[MK3 TDI] Szarpanie w czasie przyspieszania

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
skubix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: wt lut 28, 2006 16:09
Lokalizacja: Krosno/Wawa
Kontakt:

Post autor: skubix » czw lis 30, 2006 18:14

Kolego Maciuś01 zobacz ten link bo w nim powinna być odpowiedz http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63270 bo na 99% u ciebie jest to co było u mnie, czyli to co pisze Adamm bo jest to bolączka starszych TDI-ków


MK3 1Z - The Best
A3 AHF+ - Olala
Escort z LPG - Wrrr
Laguna dCi - Nice
Avensis 2.2 D4D - Test

Awatar użytkownika
Maciuś01
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 575
Rejestracja: czw paź 26, 2006 17:08
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: MK 3 szarpanie w czasie przyspieszania

Post autor: Maciuś01 » czw gru 07, 2006 16:47

RobertP pisze:
Maciuś01 pisze:mam golfa mk3 tdi z 94 roku w czasie przyspieszania na 5 od prędkości ok. 70 80 szarpie
i to samo dzieje się przy 60 na 4 tym biegu

o co chodzi czy to tylko sprzęgło (które kończy sie to fakt) czy coś jeszcze
prosze o pomoc
nie jest to sprzęgło
ale raczej nastawnik
pewnie Adamm sie odezwie :bigok: :chytry: :smoke:
ale odepnij wtykę od prędkościomierza przy skrzyni biegów i wtedy sprawdż jeżdząc
jak coś to wal do Adamm-a

[ Dodano: Sro Lis 29, 2006 12:44 ]
Bula88 pisze:poczytaj sobie o tym na forum, duzo tego bylo
było coś podobnego np. TUTAJ
sprawdziłem po odłączeniu wtyczki bez zmian :foch:

sprawdziłem tez wtrysk sterujacy i nic



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Re: MK 3 szarpanie w czasie przyspieszania

Post autor: Razal » czw gru 07, 2006 18:51

Maciuś01 pisze:
RobertP pisze:
Maciuś01 pisze:mam golfa mk3 tdi z 94 roku w czasie przyspieszania na 5 od prędkości ok. 70 80 szarpie
i to samo dzieje się przy 60 na 4 tym biegu

o co chodzi czy to tylko sprzęgło (które kończy sie to fakt) czy coś jeszcze
prosze o pomoc
nie jest to sprzęgło
ale raczej nastawnik
pewnie Adamm sie odezwie :bigok: :chytry: :smoke:
ale odepnij wtykę od prędkościomierza przy skrzyni biegów i wtedy sprawdż jeżdząc
jak coś to wal do Adamm-a

[ Dodano: Sro Lis 29, 2006 12:44 ]
Bula88 pisze:poczytaj sobie o tym na forum, duzo tego bylo
było coś podobnego np. TUTAJ
sprawdziłem po odłączeniu wtyczki bez zmian :foch:

sprawdziłem tez wtrysk sterujacy i nic
Proponuję koledze zapiąć VAG'a - statycznie - dynamicznie i powinno wykazać
Jeśli powyższe czynności nic nie dały to VAG może wskaza błąd jakiś , np, ciśnienie w rozgałęźniku itp. N75 ??

Pozdrooo :pub:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » czw gru 07, 2006 19:58

Sorki ze się podpinam .
Miałem u siebie takie przerywanie przy przyśpieszeniach około 2000 obrotków w zwyż.
Taki chwilowy brak mocy. Auto często łapalo notlauf.
Niedawno wymieniłem wał korbowy (przestawiony kat , scięty klin) i od tamtej pory ani razu auto nie przerwało ani nie złapało trybu awa, czy przestawiony kat mógl powodować zaniki mocy i notlauf???
:bajer: :bajer: :bajer:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 205 gości