Strona 2 z 5

: wt lis 28, 2006 01:50
autor: piow11
Jutro zamontuje wskaznik doładowania jesli bedzie spadać cisnienie to zakręce zawór na kolektorze.Jesli to nic nie da to jade do pompiarza.Moze rzeczywiście coś z zapłonem.

[ Dodano: 28 Lis 2006 00:51 ]
Krzylu pisze:zawor jak by ci puszczal to bys mial tak na kazdym biegu

moze filtr paliwa masz zamulony
Filtry wszystkie wymienione dwa miesiące temu.

: wt lis 28, 2006 01:52
autor: Krzylu
to niech ci pompiarz sprawdzi tez cisnienie wtryskow

: wt lis 28, 2006 02:02
autor: piow11
20 tys km temu byłem u pompiarza no i sprawdzał wszystko, chciałem wymienic wtryski ale on powiedział ze nie ma potrzeby bo na nich zrobie jeszcze z 50tys.Wtryski mam bosha i chyba z nimi nie jest jeszcze zle.No ale trza to sprawdzic.Sam juz nie wiem czego sie w tym aucie czepic zeby te 170 pojechał.

: wt lis 28, 2006 11:11
autor: vw_vandal
Krzylu pisze:zawor jak by ci puszczal to bys mial tak na kazdym biegu
Krzylu, tu się z tobą nie zgodze, ja walcze z tym zaworem już jakiś czas. 1,2,3 bieg rozpedzam na maxa na 4 biegu przy 130 km\h zawór się otwiera piopuszczam trochę gazu i delikatnie daje gazu i tak do 140 wbijam 5 bieg 150km\h i znów otwiera się zawór !!! popuszczam gazu i delikatnie do 165 km\h. Przy każdym otwarciu zaworu zaczyna masakrycznie kopcić !!

[ Dodano: 28 Lis 2006 10:12 ]
piow11, załóż wskaxnik doładowania i zobaczysz co się dzieje mi jak otwiera się zawór to z 1.1 bara spada do 0,5 bara.

Re: [MK II] 1.6 TD Niska prędkość max

: wt lis 28, 2006 14:35
autor: Trumoter
Witaj - może po prostu spadł Ci przewod gumowy łączący membranę w pompie wtryskowej i kolektor dolotowy lub cić zatkało to połączenie. Pozdrawiam

Re: [MK II] 1.6 TD Niska prędkość max

: wt lis 28, 2006 16:07
autor: piow11
Trumoter pisze:Witaj - może po prostu spadł Ci przewod gumowy łączący membranę w pompie wtryskowej i kolektor dolotowy lub cić zatkało to połączenie. Pozdrawiam
Przewód z kolektora do pompy jest nowy, niedawno go wymieniłem.

: wt lis 28, 2006 17:35
autor: endi6
sprawdź ustawienie kąta pompy wtryskowej kolega miał tak w zwykłym 1,9 w passacie ze na 1,2,3 biegiu szedł jak wariat a 4 i 5 muł lekka korekta i wsio oki a jeszcze jak ze spalaniem bo u niego objawem tez było spalanie na poziomie 8-9 litrów

: wt lis 28, 2006 17:47
autor: piow11
endi6 pisze:sprawdź ustawienie kąta pompy wtryskowej kolega miał tak w zwykłym 1,9 w passacie ze na 1,2,3 biegiu szedł jak wariat a 4 i 5 muł lekka korekta i wsio oki a jeszcze jak ze spalaniem bo u niego objawem tez było spalanie na poziomie 8-9 litrów
Spalanie mam na poziomie 4.5 do 5.5l na trasie.Jak jest zimny i go odpalam to trzęsie nim i szarpie trochę.W najblizszym czasie sprawdzę kąt wtrysku - możliwe ze to moze byc przyczyną.Pozdrawiam

[ Dodano: 28 Lis 2006 16:51 ]
A kąt wtrysku moze się jakos przestawic, bo jak wymieniałem kiedys te wtryski tzn. dosc dawno to mechanik ustawił kąt i mówił ze wszystko jest o.k.Wiec czy kąt moze sie przestawic?

: wt lis 28, 2006 18:25
autor: dziechu
Jak masz regenerowana turbine, to obstawiam turbine - zrob logi na 4 biegu, tak od 1500obr - 4000 z gazem w podlodze.

: śr lis 29, 2006 11:33
autor: vw_vandal
piow11, zamontuj wskażnik doładowania i wstedy będziesz wiedział co i jak.

: śr lis 29, 2006 13:48
autor: piow11
vw_vandal pisze:piow11, zamontuj wskażnik doładowania i wstedy będziesz wiedział co i jak.
Zamontowałem dziś wskażnik i turbo dmucha dość słabo tzn. około 0.6 bar, nawet nie całe 0.6.Próbowałem dziś przyśpieszac z IV no i słabo , na V też słabiutko - wcisnąłem pedał gazu do oporu i ledwo co przyspieszał i max 145km/h.Patrząc w lusterko to na wcisniętym gazie kopcił ale delikatnie na czarno.Wskaznik cały czas pokazywał około 0.6 bar nic nie spadało - pewnie dlatego bo ciśnienie bezpieczne, więc zawór bezpieczeństwa odpada.Pozostaje pewnie regulacja pompy (kąt wtrysku i dawka).Pojade do mechanika i dam znać czy regulacja pomogła.A ijeszcze jedna sprawa na prędkościomierzu na skali mam na podziałce gdzie jest dokładnie 145 czerwone kreseczki i tam dokładnie wskazówka wędruje i więcej się nie ruszy.Tak jakby tylko do tej prędkości się rozpędzał.Dodam ze mój samochód to była wersja VAN bez foteli tylnych itp. moze przez to ze taka wersja to fabrycznie był stłumiony ustawieniami na pompie do niskich prędkości takich jak pokazuje czerwone zaznaczenie na prędkościomierzu.Wczesniej miał ten samochód mój tato a on nigdy tyle nie jechał ale kiedys mój brat go sprawdzał zaraz po kupieniu tj(1995rok) i tez 145KM/h max.Ale skoro tato nim jezdził to jemu to wystarczało.A teraz ja go mam i mi nie wystarcza marne 145.Ale sie rozgadałem. Pozdrawiam.

: śr lis 29, 2006 15:26
autor: vw_vandal
piow11, dawaj nr pompy wtryskowej.

: śr lis 29, 2006 15:28
autor: piow11
vw_vandal pisze:piow11, dawaj nr pompy wtryskowej.
Za chwile podam bo musze zejsc do samochodu i sprawdzić.

[ Dodano: 29 Lis 2006 14:37 ]
Numer to:( spisałem wszystkie jakie się na niej znajdowały)
0460 494 138

VE R 149
068130109S
011- 85101545

: śr lis 29, 2006 16:01
autor: vw_vandal
piow11, mi się wydaje, że ta pompa jest z czegoś innego zaczwiczona. Szukam od czego.

[ Dodano: 29 Lis 2006 15:25 ]
piow11, znalazłem nr tej pompy to jest od JR.CY i ogulnie stosowana w silnikach 1.6 TD. Teraz nr Boscha to 0 986 440 122. Wiec może zwiększ dawkę do 0.75 bara. Albo pompiarz z prawdziwego zdarzenia potrzebny ;)