[MK3 1,9 TDI 1Z] Wyciek oleju i "bicie kola"

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Bartek84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 935
Rejestracja: pt lis 18, 2005 16:29
Lokalizacja: Legnica
Auto: Golf Mk7 GTI
Kontakt:

Post autor: Bartek84 » śr lis 29, 2006 16:14

bresio pisze:Sprawa jest wyjasniona, wal jest OK, kolo zebate jest OK, kolo pasowe jest do wymiany (tlumik jest zniszczony)
A koło pasowe z tłumikiem drgań tanie nie jest... To nie jest koszt 100zł :) Mi sie udało zamienić za koło z 1.8 benz. (takie miałem na stanie) i zamieniłem się za koło z lżejszego stopu niż to co miałem. Oczywiście z tłumikiem drgań...
Mi się ta śruba, która trzyma kolo pasowe zerwała.... Koszt-1200zł :!: :kupa:
twardy pisze:poszedłem do sklepu i mieli za 600 zł :hmm: wiec skoczyłem na giełde , dałem 140 zł
Na Allegro widziałem za 469zł :panna:


Mk7 GTI Stage 2

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr lis 29, 2006 19:04

Razal pisze:Po czym pozać że poduchy pod silnikiem są do wymiany??
Wjezdzasz na kanal. Jedna osoba schodzi na dol i patrzy na poduchy, a druga osoba odpala silnik, zaciaga reczny, wrzuca 1 bieg i probuje ruszyc, potem wsteczny na recznym i tak samo, po kilka razy. Ty w kanale patrzysz: jesli silnik przy ruszaniu lata tak do przodu i do tylu jakby chcial sie wyrwac to oznacza walniete poduchy. Ogladasz wszystkie - widac ktora (jesli jest) walnieta.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: Razal » śr lis 29, 2006 19:33

Gitner pisze:
Razal pisze:Po czym pozać że poduchy pod silnikiem są do wymiany??
Wjezdzasz na kanal. Jedna osoba schodzi na dol i patrzy na poduchy, a druga osoba odpala silnik, zaciaga reczny, wrzuca 1 bieg i probuje ruszyc, potem wsteczny na recznym i tak samo, po kilka razy. Ty w kanale patrzysz: jesli silnik przy ruszaniu lata tak do przodu i do tylu jakby chcial sie wyrwac to oznacza walniete poduchy. Ogladasz wszystkie - widac ktora (jesli jest) walnieta.

Pozdro
Gitner
Gitner WIELKIE DZIĘKI - przy okazji sprawdze


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 157 gości