[MK3 TDI] Szarpanie w czasie przyspieszania
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kolego Maciuś01 zobacz ten link bo w nim powinna być odpowiedz http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63270 bo na 99% u ciebie jest to co było u mnie, czyli to co pisze Adamm bo jest to bolączka starszych TDI-ków
MK3 1Z - The Best
A3 AHF+ - Olala
Escort z LPG - Wrrr
Laguna dCi - Nice
Avensis 2.2 D4D - Test
A3 AHF+ - Olala
Escort z LPG - Wrrr
Laguna dCi - Nice
Avensis 2.2 D4D - Test
Re: MK 3 szarpanie w czasie przyspieszania
sprawdziłem po odłączeniu wtyczki bez zmianRobertP pisze:nie jest to sprzęgłoMaciuś01 pisze:mam golfa mk3 tdi z 94 roku w czasie przyspieszania na 5 od prędkości ok. 70 80 szarpie
i to samo dzieje się przy 60 na 4 tym biegu
o co chodzi czy to tylko sprzęgło (które kończy sie to fakt) czy coś jeszcze
prosze o pomoc
ale raczej nastawnik
pewnie Adamm sie odezwie![]()
![]()
![]()
ale odepnij wtykę od prędkościomierza przy skrzyni biegów i wtedy sprawdż jeżdząc
jak coś to wal do Adamm-a
[ Dodano: Sro Lis 29, 2006 12:44 ]było coś podobnego np. TUTAJBula88 pisze:poczytaj sobie o tym na forum, duzo tego bylo

sprawdziłem tez wtrysk sterujacy i nic
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Re: MK 3 szarpanie w czasie przyspieszania
Proponuję koledze zapiąć VAG'a - statycznie - dynamicznie i powinno wykazaćMaciuś01 pisze:sprawdziłem po odłączeniu wtyczki bez zmianRobertP pisze:nie jest to sprzęgłoMaciuś01 pisze:mam golfa mk3 tdi z 94 roku w czasie przyspieszania na 5 od prędkości ok. 70 80 szarpie
i to samo dzieje się przy 60 na 4 tym biegu
o co chodzi czy to tylko sprzęgło (które kończy sie to fakt) czy coś jeszcze
prosze o pomoc
ale raczej nastawnik
pewnie Adamm sie odezwie![]()
![]()
![]()
ale odepnij wtykę od prędkościomierza przy skrzyni biegów i wtedy sprawdż jeżdząc
jak coś to wal do Adamm-a
[ Dodano: Sro Lis 29, 2006 12:44 ]było coś podobnego np. TUTAJBula88 pisze:poczytaj sobie o tym na forum, duzo tego bylo![]()
sprawdziłem tez wtrysk sterujacy i nic
Jeśli powyższe czynności nic nie dały to VAG może wskaza błąd jakiś , np, ciśnienie w rozgałęźniku itp. N75 ??
Pozdrooo

Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
Sorki ze się podpinam .
Miałem u siebie takie przerywanie przy przyśpieszeniach około 2000 obrotków w zwyż.
Taki chwilowy brak mocy. Auto często łapalo notlauf.
Niedawno wymieniłem wał korbowy (przestawiony kat , scięty klin) i od tamtej pory ani razu auto nie przerwało ani nie złapało trybu awa, czy przestawiony kat mógl powodować zaniki mocy i notlauf???

Miałem u siebie takie przerywanie przy przyśpieszeniach około 2000 obrotków w zwyż.
Taki chwilowy brak mocy. Auto często łapalo notlauf.
Niedawno wymieniłem wał korbowy (przestawiony kat , scięty klin) i od tamtej pory ani razu auto nie przerwało ani nie złapało trybu awa, czy przestawiony kat mógl powodować zaniki mocy i notlauf???



10mm+1,3bara=1VSTD :-)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 15 gości