Strona 2 z 2

: pn gru 04, 2006 20:42
autor: cowboy
zygimar pisze:Witam
Dymek jest jasny. Chmura średnicy ok 0,5m.
trzeba sprawdzić statyczny kąt wtrysku na zablokowanych nastawach.... może byc za późny..

: pn gru 04, 2006 20:49
autor: zygimar
Cowboy był byś może w okolicach Wałbrzycha i miał czas na test??

: pn gru 04, 2006 20:58
autor: cowboy
zygimar pisze:Cowboy był byś może w okolicach Wałbrzycha i miał czas na test??
moze bede w czasie najblizszego weekendu...to ewentualnie sprawdzimy ten statyczny kąt wtrysku

: pn gru 04, 2006 21:02
autor: zygimar
Oj odwdzieczyl bym sie !!!!

: wt gru 05, 2006 02:27
autor: pipek71
Hej chłopaki .....kąt wtrysku obowiązkowo wartość w kompie to około 4 - przynajmniej dla AHF.Przy odpalaniu w chłodne dni nie przejmuj się chmurką .zniknie po 3-4 sekundach od uruchomienia. Ważna sprawa !!Sprawdź filtr paliwa ......najlepiej wymień na nowy ..polecam polski FILTRON ! Jak założyłem jakieś inne gó......o to zajechałem akumulator ! Okazało sie ,że filtr jest nieszczelny przy przewodach i ciągle do filtra dostawało się powietrze .

Podsumujmy :
1. wymień filtr to nigdy nie zaszkodzi !
2 regulacja kąta

Powinno być git !

U mnie zadziałało..teraz pali jak złoto ! :grin:

: wt gru 05, 2006 14:58
autor: robak7
rafek81 pisze:u mnie padł zaworek zwrotny z pompy paliwa.. i paliwo cofalo sie spowrotem do baku...
Witam,
Mozesz dokladnie opisac gdzie znajduje sie ten zaworek zwrotny? Czy jest on zaraz pod nakretka doprowadzajaca paliwo?
Druga sprawa, to czy wymieniales tez zaworek zwrotny w filtrze paliwa?

: wt sie 11, 2009 18:25
autor: ajekibm
Pomóżcie ucieka mi paliwo z powrotem do baku jaka może być tego przyczyna. Samochód postoi jakąś godzinę i trzeba długo kręcić. Wymieniłem wężyki wcześniej filtr, (1.9 TD 75KM)

: śr sie 12, 2009 20:58
autor: marcuso86
Witam, podepne sie do tematu bo po co zasmiecać forum, u mnie (silnik ALH) z kolei autko gorzej odpala po całodniowym postoju (2s trzeba pokręcić), znowu na ciepłym jest duzo lepiej. Kąt wtrysku jest ustawiony na 48 dodam ze nic nie zakopci rano, lecz po dłuższym postoju zauważyłem duzy pęcherzyk powietrza w przewodzie paliwowym (czasem wiekszy czasem mniejszy ale zawsze sie pojawi, czy to napewno tego wina? Wymienić filtr paliwa? Próbowałem zmieniać jeszcze dawke startową w vagu i jeśli ją podniose na max to nazimnym odpala lepiej lecz zatrzęsie silnikiem i tak samo na ciepłym (przy normalnej dawce tak nie trzęsie). Wiec co poradzicie koledzy ? Filtr?

: ndz wrz 13, 2009 06:52
autor: jarciu
Witam kolegów. Też mam problem z odpaleniem po dłuższym postoju lecz występują on sporadycznie bo czasami stoi cała noc i rano zapali normalnie ,a czasami za drugim razem. Ja mam silnik 1.9 TDI 115km na pompowtryskach. Czy w tych silnikach też występuje ten zaworek zwrotny przy filtrze? Dodam tylko, że przy kzapalaniu nie kopci.

[ Dodano: 14 Wrz 2009 20:29 ]
koledzy nikt nie wie?

[ Dodano: 18 Wrz 2009 04:08 ]
Koledzy może ktoś odpowiedzieć na moje pytanie? Bardzo proszę o pomoc.

[ Dodano: 26 Wrz 2009 22:18 ]
Czy to forum w ogóle działa? Nikt nie potrafi powiedzieć czy nikt nie wie?

[MK4 TDI 110KM] Po dluzszym postoju nie odpala

: ndz paź 28, 2012 09:45
autor: michalc696
Witam,

W związku z tym, że dziś było w okolicach 0 stopni mój klekot (AGR) miał duże problemy z odpaleniem. Oczywiście podgrzewałem 3x świece co i tak nie pomogło. Kręciłem go 3x po ok. 5 sekund z przerwami, przy czym dało się zauważyć jak kontrolki, data i kilometry przygasają. Udało się dopiero odpalić po podaniu napięcia z prostownika. Dziwne jest to, że aku jest nowy (Banner 74Ah/680A) i tak szybko pada (nie kręci na maxa, takie mam wrażenie-może coś go blokuje, albo pobiera napięcie przez noc i dlatego rano nie ma "siły"). Rozrusznik regenerowany wiosną zeszłego roku, pompa była robiona w zeszłą zimę, świece i filtr paliwa wymieniony. Jedyne co przychodzi mi na myśl, to założyć jeszcze zawór zwrotny na wężyk paliwowy, ale to nie da mu kopa rano. Ciepły odpala bez zarzutu. Mrozy dopiero przed nami a u mnie już pojawił się problem. Proszę o podpowiedzi.

Pozdrawiam

[MK4 TDI 110KM] Po dluzszym postoju nie odpala

: ndz wrz 01, 2013 21:34
autor: tomcio-91
Witam
Mam podobny problem z Moim golfikiem IV 1.9 TDI 110KM
Mianowicie po nocy za pierwszym razem ciężko odpala. Przy następnych odpaleniach jest już ok.
W komputerze wywala mi tylko błąd że mam uszkodzony czujnik temperatury paliwa.
Wiecie może czy te problemy może powodować właśnie uszkodzony czujnik temp. paliwa ?
Raczej to nie świece żarowe gdyż kontrolka od świec po przekręceniu kluczyka znika praktycznie od razu.

[MK4 TDI 110KM] Po dluzszym postoju nie odpala

: wt wrz 17, 2013 20:15
autor: slawek39.wlkp
Też tak miałem :banghead: i wymienilem taki zaworek zwrotny pompy wtryskowej,jest to ta sruba co dokreca do pompy przewód z tym oczkiem czyli powrót.Koszt 40 zł na allegro uzywka i od pół roku świety spokój z ciezkim odpalaniem z rana. :okej: :banghead: