Strona 2 z 2
: śr gru 13, 2006 10:44
autor: twardy
viruseq pisze:obrotow
Dokładnie.
Turbo się nie włancza , turbina kręci się cały czas a jej szybkość zależy od szybkości wywalanych spalin bo to one napędzają wirnik.
viruseq, Przy 2,5 tyś kończy Ci się max moment . Najlepszy efekt jest od 1900 do 2500.
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: pt gru 15, 2006 20:11
autor: Roggi
"Gwizdanie" to z duza doza prawdopodobienstwa efekt nieszczelnosci w turbinie.Podobnie jak czarny dymek od czasu do czasu z rury wydechowej.Wczesniej myslalem,ze po prostu bierze mi olej,a to zwyczajna "dziurka" w turbawce:D
: pt gru 15, 2006 20:14
autor: twardy
Roggi, dziura jest w obudowie? Jak ją znalazłeś odkrecales turbawe.?
: pt gru 15, 2006 22:43
autor: rafek81
twardy, dziura w turbo to takie okreslenie ze jak depniesz to mija kilka milichwilek zanim autko dostanie kopa... to wlasnie nazywa sie turbodziura... a nie fizyczna dziura w turbawce... pozdrawiam..
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
: sob gru 16, 2006 10:03
autor: twardy
Wiem co to jest turbo-dziura ,
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
zrozumiałem z twojego postu że masz po prostu gdzieś fizycznie nieszczelność. Tak się teraz nad tym zastanawiam bo u mnie jest tak troche dziwnie że ciśnienie przy bucie skacze z 1,2 na 0,8 . Po prostu wydaje mi się że wcześniej turbina nabijała 1,2 a N75 upuszczał na 0,8 raz a teraz to jest tak co chwile . wydaje mi sie ze zaworek się przycina czy coś. Jak bede miał chwile to go rozbiore lub zamienie .