[Mk3 TDI] Głośna praca i świst

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » śr gru 13, 2006 10:44

viruseq pisze:obrotow
Dokładnie.
Turbo się nie włancza , turbina kręci się cały czas a jej szybkość zależy od szybkości wywalanych spalin bo to one napędzają wirnik. viruseq, Przy 2,5 tyś kończy Ci się max moment . Najlepszy efekt jest od 1900 do 2500. :bigok:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Roggi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pn paź 30, 2006 20:15
Lokalizacja: Kleosin
Kontakt:

Post autor: Roggi » pt gru 15, 2006 20:11

"Gwizdanie" to z duza doza prawdopodobienstwa efekt nieszczelnosci w turbinie.Podobnie jak czarny dymek od czasu do czasu z rury wydechowej.Wczesniej myslalem,ze po prostu bierze mi olej,a to zwyczajna "dziurka" w turbawce:D



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt gru 15, 2006 20:14

Roggi, dziura jest w obudowie? Jak ją znalazłeś odkrecales turbawe.?


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

rafek81

Post autor: rafek81 » pt gru 15, 2006 22:43

twardy, dziura w turbo to takie okreslenie ze jak depniesz to mija kilka milichwilek zanim autko dostanie kopa... to wlasnie nazywa sie turbodziura... a nie fizyczna dziura w turbawce... pozdrawiam.. :grin:



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » sob gru 16, 2006 10:03

Wiem co to jest turbo-dziura , :) zrozumiałem z twojego postu że masz po prostu gdzieś fizycznie nieszczelność. Tak się teraz nad tym zastanawiam bo u mnie jest tak troche dziwnie że ciśnienie przy bucie skacze z 1,2 na 0,8 . Po prostu wydaje mi się że wcześniej turbina nabijała 1,2 a N75 upuszczał na 0,8 raz a teraz to jest tak co chwile . wydaje mi sie ze zaworek się przycina czy coś. Jak bede miał chwile to go rozbiore lub zamienie .


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 157 gości