslałem .....
ale czy jeśli byłby uszkodzony to nie wykazałaby tego diagnoza komputerowa ???

pozdrawiam



Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » czw lip 05, 2007 16:46

honzik1976 pisze:ale czy jeśli byłby uszkodzony to nie wykazałaby tego diagnoza komputerowa ???
ja mialem walnięty i dopóki nie zrobiłem testu pod obciążeniem to nic nie pokazywało zeby bylo nie tak. Bo on obcina dawki w czasie jazdy. i dopiero logi po sprawdzeniu na 4 biegu itp. wukazaly ze tnie dawki powietrza. U mnie ciął nieznacznie ale też powyżej setki juz bylo czuc że nie jest taki rączy.
Po wymianie przepływki na nowa wejście na obroty na 4 biegu z 1600 na 3000 mniejszylo sie o ponad 2 sekundy.
Po prostu przełóż jak masz mozliwośc przepływke od innej czwórki )sprawną ) i sie zorientujesz. Albo zrób tes z diodą. Jak Ci ta muli strasznie to na diodzie od razu powinieneś odczuć różnice. Jakby co to poszperam bo mam gdzieś opis jaka dioda i jak to zrobić.
Takie sa oczywiście tylko moje sugestie na podstawie tego co ja mialem i koledzy z forum mi radzili. A czy tak jest u ciebie to nie wiem.
Najlepiej poszukaj pare tematów o muleniu po 120km/h i przepływce i wtedy sie zorientujesz czy to u ciebie to może byc to


Obrazek

oxeed
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 14:08
Lokalizacja: TORUŃ

Post autor: oxeed » czw lip 12, 2007 08:06

a może sprawdż czy z króćca nie ucieka paliwo!!! u mnie tamtendy zasysa powietrze i trzeba jedynie uszczeleczeczkę i powinno pomóc


OXEED

honzik1976
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr maja 16, 2007 10:33
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: honzik1976 » czw lip 12, 2007 12:28

oxeed pisze:a może sprawdż czy z króćca nie ucieka paliwo!!! u mnie tamtendy zasysa powietrze i trzeba jedynie uszczeleczeczkę i powinno pomóc
cześć

z jakiego króćca ....
co to i gdzie to ? :grin:

pozdrawiam



oxeed
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 14:08
Lokalizacja: TORUŃ

Post autor: oxeed » czw lip 12, 2007 18:54

te które wychodzą z pompy wtryskowej, na wtryskiwacze

[ Dodano: 12 Lip 2007 19:15 ]
zdjęcie :hmm: Obrazek


OXEED

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 137 gości