Gwizd turbiny i nowy tłumik

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Chomik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: sob cze 25, 2005 17:37
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Chomik » wt sty 09, 2007 19:49

RobertP pisze:Chomik napisał/a:
Ja mam dziurę przed katalizatorem, jeżdże już tak od kilku miesięcy i powoli ten świst zaczyna się robić uciążliwy, turbine słychać już przy 1000 obrotów

a to dziwne oryginalnie turbina zaczyna "brać" później przy ok.1900 RPM
ale to że ją słychać u Ciebie przy 1000 to wcale nie oznacza tez że już
"ciągnie" :bigok:
hehe ja wcale nie pisałem że ciągnie, poprostu ją głośno słychać, myśle że to jest to samo co u pdmcyc, pisze. Zobaczymy co będzie po wymianie złączki :bigok:



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » wt sty 09, 2007 20:49

Chomik pisze:hehe ja wcale nie pisałem że ciągnie, poprostu ją głośno słychać
OK, jasne, może trochę się pospieszyłem ... :pub: :bigok:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » śr sty 10, 2007 15:26

ale czy u marcina999 chodzi o turbine z jego passata AFN czy o silnik 1Y w jego golfie ?
bo w tym pierwszym AFN to OK może być problem z notlaufem ale w tym drugim 1Y to jest niemożliwe ..., o który chodziło ?
hehe a jak myślisz?? :)
mam zamiar pojezdzic jeszcze tym pasiakiem, mam nadzieje ze notlaufu nie bedzie a jak bedzie to sie bede wtedy martwił. Dopóki autko dobrze działa to jeżdze i nic nie grzebie-- to jest podstawowa zasada obslugi diesla ;)


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
tespis
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 09:09
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: tespis » pt sty 12, 2007 08:56

RobertP pisze:a to dziwne oryginalnie turbina zaczyna "brać" później przy ok.1900 RPM
turbina w tych 110 konnych silnikach daje maksymalne cisnienie w granicach 1900 obr, czyli laduje wczesniej!
Jasne ze chodzilo mi o AFNa bo ma zmienna geometrie ta turbawka

[ Dodano: 12 Sty 2007 07:57 ]
marcin999, moze to nie jest regula ze jak swista to nie jest idealna. W kazdym razie jak u mnie zaczela byc slyszalna to mniej wiecej po 8 tys km zlapalem nota i potem coraz czesciej. Wyczyscilem ladnie i bylo wporzadku, bezglosna i jakby "mocniejsza"


pozdro

TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 172 gości