montaż wspomagania do 1,6 JR

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Viriss
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1844
Rejestracja: czw sty 08, 2009 23:09
Lokalizacja: Nienacko
Auto: Audi
Silnik: 1z

Post autor: Viriss » pn cze 22, 2009 23:12

Michaś_1977, Z tego co wiem to po 89 był inny wieloklin na kierownicy wiec z drugiej strony tez pewnie jest inny.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn cze 22, 2009 23:18

Wieloklin,wieloklinem,ale jak założyłem na magiel krzyżak,który przyjechał razem z całym układem wspomagania,to okazuje się,że jest za krótki-brakuje do kolumny górnej 3-4 cm,a akurat tyla jest krótszy od krzyżaka z układu bez wspomy.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Viriss
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1844
Rejestracja: czw sty 08, 2009 23:09
Lokalizacja: Nienacko
Auto: Audi
Silnik: 1z

Post autor: Viriss » pn cze 22, 2009 23:53

Możliwe że to też różnica w roczniku.



Druidionin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 23:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Druidionin » wt cze 23, 2009 00:27

No i co w takim przypadku ? :chytry: Krzyżaka od starszej kolumny ze wspomaganiem? :crazy:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt cze 23, 2009 07:23

Druidionin pisze:No i co w takim przypadku ? :chytry: Krzyżaka od starszej kolumny ze wspomaganiem? :crazy:
Hmm,Druidionin, gdybym ja to wiedział,to nie odgrzewałbym kotleta sprzed ponad dwóch lat... :grin:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

jaku89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: wt mar 31, 2009 11:31
Lokalizacja: z łodzi
Kontakt:

Post autor: jaku89 » wt cze 23, 2009 08:59

były rózne wielokliny- drobny i gruby, moze byc problem duzy problem ze zpasowaniem, jezeli w ogole sie uda, mialem raz taki przypadek ze na przekładnie był założony na chama krzyżak z innym wieloklinem, wszystko jeździlo ale przywkrecaniu zstala obrobione śruba, calośc dostala luzu, wieloklin dostal po tylku.
lepiej poszukaj unnego krzyzaka, albo prosciej innej kolumny.


seks, drugs, rock'n'roll!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt cze 23, 2009 10:50

jaku89 pisze:były rózne wielokliny- drobny i gruby, moze byc problem duzy problem ze zpasowaniem, jezeli w ogole sie uda
jaku89, nie rozumiesz mnie.Krzyżak na magiel założyłem,spasował elegancko,ale był za krótki,aby założyć go jeszcze u góry na kolumnę górną.
Na szczęście sytuacja została opanowana.Kupiłem na szrocie kompletną kolumnę górną-regulowaną (rozsuwa się jak teleskop) i poskładałem.
W starszych modelach te kolumny były jednoczęściowe,a w nowszych dwuczęściowe-regulowane.
Problem rozwiązany.Co prawda nikt z wypowiadających się nie trafił w sedno sprawy,ale i tak serdecznie dziękuję za chęci :pub: :wink:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Druidionin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 23:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Druidionin » wt cze 23, 2009 12:21

Kolejny dzień, kolejne doświadczenie ;-) Wiadomo przynajmniej teraz co robić jak się spotka taki przypadek ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 93 gości