Strona 2 z 2

: wt sty 09, 2007 19:49
autor: Chomik
RobertP pisze:Chomik napisał/a:
Ja mam dziurę przed katalizatorem, jeżdże już tak od kilku miesięcy i powoli ten świst zaczyna się robić uciążliwy, turbine słychać już przy 1000 obrotów

a to dziwne oryginalnie turbina zaczyna "brać" później przy ok.1900 RPM
ale to że ją słychać u Ciebie przy 1000 to wcale nie oznacza tez że już
"ciągnie" :bigok:
hehe ja wcale nie pisałem że ciągnie, poprostu ją głośno słychać, myśle że to jest to samo co u pdmcyc, pisze. Zobaczymy co będzie po wymianie złączki :bigok:

: wt sty 09, 2007 20:49
autor: RobertP
Chomik pisze:hehe ja wcale nie pisałem że ciągnie, poprostu ją głośno słychać
OK, jasne, może trochę się pospieszyłem ... :pub: :bigok:

: śr sty 10, 2007 15:26
autor: marcin999
ale czy u marcina999 chodzi o turbine z jego passata AFN czy o silnik 1Y w jego golfie ?
bo w tym pierwszym AFN to OK może być problem z notlaufem ale w tym drugim 1Y to jest niemożliwe ..., o który chodziło ?
hehe a jak myślisz?? :)
mam zamiar pojezdzic jeszcze tym pasiakiem, mam nadzieje ze notlaufu nie bedzie a jak bedzie to sie bede wtedy martwił. Dopóki autko dobrze działa to jeżdze i nic nie grzebie-- to jest podstawowa zasada obslugi diesla ;)

: pt sty 12, 2007 08:56
autor: tespis
RobertP pisze:a to dziwne oryginalnie turbina zaczyna "brać" później przy ok.1900 RPM
turbina w tych 110 konnych silnikach daje maksymalne cisnienie w granicach 1900 obr, czyli laduje wczesniej!
Jasne ze chodzilo mi o AFNa bo ma zmienna geometrie ta turbawka

[ Dodano: 12 Sty 2007 07:57 ]
marcin999, moze to nie jest regula ze jak swista to nie jest idealna. W kazdym razie jak u mnie zaczela byc slyszalna to mniej wiecej po 8 tys km zlapalem nota i potem coraz czesciej. Wyczyscilem ladnie i bylo wporzadku, bezglosna i jakby "mocniejsza"