Strona 2 z 2

: ndz gru 17, 2006 15:07
autor: bryszard
palen pisze:Napewno chcesz kupić VW więc warto sprawdzić jak ciągnie (powinien praktycznie ciągnąć w pełnym zakresie obrotów) jeśli tak nie będzie to pewnie przepływka walnięta - co się często zdarza...
Pisać na ten temat można dużo.. jestem na świerzo bo ostatnio ojciec chciał kupić jakiegoś B5 ale narazie sobie odpuścił, bo albo bite, albo kopciły jak elektrownia, albo licznik kręcony o jakieś 200tyś km...

O co chodzi z tym ciągnięciem na pełnycgh obrotach czy to chodzi o to że na 2 lub 3 biegu ma ciągnąć silnik do końca obrotów powiedzmy do tych 4-5 tyś??

I na jakich stacjach można po Vinie sprawdzić przebieg, czy na zwykłej stacji ASO VW w polsce sprawdzą mi ten przebieg pomimo zakupionego auta w niemczech czy belgii.

: ndz gru 17, 2006 16:32
autor: Paweł NPI
bryszard pisze:O co chodzi z tym ciągnięciem na pełnycgh obrotach czy to chodzi o to że na 2 lub 3 biegu ma ciągnąć silnik do końca obrotów powiedzmy do tych 4-5 tyś??
Dokładnie tak. Kiedy mieliśmy paska B5 padł przepływomierz powietrza i wtedy ciągnął do 2,5tyś później zamuła go brała do 3 tyś i od 3 tyś znowu przyspieszał do praktycznie czerwonego pola. Tak więc jeśli jest ok to powinien praktycznie do końca równo ciągnąć.