AFN na hamowni

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » ndz sty 14, 2007 22:57

masakra pisze:ja mam :) tez nie jest dokonca sprawny..... jezeli nie zapomnie to zrobie, beda to czasy ze stopera komorkowego :grin: .... wiec za dokladnie nie bedą
PZDR
Tym się nie przejmuj. Sam robiłem pomiary stoperem w telefonie.
Czekam na wyniki z niecierpliwością. :bajer:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn sty 15, 2007 09:58

ja na serii miałem mniej więcej tak

80-120 km/h - IV bieg - około 7 s

80-120 km/h - V bieg - około 9 s

120-160 km/h - V bieg - około 13 s

wartości bardzo orientacyjne, nie powinieneś miec więcej

moja seria (117km/248 NM) autko 3D



Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » pn sty 15, 2007 14:35

cowboy nie żartujesz? Powaga?

Doradźcie jak wyciągnąć wtrysk żeby go nie popsuć?
Widzę że jest dociśnięty jakimś uchwytem, czy wystarczy go odkręcić i wtrysk powinien wyjść?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn sty 15, 2007 19:04

wtryski sa przykrecone wlasnie tym uchwytem. odkrecasz najpierw nakretke z wezyka doprowadzajacego paliwo, potem odkrecasz i zdejmujesz uchwyt, a potem plaska 14tka (lub 15 nie pamietam) mozesz zlapac za wtrysk i rozruszac go na boki i tak wyciagac do gory.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
masakra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: pn lut 27, 2006 18:34
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: masakra » pn sty 15, 2007 19:30

no ja dzis zmierzylem, niestety raz i pod gorke (wiadkukt) mniej wiecej bylo.....wysloczylo mi 10.59 na IV. nie bylo dzis warunków
Ale mysle ze na prostej drodze i przy poprawnym pomiarze (bo jechalem pod slonce, w ruchu ulicznym, bylo by z 9,
Noi moj afn cos ma nie tak w granicach 2-3 tys, prawidlowo(chyba) ciagnie od 3 )
PZDR



Awatar użytkownika
blachy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn sty 02, 2006 10:37
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: blachy » pn sty 15, 2007 20:35

Ja również dzisiaj zmierzyłem. Auto po chipie by uysy 108KM i 271NM. Charakterystyka momentu, którego maksimum jest u mnie przy 2500obr (tak chciałem) nie pozwoliła na rewelacyjne czasy, ale źle też nie jest. Mierzone stoperem w komórce:
3 bieg 60-100 - 5,5s
4 bieg 60-100 - 6,8s
4 bieg 80-120 - 7,6s
5 bieg 80-120 - 9,5s

Pozdro



Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » pn sty 15, 2007 21:04

No to jednak coś jest nie tak. U mnie od 80-120 jest 10 sekund.
Jutro wyciągam wtryski żeby odczytać z nich numery.
Może są ze słabszego auta, a jak nie to się chyba poddaję.



pdmcyc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:48
Lokalizacja: Biała P.
Kontakt:

Post autor: pdmcyc » pn sty 15, 2007 23:45

Grześko pisze:o to jednak coś jest nie tak. U mnie od 80-120 jest 10 sekund.
Jutro wyciągam wtryski żeby odczytać z nich numery.
Mam paska takiego jak w opisie i na oponach balonach (175/80/14) z podkręconą dawką i podniesionym ciśnieniem do 1 bara i mam 10,5 80-120... nie wiem czy możemy cos porównywać... ale pisze.



Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » śr sty 17, 2007 09:33

No i sprawdziłem wtryski tzn ich numery no i okazało się że są z AFNa.
Kto będzie tak dobry i użyczy mi oczywiście nie za darmo wtryski sprawne od afna lub asva na próbę.
Kończą mi się już pomysły a nie chcę kupować nowych wtrysków jeśli okaże się że te są sprawne.
A kuce nadal gdzieś się rozbiegają w ilości 20 sztuk. :D



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr sty 17, 2007 09:39

Grześko pisze:Kto będzie tak dobry i użyczy mi oczywiście nie za darmo wtryski sprawne od afna lub asv
skoro korekcję w kanale 013 masz ok to raczej wtryski dobre...

[ Dodano: Sro Sty 17, 2007 08:41 ]
Grześko pisze:Turbina trzyma 1950mbar
tyle to ma w serii :P po lekkim chipe w AFN powinna zapodawać 2150 mBar :P

zrób logi dymanmiczne na 4 biegu z gazem w podłodze kanały 003, 008, 011



Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » śr sty 17, 2007 13:37

Na razie został seryjny program na którym jest 90KM a powinno być 110KM.
Gdzie szukać ubytku tych 20KM.
Najłatwiej zamienić wtryski bo pompa raczej chyba nie.
Logi spróbuję wrzucić popołudniu jak wrócę do domu i pomierzę.

[ Dodano: 17 Sty 2007 18:28 ]
Oto obiecane logi:

[ Dodano: 17 Sty 2007 18:30 ]
i jeszcze na wolnych:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr sty 17, 2007 22:19

kurdę... logi w porzo, nic mi si.ę nie rzuciło w oczy ...

może ktos nie ogarniał hamowni :) - masz wykres ?

poza tym auto Ci jedzie w porzo ? nie stukaja szklanki?, nie dymi, pali na zimnym OK, rozrząd OK ?

może niech się uysy wypowie ?

[ Dodano: Sro Sty 17, 2007 21:26 ]
u mnie 62 do 103 - równo 6 sekund

od 78 do 117 też 6 sekund

patrząc na logi z 006

Obrazek

mojego AFN-a tez robił uysy

seria 117/248, po wirusie 136/339



Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » śr sty 17, 2007 22:48

Wykresu jeszcze nie mam. Ma mi uysy przesłać.
Nie stukają szklanki, na zimnym jedzie ok, rozrząd sprawdzony i dam za niego głowę że jest dobrze ustawiony.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw sty 18, 2007 09:30

Grześko pisze:dam za niego głowę że jest dobrze ustawiony
tak ? :P

a zloguj kanał 000 w basic setting ?, czyli ststyczny kąt trysku

Grześko, wtryski masz OK, gdyby były do bani to korekcja w kanale 013 byłaby około 2 (chyba że wszystkie tak samo zużyte), miałbyś Batorego z rury, ni nie paliłby idealnie...

na jakim paliwie jeździsz, może sprzęgło lekko popuszcza... nie wiem sam

ja stawiam na te szklanki :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 230 gości