1.6/mały wyciek ropy spod pompy..

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » wt gru 26, 2006 13:37

czyli tą śrubką która ma pod główka taką czarną gumke(podkładke) zwiększam/zmniejszam obroty??



Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » wt gru 26, 2006 14:56

specWROC pisze:czyli tą śrubką która ma pod główka taką czarną gumke(podkładke) zwiększam/zmniejszam obroty??
opisz śrubki numerkami a ja ci je opiszę, ale te dwie co idą centralnie do góry służą do ustawienia obrotów na wyciągniętym przyśpieszaczu, ta co jest " na płasko" służy do ustawiania obrotów biegu jałowego, a ta co jest pod wężykiem przelewowym a nad listwą świec żarowych służy do regulacji działania całego mechanizmu


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » wt gru 26, 2006 15:44

Obrazek

właśnie ostatnio śrubke z numerkiem 1 przekręciłem troche w lewo aby zwiększyć obroty i jakoś zaczęła mi pompa ciec..

[ Dodano: 26 Gru 2006 14:45 ]
jest mokro od ropy pod pompą i za nią



Przemo86
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: czw lis 10, 2005 00:02
Lokalizacja: Aleja Zasłużonych...
Kontakt:

Post autor: Przemo86 » wt gru 26, 2006 15:47

u mnie cieklo i w sumie dalej cieknie od sruby regulacji dawki paliwa (na ostatnim zdjeciu pierwsza sruba od prawej strony z takim wycieciem na plaski srubokret)

ale to cieklo tylko przy wlaczonym silniku, w sumie kapało :bigok:

a obroty zwiekszasz i zmniejszasz ta sruba z taka dziurka jak popatrzysz na to ostatnie zdjecie, ale nie jestem dokladnie pewny, dlatego pozniej zagladne pod maske i sie jeszcze upewnie czy oby napewno, bo o ile pamietam tam sa 3 sruby takie


-Można się dobrze bawić na imprezie bez alkoholu, prawda ?
-Nie wiem, nie byłem...

Moje MK2

Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » wt gru 26, 2006 15:48

a to widok pompy z dołu i dokładne miejsca z których cieknie;

Obrazek



Przemo86
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: czw lis 10, 2005 00:02
Lokalizacja: Aleja Zasłużonych...
Kontakt:

Post autor: Przemo86 » wt gru 26, 2006 15:49

teraz to przedostatnie zdjecie bo dodales nowe ale kolega hanti, to lepiej wytlumaczyl

[ Dodano: Wto Gru 26, 2006 14:50 ]
w sumie przed przedostanie :D


-Można się dobrze bawić na imprezie bez alkoholu, prawda ?
-Nie wiem, nie byłem...

Moje MK2

Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » wt gru 26, 2006 16:07

PGrzemek pisze:u mnie cieklo i w sumie dalej cieknie od sruby regulacji dawki paliwa (na ostatnim zdjeciu pierwsza sruba od prawej strony z takim wycieciem na plaski srubokret)

ale to cieklo tylko przy wlaczonym silniku, w sumie kapało :bigok:

a obroty zwiekszasz i zmniejszasz ta sruba z taka dziurka jak popatrzysz na to ostatnie zdjecie, ale nie jestem dokladnie pewny, dlatego pozniej zagladne pod maske i sie jeszcze upewnie czy oby napewno, bo o ile pamietam tam sa 3 sruby takie
u mnie tez cieknie przy włączonym silniku...scieka mi az do miski olejowej :crazy: :crazy:



Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » wt gru 26, 2006 16:33

zaraz coś spapusiam i zrobię wam dokładne fotki pompy od tylniej strony tylko skoczę do warsztatu


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

Przemo86
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: czw lis 10, 2005 00:02
Lokalizacja: Aleja Zasłużonych...
Kontakt:

Post autor: Przemo86 » wt gru 26, 2006 16:48

specWROC pisze:u mnie tez cieknie przy włączonym silniku...scieka mi az do miski olejowej
no to sprawdz czy czasem nie z tej sruby co ci pisalem bo tez mam ochlapany silnik pompe i to dziadostwo na sam dol az leci :/


-Można się dobrze bawić na imprezie bez alkoholu, prawda ?
-Nie wiem, nie byłem...

