Strona 2 z 3

: ndz gru 17, 2006 17:50
autor: vagin
jeśli przy rozruchu ( minimum 50 obrotów na minute nie chce odpalić znaczy że przy takich obrotach nie trzymie dostatecznego ciśnienia, myk polega na tym że ( przypominam stare escorty ) dokładasz jeszcze jeden akumulator i przekaźniczek o dużej mocy, pod czas odpalania załączasz rozruch na 2 akumulatory rozruch idzie na 24 wystarc zy ze 4 góra 5 perzeżutów i silnik pracuje już sam, a rozrusznik wiiele po głowie nie dostaje, raz na pół roku wymiana tuleji i spokuj hehe. Myk polega na tym by mu zwiękrzyć szybkość obrotową pod czas rozruchu hehe.

: ndz gru 17, 2006 17:53
autor: DDR
W takim razie co polecisz,jak jest zimny musze go brać na pych inaczej kapa,ale jak odpale raz na pych moge już ze stacyjki,daj znać co jest grane bo niewiem ;/

: ndz gru 17, 2006 17:56
autor: mac79
jasne odpalajcie na pych :rotfl: ciekawe w jakie koszta się wpędzicie.........

: ndz gru 17, 2006 18:07
autor: DDR
mac79 pisze:jasne odpalajcie na pych :rotfl: ciekawe w jakie koszta się wpędzicie.........
Ja nieodpalam tego do jazdy tylko żeby sprawdzić co jest grane niemyśl że tak jeżdże cały czas :P rozrząd pprzeskoczy i kredeczki,niewiem co robić kapitalki niechce robić,ale musi to jakoś palić jeszcze jak kręce rozrusznikiem to strasznie śmierdzi nieprzepracowanym paliwem moze coś z wtryskami do tego ?

: pn gru 18, 2006 00:19
autor: hanti
acand pisze:witam byłem ostatnio zmierzyć ciśnienie i wyszło że mam dwa razy 26 i dwa razy 25
mam pytanie czy można długo jeździć naa takim ciśnieniu i ile ewentualnie kosztuje wymiana pierścieni i czy trzeba coś jeszcze wymieniać albo sprawdzić
jeśli ciśnienie spada poniżej 25 to należy myśleć już powoli o remoncie a taka różnica w ciśnieniu jest dopuszczalna
vw_vandal pisze:acand, według mnie to silnik nadaje się do remontu, koszt pierścieni 150 zł do tego uszczelka pod głowicą ok 50 zł i planowanie ok 60-80 zł. Ale znając życie po rozkreceniu silnika dojdzie jeszcze pare innych rzeczy ;)
no właśnie te kilka rzeczy . jeśli chcesz zrobić wszystko jak należy to niestety koszt wyniesie cię jakieś 700PLN albo i więcej z pełną regeneracją głowicy. jeśli chcesz aby po wymianie pierścieni wszystko było ok powinno sie napewno zrobić łożyskowanie i kilka innyh prac które zapewnią ci spokój na ....
mac79 pisze:następne 20lat :)
odpale Ci każdego diesla który b ędzie miał ciśnienie po nad 21 atm...
hehe dla kadeta wystarczy 16 i dobrze poustawiany silnik( odpalał przy - 10)
jasne odpalajcie na pych :rotfl: ciekawe w jakie koszta się wpędzicie.........
no właśnie nowy pasek, napinacz, tłoki i głowica troche kosztują

: pn gru 18, 2006 11:43
autor: vw_vandal
vagin, no coments !!

