: wt gru 26, 2006 13:37
czyli tą śrubką która ma pod główka taką czarną gumke(podkładke) zwiększam/zmniejszam obroty??
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
opisz śrubki numerkami a ja ci je opiszę, ale te dwie co idą centralnie do góry służą do ustawienia obrotów na wyciągniętym przyśpieszaczu, ta co jest " na płasko" służy do ustawiania obrotów biegu jałowego, a ta co jest pod wężykiem przelewowym a nad listwą świec żarowych służy do regulacji działania całego mechanizmuspecWROC pisze:czyli tą śrubką która ma pod główka taką czarną gumke(podkładke) zwiększam/zmniejszam obroty??
u mnie tez cieknie przy włączonym silniku...scieka mi az do miski olejowejPGrzemek pisze:u mnie cieklo i w sumie dalej cieknie od sruby regulacji dawki paliwa (na ostatnim zdjeciu pierwsza sruba od prawej strony z takim wycieciem na plaski srubokret)
ale to cieklo tylko przy wlaczonym silniku, w sumie kapało![]()
a obroty zwiekszasz i zmniejszasz ta sruba z taka dziurka jak popatrzysz na to ostatnie zdjecie, ale nie jestem dokladnie pewny, dlatego pozniej zagladne pod maske i sie jeszcze upewnie czy oby napewno, bo o ile pamietam tam sa 3 sruby takie
no to sprawdz czy czasem nie z tej sruby co ci pisalem bo tez mam ochlapany silnik pompe i to dziadostwo na sam dol az leci :/specWROC pisze:u mnie tez cieknie przy włączonym silniku...scieka mi az do miski olejowej
wielkie THX:) a powiedz czy da sie samemu to wymienic czy nie bardzo??hanti pisze:zaraz coś spapusiam i zrobię wam dokładne fotki pompy od tylniej strony tylko skoczę do warsztatu
a czy wyciek z pompy(coraz większy)może być przyczyną tego że tylko rano jak autko jest zimne to przez chwile tak dziwnie chodzi tak nim telepie ...takie dziwne ma obroty i po 10sek jest ok?ventil pisze:specWROC, ciezko powiedziec czy u Ciebie cieknie z tych zaślepek (co raczej jest mniej prawdopodobne) czy raczej z mechanizmu regulacji wyprzedzenia wtrysku. Chyba ze scieka paliwo gdzies z góry np. z głowicy pompy. Poniewaz dostęp do tej strony pompy bez zdejmowania jej z silnika jest prawie niemożliwy prawdopodobnie bedziesz musiał zdjąc pompe. Jeśli to tylko któraś z tych zaślepek to wystarczy je wymienic ale jesli cieknie z mechanizmu czy z głowicy to trzeba wymienic oringi. Jesli z głowicy to teoretycznie mozna to zrobic bez wyjmowania pompy z auta. Cieknie przy włączonym silniku bo wewnętrzna pompka niskiego ciśnienia wytwarza cisnienie paliwa.
tak może być tymbardziej że masz pompę która zwiększa obrotyspecWROC pisze:a czy wyciek z pompy(coraz większy)może być przyczyną tego że tylko rano jak autko jest zimne to przez chwile tak dziwnie chodzi tak nim telepie ...takie dziwne ma obroty i po 10sek jest ok?
jeśli to jest ten wyciek to niestety musisz wyjąć pompę " rozpołowić" ją od głowicy złożyć i zamontować no i oczywiście ustawić zapłonspecWROC pisze:chyba ze ktos podpowie jak samemu to wymienic