Moje MK2

Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » wt gru 26, 2006 17:01

tu macie fotki pompy " od tyłu" prawdopodobnie cieknie spod uszczelki pokrywy przyśpieszacza


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » wt gru 26, 2006 18:58

hanti pisze:zaraz coś spapusiam i zrobię wam dokładne fotki pompy od tylniej strony tylko skoczę do warsztatu
wielkie THX:) a powiedz czy da sie samemu to wymienic czy nie bardzo??

[ Dodano: 26 Gru 2006 18:05 ]
Obrazek

dokładnie jak na włączonym silniku przyłoże tutaj palec to zostają mi na ręce takie bąbelki czystej ropki....



Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » wt gru 26, 2006 20:30

specWROC, ciezko powiedziec czy u Ciebie cieknie z tych zaślepek (co raczej jest mniej prawdopodobne) czy raczej z mechanizmu regulacji wyprzedzenia wtrysku. Chyba ze scieka paliwo gdzies z góry np. z głowicy pompy. Poniewaz dostęp do tej strony pompy bez zdejmowania jej z silnika jest prawie niemożliwy prawdopodobnie bedziesz musiał zdjąc pompe. Jeśli to tylko któraś z tych zaślepek to wystarczy je wymienic ale jesli cieknie z mechanizmu czy z głowicy to trzeba wymienic oringi. Jesli z głowicy to teoretycznie mozna to zrobic bez wyjmowania pompy z auta. Cieknie przy włączonym silniku bo wewnętrzna pompka niskiego ciśnienia wytwarza cisnienie paliwa.



Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » wt gru 26, 2006 20:42

jak wymienić te zaślepki??

[ Dodano: 26 Gru 2006 22:48 ]
przed chwilką jechałem po dziewczyne do pracy...zaopatrzyłem się w porządną latarę i po powrocie nie zgasiłem silnika i dokładnie obejrzałem tę pompę a więc wyciek na pewno jest z tego miejsca

Obrazek

jest na całym obwodzie jak dokładnie przyświeciłem latarką to widać takie rozszczelnienie...jak bede dzwonic do mechanika to powiedziec mu ze jaka uszczelka/oring jest do wymiany...i oczywiscie ile sie oplaca dac za wymiane

chyba ze ktos podpowie jak samemu to wymienic :bigok:

[ Dodano: 26 Gru 2006 23:13 ]
ventil pisze:specWROC, ciezko powiedziec czy u Ciebie cieknie z tych zaślepek (co raczej jest mniej prawdopodobne) czy raczej z mechanizmu regulacji wyprzedzenia wtrysku. Chyba ze scieka paliwo gdzies z góry np. z głowicy pompy. Poniewaz dostęp do tej strony pompy bez zdejmowania jej z silnika jest prawie niemożliwy prawdopodobnie bedziesz musiał zdjąc pompe. Jeśli to tylko któraś z tych zaślepek to wystarczy je wymienic ale jesli cieknie z mechanizmu czy z głowicy to trzeba wymienic oringi. Jesli z głowicy to teoretycznie mozna to zrobic bez wyjmowania pompy z auta. Cieknie przy włączonym silniku bo wewnętrzna pompka niskiego ciśnienia wytwarza cisnienie paliwa.
a czy wyciek z pompy(coraz większy)może być przyczyną tego że tylko rano jak autko jest zimne to przez chwile tak dziwnie chodzi tak nim telepie ...takie dziwne ma obroty i po 10sek jest ok?



Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » śr gru 27, 2006 00:34

specWROC pisze:a czy wyciek z pompy(coraz większy)może być przyczyną tego że tylko rano jak autko jest zimne to przez chwile tak dziwnie chodzi tak nim telepie ...takie dziwne ma obroty i po 10sek jest ok?
tak może być tymbardziej że masz pompę która zwiększa obroty
specWROC pisze:chyba ze ktos podpowie jak samemu to wymienic
jeśli to jest ten wyciek to niestety musisz wyjąć pompę " rozpołowić" ją od głowicy złożyć i zamontować no i oczywiście ustawić zapłon


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości