[MK3] Czy to moze byc głowica? moze to co innego?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lukopr
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 20:10
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: lukopr » czw lis 30, 2006 12:00

zapraszam do pobierania nagrania :bigok:


Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw lis 30, 2006 16:39

lukopr pisze:zapraszam do pobierania nagrania :bigok:
a czym to odtworzyć ? nagrane jest to z komórki ? mój służbowy WMP nie chce tego łyknąć
czy mozna to skonwertorować do jakiejś mp3 czy jakiego wma czy temu podobnego... :grrr: :crazy:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

lukopr
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 20:10
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: lukopr » czw lis 30, 2006 19:11

sory za kłopoty z otwarciem AMR'a oto Nagranie do pobrania w formacie MP3 :bigok:


Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw lis 30, 2006 20:48

lukopr pisze:Nagranie do pobrania w formacie MP3:bigok:
hmm wsłuchałem się i jakoś mi wydaje sie to blisko rozrządu
jakby pasek przeskoczył ale to chyba odpada bo odpala dobrze ...
albo jakby pukało by na zaworkach .... :otepienie: :crazy:
hmmmm a może to szklanka ...
kurcze no nie wiem ale napewno coś w głowicy


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

ZagubionY
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pt paź 20, 2006 00:04
Lokalizacja: Pólnoc

Post autor: ZagubionY » czw lis 30, 2006 22:59

lukopr pisze:sory za kłopoty z otwarciem AMR'a oto Nagranie do pobrania w formacie MP3 :bigok:
Witam. Po odsluchaniu tego nagrania smie stwierdzic:
1)Wylot
2)Zle ustawiony rozrzad(wal rozrzadu lub pompa)
Oczywiscie moge sie mylic bo nagranie nie najleprzej jakosci.Cos wiecej na temat zachowania silnika, a byc morze ktos pomorze.Pozdrawiam

P.S Ja dzis sluchalem swojego i doszlem do tego ze to jest zasysanie powietrza w trakcie dodawania obrotow.


Odnajduje sie...

lukopr
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 20:10
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: lukopr » pt gru 01, 2006 01:02

RobertP pisze:hmm wsłuchałem się i jakoś mi wydaje sie to blisko rozrządu
jakby pasek przeskoczył ale to chyba odpada bo odpala dobrze ...
raczej nie mam klopotow z odpalaniem.. akurat niechialo mi sie czekac az nagrzeja sie do konca swiece i stad krecilem go troche dluzej :) zawsze zapala z pól obrotu :)
RobertP pisze:hmmmm a może to szklanka ...

nie wydaje mi sie zeby cos stukalo lub pukalo... raczej wszystko git :) wiec dlaczego szklanka?
ZagubionY pisze:1)Wylot
fakt :) kawalek katalizatora czasami potrafi dac o sobie znac w ktoryms z tlumikow:)
ZagubionY pisze:2)Zle ustawiony rozrzad(wal rozrzadu lub pompa)
po czym to poznales? kurcze mogla cos przeskoczycz :hmm: ale czy z tad bral by sie ten ryk?

Wydaje mi sie ze troche bardziej trzesie silnikiem.... kiedys chyba tak nie bylo... hmmm..


Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

ZagubionY
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pt paź 20, 2006 00:04
Lokalizacja: Pólnoc

Post autor: ZagubionY » pt gru 01, 2006 04:31

lukopr pisze:
RobertP pisze:hmm wsłuchałem się i jakoś mi wydaje sie to blisko rozrządu
jakby pasek przeskoczył ale to chyba odpada bo odpala dobrze ...
raczej nie mam klopotow z odpalaniem.. akurat niechialo mi sie czekac az nagrzeja sie do konca swiece i stad krecilem go troche dluzej :) zawsze zapala z pól obrotu :)
RobertP pisze:hmmmm a może to szklanka ...

nie wydaje mi sie zeby cos stukalo lub pukalo... raczej wszystko git :) wiec dlaczego szklanka?
ZagubionY pisze:1)Wylot
fakt :) kawalek katalizatora czasami potrafi dac o sobie znac w ktoryms z tlumikow:)
ZagubionY pisze:2)Zle ustawiony rozrzad(wal rozrzadu lub pompa)
po czym to poznales? kurcze mogla cos przeskoczycz :hmm: ale czy z tad bral by sie ten ryk?

Wydaje mi sie ze troche bardziej trzesie silnikiem.... kiedys chyba tak nie bylo... hmmm..
Powiem inaczej,jeden zabek walu rozrzadu...i jest dzwiek metalowy :hmm: szkoda gadac,pompa ustawiana zbyt (i bardzo zbyt) :bajer: pozno(rowniz zabek) lomot :rotfl: niesamowity .


Odnajduje sie...

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » pt gru 01, 2006 12:33

ZagubionY pisze:P.S Ja dzis sluchalem swojego i doszlem do tego ze to jest zasysanie powietrza w trakcie dodawania obrotow.
mam też podobne wrażenie, ale kurna tak sie zachwują często benzyniaki
które opócz problemów z powietrzem nie działają na 1 świecę ...

kurcze problem nie jest taki łatwy co do rozwalenia tym bardziej na odległość i na słuch ....


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

lukopr
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 20:10
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: lukopr » pt gru 01, 2006 12:43

ZagubionY pisze:P.S Ja dzis sluchalem swojego i doszlem do tego ze to jest zasysanie powietrza w trakcie dodawania obrotow.
mozliwe ze pasek przeskoczyl i toche kompresji ucieka z powrotem do układu ssacego :) to wydaje sie logiczne :) jutro sprawdze wszystko i opisze co i jak :bajer:
bedziemy sie dalej zastanawiac :)


Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

ZagubionY
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pt paź 20, 2006 00:04
Lokalizacja: Pólnoc

Post autor: ZagubionY » sob gru 02, 2006 23:50

lukopr pisze:
ZagubionY pisze:P.S Ja dzis sluchalem swojego i doszlem do tego ze to jest zasysanie powietrza w trakcie dodawania obrotow.
mozliwe ze pasek przeskoczyl i toche kompresji ucieka z powrotem do układu ssacego :) to wydaje sie logiczne :) jutro sprawdze wszystko i opisze co i jak :bajer:
bedziemy sie dalej zastanawiac :)
Jak dasz rade to daj odpowiedz,inni tez chca wiedziec do czego w koncu dojdziemy.Powodzenia i pozdrawiam
:pub:


Odnajduje sie...

lukopr
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 20:10
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: lukopr » ndz gru 03, 2006 17:37

sprawdzałem dzis ustawienie rozrządu i wszystko wydaje sie ok, zrobiłem troche zdjeć :grin:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

ZagubionY
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pt paź 20, 2006 00:04
Lokalizacja: Pólnoc

Post autor: ZagubionY » ndz gru 03, 2006 19:04

Hejko.Co do zdjec
1. Walek rozrzadu-OK
2. Pompa-OK
3. A co do ostatniego,mianowice walu korbowego mam watpliwosci(inni chyba to podtwierdza),tam sa dwa polozenia 1)tlok gora 2)tlok dol,ciebie interesuje wglebienie ktore znajduje sie miedzy nimi.Najlepej odkrec te plastykowa zaslepke i wszystko bedzie jak na dloni (widoczne strzalki), nastepmie ustaw to wglebienie :hmm: naprzeciw znaku i powinno byc cacy :okej: Pozdrawiam


Odnajduje sie...

lukopr
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 20:10
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: lukopr » pn gru 04, 2006 16:40

ZagubionY pisze:3. A co do ostatniego,mianowice walu korbowego mam watpliwosci(inni chyba to podtwierdza),tam sa dwa polozenia 1)tlok gora 2)tlok dol,ciebie interesuje wglebienie ktore znajduje sie miedzy nimi.Najlepej odkrec te plastykowa zaslepke i wszystko bedzie jak na dloni (widoczne strzalki), nastepmie ustaw to wglebienie naprzeciw znaku i powinno byc cacy Pozdrawiam
Niestety dopiero w sobote bede mial troche czasu zeby zabrac sie znów za to :( w tym czasie sprobuje zebrac jak najwiecej materiałow na ten temat :bajer:
Moze ma ktos jakies zdjecia z prawidlowym ustawieniem walu? tam sa chyba 2 znaki :)


Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

zloty60
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:13
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: zloty60 » pn gru 04, 2006 17:55

Witam.Odpowiedz moze banalna ale moj tak chodzi (bardzo basowo o czym pisales) jak mu zdejme filtr powietrza.SPrawdz moze sie rura gdzies przetarła albo oderwala od komory filtra...

Pozdrawiam...


CB :) BEZ TEGO SIE NIE RUSZAM !!!!!!!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 163 gości