Strona 2 z 3

: wt gru 26, 2006 13:37
autor: specWROC
czyli tą śrubką która ma pod główka taką czarną gumke(podkładke) zwiększam/zmniejszam obroty??

: wt gru 26, 2006 14:56
autor: hanti
specWROC pisze:czyli tą śrubką która ma pod główka taką czarną gumke(podkładke) zwiększam/zmniejszam obroty??
opisz śrubki numerkami a ja ci je opiszę, ale te dwie co idą centralnie do góry służą do ustawienia obrotów na wyciągniętym przyśpieszaczu, ta co jest " na płasko" służy do ustawiania obrotów biegu jałowego, a ta co jest pod wężykiem przelewowym a nad listwą świec żarowych służy do regulacji działania całego mechanizmu

: wt gru 26, 2006 15:44
autor: specWROC
Obrazek

właśnie ostatnio śrubke z numerkiem 1 przekręciłem troche w lewo aby zwiększyć obroty i jakoś zaczęła mi pompa ciec..

[ Dodano: 26 Gru 2006 14:45 ]
jest mokro od ropy pod pompą i za nią

: wt gru 26, 2006 15:47
autor: Przemo86
u mnie cieklo i w sumie dalej cieknie od sruby regulacji dawki paliwa (na ostatnim zdjeciu pierwsza sruba od prawej strony z takim wycieciem na plaski srubokret)

ale to cieklo tylko przy wlaczonym silniku, w sumie kapało :bigok:

a obroty zwiekszasz i zmniejszasz ta sruba z taka dziurka jak popatrzysz na to ostatnie zdjecie, ale nie jestem dokladnie pewny, dlatego pozniej zagladne pod maske i sie jeszcze upewnie czy oby napewno, bo o ile pamietam tam sa 3 sruby takie

: wt gru 26, 2006 15:48
autor: specWROC
a to widok pompy z dołu i dokładne miejsca z których cieknie;

Obrazek

: wt gru 26, 2006 15:49
autor: Przemo86
teraz to przedostatnie zdjecie bo dodales nowe ale kolega hanti, to lepiej wytlumaczyl

[ Dodano: Wto Gru 26, 2006 14:50 ]
w sumie przed przedostanie :D

: wt gru 26, 2006 16:07
autor: specWROC
PGrzemek pisze:u mnie cieklo i w sumie dalej cieknie od sruby regulacji dawki paliwa (na ostatnim zdjeciu pierwsza sruba od prawej strony z takim wycieciem na plaski srubokret)

ale to cieklo tylko przy wlaczonym silniku, w sumie kapało :bigok:

a obroty zwiekszasz i zmniejszasz ta sruba z taka dziurka jak popatrzysz na to ostatnie zdjecie, ale nie jestem dokladnie pewny, dlatego pozniej zagladne pod maske i sie jeszcze upewnie czy oby napewno, bo o ile pamietam tam sa 3 sruby takie
u mnie tez cieknie przy włączonym silniku...scieka mi az do miski olejowej :crazy: :crazy:

: wt gru 26, 2006 16:33
autor: hanti
zaraz coś spapusiam i zrobię wam dokładne fotki pompy od tylniej strony tylko skoczę do warsztatu

: wt gru 26, 2006 16:48
autor: Przemo86
specWROC pisze:u mnie tez cieknie przy włączonym silniku...scieka mi az do miski olejowej
no to sprawdz czy czasem nie z tej sruby co ci pisalem bo tez mam ochlapany silnik pompe i to dziadostwo na sam dol az leci :/

: wt gru 26, 2006 17:01
autor: hanti
tu macie fotki pompy " od tyłu" prawdopodobnie cieknie spod uszczelki pokrywy przyśpieszacza

: wt gru 26, 2006 18:58
autor: specWROC
hanti pisze:zaraz coś spapusiam i zrobię wam dokładne fotki pompy od tylniej strony tylko skoczę do warsztatu
wielkie THX:) a powiedz czy da sie samemu to wymienic czy nie bardzo??

[ Dodano: 26 Gru 2006 18:05 ]
Obrazek

dokładnie jak na włączonym silniku przyłoże tutaj palec to zostają mi na ręce takie bąbelki czystej ropki....

: wt gru 26, 2006 20:30
autor: ventil
specWROC, ciezko powiedziec czy u Ciebie cieknie z tych zaślepek (co raczej jest mniej prawdopodobne) czy raczej z mechanizmu regulacji wyprzedzenia wtrysku. Chyba ze scieka paliwo gdzies z góry np. z głowicy pompy. Poniewaz dostęp do tej strony pompy bez zdejmowania jej z silnika jest prawie niemożliwy prawdopodobnie bedziesz musiał zdjąc pompe. Jeśli to tylko któraś z tych zaślepek to wystarczy je wymienic ale jesli cieknie z mechanizmu czy z głowicy to trzeba wymienic oringi. Jesli z głowicy to teoretycznie mozna to zrobic bez wyjmowania pompy z auta. Cieknie przy włączonym silniku bo wewnętrzna pompka niskiego ciśnienia wytwarza cisnienie paliwa.

: wt gru 26, 2006 20:42
autor: specWROC
jak wymienić te zaślepki??

[ Dodano: 26 Gru 2006 22:48 ]
przed chwilką jechałem po dziewczyne do pracy...zaopatrzyłem się w porządną latarę i po powrocie nie zgasiłem silnika i dokładnie obejrzałem tę pompę a więc wyciek na pewno jest z tego miejsca

Obrazek

jest na całym obwodzie jak dokładnie przyświeciłem latarką to widać takie rozszczelnienie...jak bede dzwonic do mechanika to powiedziec mu ze jaka uszczelka/oring jest do wymiany...i oczywiscie ile sie oplaca dac za wymiane

chyba ze ktos podpowie jak samemu to wymienic :bigok:

[ Dodano: 26 Gru 2006 23:13 ]
ventil pisze:specWROC, ciezko powiedziec czy u Ciebie cieknie z tych zaślepek (co raczej jest mniej prawdopodobne) czy raczej z mechanizmu regulacji wyprzedzenia wtrysku. Chyba ze scieka paliwo gdzies z góry np. z głowicy pompy. Poniewaz dostęp do tej strony pompy bez zdejmowania jej z silnika jest prawie niemożliwy prawdopodobnie bedziesz musiał zdjąc pompe. Jeśli to tylko któraś z tych zaślepek to wystarczy je wymienic ale jesli cieknie z mechanizmu czy z głowicy to trzeba wymienic oringi. Jesli z głowicy to teoretycznie mozna to zrobic bez wyjmowania pompy z auta. Cieknie przy włączonym silniku bo wewnętrzna pompka niskiego ciśnienia wytwarza cisnienie paliwa.
a czy wyciek z pompy(coraz większy)może być przyczyną tego że tylko rano jak autko jest zimne to przez chwile tak dziwnie chodzi tak nim telepie ...takie dziwne ma obroty i po 10sek jest ok?

: śr gru 27, 2006 00:34
autor: hanti
specWROC pisze:a czy wyciek z pompy(coraz większy)może być przyczyną tego że tylko rano jak autko jest zimne to przez chwile tak dziwnie chodzi tak nim telepie ...takie dziwne ma obroty i po 10sek jest ok?
tak może być tymbardziej że masz pompę która zwiększa obroty
specWROC pisze:chyba ze ktos podpowie jak samemu to wymienic
jeśli to jest ten wyciek to niestety musisz wyjąć pompę " rozpołowić" ją od głowicy złożyć i zamontować no i oczywiście ustawić zapłon