[ MK4 1,9TDI AHF ] WYMIANA ROZRZĄDU !

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cruse
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw lip 24, 2008 23:25
Lokalizacja: Elbląg - NE
Kontakt:

Post autor: cruse » ndz gru 07, 2008 01:16

Panowie już zgłupiałem! Bardzo proszę o pomoc,
podsumujmy:
Silnik : AHF - jakie powinno być wskazanie kąta wtrysku na biegu jałowym ???

U mnie aktualnie 83-86 !!! - co ciekawe przy zwiększeniu obrotów kąt zmniejsza ! - tak powinno być ???
Z góry dziękuje wszystkim życzliwym.
PS. przy uruchomieniu TDI Timing miga kontrolka świec żarowych, pokazuje się wykres na 5 sec i wywala ERROR w pierwszym polu odczytu...



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz gru 07, 2008 01:55

cruse, zbyt przyspieszony masz kat

a jaki blad na vagu wywalilo?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
cruse
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw lip 24, 2008 23:25
Lokalizacja: Elbląg - NE
Kontakt:

Post autor: cruse » ndz gru 07, 2008 17:28

Dziękuje za odpowiedz.
Nie wykrywa błędów w VAG.
podana wartość pochodzi z odczytu na "biegu jałowym" (temp 90 C )
i jeszcze: jak zwiększam obroty kąt się zmiesza
Mam zamiar sobie "pokręcić kołem pompy ale do jakiej wartości ustawić ???
dzięki.



Awatar użytkownika
lukjan666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: wt gru 30, 2008 18:13
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: lukjan666 » pn lis 02, 2009 16:01

czytałem o rozrządzie i się troche przraziłem, że nie wymieniłem po 60tys. wiec skontaktowałem się z ASO, w którym pracuje mój dobry kolega i powiedział mi że rozrząd w 1.9 PD AJM co 60tys, ale do roku 2001 już po 01 co 90tys, a AGP, AQM, ALH, AGR, AHF, ASV co 90tys. powiedział, że co 60tys. to naciąganie ludzi, dodał również że warto kupić w komplecie tylko pasek VW bo po wpadkach jakie mieli jest bardzo dobry jakościowo i zapewni bezproblemową eksplatacje. Wiec czekam na 180tys. i dopiero wtedy wymieniam! pozdrawiams


VW MANIAK :)

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » pn lis 02, 2009 22:07

lukjan666, Dokładnie wymiana co 60 tys to naciaganie ludzi. Ja mam juz 190 i powoli sie przymierzam do wymiany jak narazie rozrzad po 100tys km jeszcze działa:)


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
lukker
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: sob gru 30, 2006 20:17
Lokalizacja: Starachowice/Kielce

Post autor: lukker » pn lis 02, 2009 22:45

Witam. U mnie w AHFie mam kat wtrysku 38,czyli chyba trochę odbiega od normy. jak go zwiększyć?



dhaiver
....
Posty: 281
Rejestracja: wt paź 07, 2008 22:03

Post autor: dhaiver » pn lis 30, 2009 14:42

marcin999 pisze:lukjan666, Dokładnie wymiana co 60 tys to naciaganie ludzi. Ja mam juz 190 i powoli sie przymierzam do wymiany jak narazie rozrzad po 100tys km jeszcze działa:)
:rotfl:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn lis 30, 2009 16:12

marcin999, ciekawe jak dlugo :panna:


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

davidson6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pt kwie 10, 2009 19:34
Lokalizacja: WLKP

Post autor: davidson6 » pn lis 30, 2009 18:56

Trzeba poluzowac śruby mocujące koło i delikatnie przekręcać .NIESTETY NA WYŁĄCZONYM SILNIKU !!!!!
Czegos tu nie rozumiem to jak popuscisz te sruby na wlaczonym silniku?



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » wt gru 01, 2009 10:16

Adamm, Jeszcze działa :green_fuck: spoko juz części są kwestia wymiany. Mam nadzieje ze sie nie rozleci przy wjezdzie do mechanika.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 92 gości