: pn gru 18, 2006 12:37
autor: vagin
vw_vandal, brutalne, ale prawdziwe ;] zawsze jeszcze masz samostart ;] :bigok:

: pn gru 18, 2006 16:28
autor: vw_vandal
vagin, ja jestem z tych ludzi, którzy zepsute rzeczy wymieniają bądz remontują. Kupiłem mk2 na części ale szkoda mi było. Obecnie jest już dotarty, pospawany i zimy się nie boi. Nauczyłem się, że kombinacje dwa razy są droższe i kupa zachodu przy tym ;)

: pn gru 18, 2006 16:59
autor: vagin
vw_vandal, gdyby nie kombinacje to bym nie jeździł w ogóle, teraz obecnie śmigam reno 19 w klekocie, jak każde auta ma swoje wady i zalety. nie będę porównywał z golfem bo to i tak kwestia gustu, ale tą renówą nie bałem się jechać na 2 koniec europy dzięki wiadomośćią jakie jest ciśnienie oleju choć by i to że założyłem tam kilka uleprzeń własnej roboty. zaletą i wadą reni jest zawieszenie, gwarantuje ono miękką i konfortową jazdę, ale i też co roczne wymienianie końcówek hehe , vw jest twardsze, ale za to końcówki się nie wywalają. czasami nie stać człowieka by wyremontować jak się należy, a kożystając z tego że jestem mechanikiem to sam sobie i u DSiebie stosuje sprawdzone sposoby jeszcze nie wprowadziłęm rozruchu 12/24 bo nie ma takiej potrzeby hehe ale ogólnie polak potrafi i też się zimy nie mopję łącznie z autkiem :P

: pn gru 18, 2006 17:42
autor: vw_vandal
vagin, jestem studentem, pracuje i wraz z żoną jakoś dajemy radę. Dlatego wybór padł na golfa bo jest tani w utrzymaniu i prawie bez awaryjny. Obecnie mam trzy mk2 i nie boje się nimi wyjeżdzać w długie trasy. Dla mnie jak coś jest zepsute to trzeba to wymienić i tyle !! A nie martwić się czy mróz będzie czy nie czy deszcz spadnie czy nie!! Wsiadam w golfa i rura nie martwie się niczym !! A Reno nie będę komentował bo dla mnie to padaka !!

: pn gru 18, 2006 17:48
autor: vagin
również tak twierdziłem, ale djak przekonałem się sam to zmieniłem zdanie. Byłem mile zaskoczony. Tak jak mówiłem każde autko na swoje wady i zaletywięc... przy vw pękają głowice, przy renówkach jeszcze się nie spotkałem z takim zjawiskiem nooo... chyba że został pożądnie przegotowany hehe

: wt gru 19, 2006 13:31
autor: vw_vandal
vagin, pracuje w sklepie z częściami i moim zdaniem francuzom powini zabroni produkować auta !! Tam żeby kupić część trzeba ją wymontować i przynieść do sklepu i dobrać bo żabojady wkładały co popadło i nic nie jest skatalogowane !! A co do pękający głowic w vw to bym polenizował jak ktoś katuje auto albo leje olej z Biedronki i później mówi że pękła głowica. Tak samo mówią że turba padają szybko też gó.... prawda !!

: wt gru 19, 2006 19:22
autor: vagin
?Jestem mechanikiem z kilkunastolernim starzem i jednak wszystkie elementy są skatalogowane, jedyną żeczą którą spieprzyli to 2 rodzaje układów chamulcowych i montowanie wedle uznania. jeśli chodzi o klekoty również są 2 układy zasilania lucas u bosh wspułczuję osobą którzy trzfili na pompy lucas cav... drogie końcówki wtrysków. o vw również można powiedzieć to samo... jest kilka układów chamulcowych i nie wiadomo któore były stosowane w takim, a takim modelu auta. wedle katalogu do mojego auta miały być takie klocki, a były inne. też miałem golfa. Wszystkie autka mają swoje wady i zalety. jeżdżąc i tym i tym autem mogęw powiedzieć coś na temat plusów i minusów, i mogę powiedzieć że francuzy mają lepiej rozwiązany problem odmy od vw. vw ma wytrzymalsze zawieszenia od francuzów, vw ma twartrze i mniej konfortowe zawiecy, renie na odwrut. vw mniej mi palił renia pali mi więcej ale to z racji pojemności 1,6 i 1,9 litrza potrzebuje ździebko więej paliwa ale za to silnik żwawszy i mn9ie wysilony hehe. polemizować możemy na ten temat do rana.