Strona 2 z 2

: ndz gru 07, 2008 01:16
autor: cruse
Panowie już zgłupiałem! Bardzo proszę o pomoc,
podsumujmy:
Silnik : AHF - jakie powinno być wskazanie kąta wtrysku na biegu jałowym ???

U mnie aktualnie 83-86 !!! - co ciekawe przy zwiększeniu obrotów kąt zmniejsza ! - tak powinno być ???
Z góry dziękuje wszystkim życzliwym.
PS. przy uruchomieniu TDI Timing miga kontrolka świec żarowych, pokazuje się wykres na 5 sec i wywala ERROR w pierwszym polu odczytu...

: ndz gru 07, 2008 01:55
autor: Adamm
cruse, zbyt przyspieszony masz kat

a jaki blad na vagu wywalilo?

: ndz gru 07, 2008 17:28
autor: cruse
Dziękuje za odpowiedz.
Nie wykrywa błędów w VAG.
podana wartość pochodzi z odczytu na "biegu jałowym" (temp 90 C )
i jeszcze: jak zwiększam obroty kąt się zmiesza
Mam zamiar sobie "pokręcić kołem pompy ale do jakiej wartości ustawić ???
dzięki.

: pn lis 02, 2009 16:01
autor: lukjan666
czytałem o rozrządzie i się troche przraziłem, że nie wymieniłem po 60tys. wiec skontaktowałem się z ASO, w którym pracuje mój dobry kolega i powiedział mi że rozrząd w 1.9 PD AJM co 60tys, ale do roku 2001 już po 01 co 90tys, a AGP, AQM, ALH, AGR, AHF, ASV co 90tys. powiedział, że co 60tys. to naciąganie ludzi, dodał również że warto kupić w komplecie tylko pasek VW bo po wpadkach jakie mieli jest bardzo dobry jakościowo i zapewni bezproblemową eksplatacje. Wiec czekam na 180tys. i dopiero wtedy wymieniam! pozdrawiams

: pn lis 02, 2009 22:07
autor: marcin999
lukjan666, Dokładnie wymiana co 60 tys to naciaganie ludzi. Ja mam juz 190 i powoli sie przymierzam do wymiany jak narazie rozrzad po 100tys km jeszcze działa:)

: pn lis 02, 2009 22:45
autor: lukker
Witam. U mnie w AHFie mam kat wtrysku 38,czyli chyba trochę odbiega od normy. jak go zwiększyć?

: pn lis 30, 2009 14:42
autor: dhaiver
marcin999 pisze:lukjan666, Dokładnie wymiana co 60 tys to naciaganie ludzi. Ja mam juz 190 i powoli sie przymierzam do wymiany jak narazie rozrzad po 100tys km jeszcze działa:)
:rotfl:

: pn lis 30, 2009 16:12
autor: Adamm
marcin999, ciekawe jak dlugo :panna:

: pn lis 30, 2009 18:56
autor: davidson6
Trzeba poluzowac śruby mocujące koło i delikatnie przekręcać .NIESTETY NA WYŁĄCZONYM SILNIKU !!!!!
Czegos tu nie rozumiem to jak popuscisz te sruby na wlaczonym silniku?

: wt gru 01, 2009 10:16
autor: marcin999
Adamm, Jeszcze działa :green_fuck: spoko juz części są kwestia wymiany. Mam nadzieje ze sie nie rozleci przy wjezdzie do mechanika.