Strona 2 z 2

: czw lis 30, 2006 18:14
autor: skubix
Kolego Maciuś01 zobacz ten link bo w nim powinna być odpowiedz http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63270 bo na 99% u ciebie jest to co było u mnie, czyli to co pisze Adamm bo jest to bolączka starszych TDI-ków

Re: MK 3 szarpanie w czasie przyspieszania

: czw gru 07, 2006 16:47
autor: Maciuś01
RobertP pisze:
Maciuś01 pisze:mam golfa mk3 tdi z 94 roku w czasie przyspieszania na 5 od prędkości ok. 70 80 szarpie
i to samo dzieje się przy 60 na 4 tym biegu

o co chodzi czy to tylko sprzęgło (które kończy sie to fakt) czy coś jeszcze
prosze o pomoc
nie jest to sprzęgło
ale raczej nastawnik
pewnie Adamm sie odezwie :bigok: :chytry: :smoke:
ale odepnij wtykę od prędkościomierza przy skrzyni biegów i wtedy sprawdż jeżdząc
jak coś to wal do Adamm-a

[ Dodano: Sro Lis 29, 2006 12:44 ]
Bula88 pisze:poczytaj sobie o tym na forum, duzo tego bylo
było coś podobnego np. TUTAJ
sprawdziłem po odłączeniu wtyczki bez zmian :foch:

sprawdziłem tez wtrysk sterujacy i nic

Re: MK 3 szarpanie w czasie przyspieszania

: czw gru 07, 2006 18:51
autor: Razal
Maciuś01 pisze:
RobertP pisze:
Maciuś01 pisze:mam golfa mk3 tdi z 94 roku w czasie przyspieszania na 5 od prędkości ok. 70 80 szarpie
i to samo dzieje się przy 60 na 4 tym biegu

o co chodzi czy to tylko sprzęgło (które kończy sie to fakt) czy coś jeszcze
prosze o pomoc
nie jest to sprzęgło
ale raczej nastawnik
pewnie Adamm sie odezwie :bigok: :chytry: :smoke:
ale odepnij wtykę od prędkościomierza przy skrzyni biegów i wtedy sprawdż jeżdząc
jak coś to wal do Adamm-a

[ Dodano: Sro Lis 29, 2006 12:44 ]
Bula88 pisze:poczytaj sobie o tym na forum, duzo tego bylo
było coś podobnego np. TUTAJ
sprawdziłem po odłączeniu wtyczki bez zmian :foch:

sprawdziłem tez wtrysk sterujacy i nic
Proponuję koledze zapiąć VAG'a - statycznie - dynamicznie i powinno wykazać
Jeśli powyższe czynności nic nie dały to VAG może wskaza błąd jakiś , np, ciśnienie w rozgałęźniku itp. N75 ??

Pozdrooo :pub:

: czw gru 07, 2006 19:58
autor: twardy
Sorki ze się podpinam .
Miałem u siebie takie przerywanie przy przyśpieszeniach około 2000 obrotków w zwyż.
Taki chwilowy brak mocy. Auto często łapalo notlauf.
Niedawno wymieniłem wał korbowy (przestawiony kat , scięty klin) i od tamtej pory ani razu auto nie przerwało ani nie złapało trybu awa, czy przestawiony kat mógl powodować zaniki mocy i notlauf???
:bajer: :bajer: :bajer: