[Mk4] TDI AXR - Ile powinien "brac" oleju?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Siwy z ...
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 19:29
Lokalizacja: PZL vel Złotów k/Piły
Kontakt:

Post autor: Siwy z ... » czw lis 16, 2006 20:54

Razal pisze:Norma nawet to przewiduje, ale jest też tak, że zależy to od stylu jazdy, od tego czy jeździsz na krótkich odcinkach czy długich, jak często silnik dostaje po obrotach itp...
Styl jazdy... zanim woda nie osiagnie 90 stopni to nigdy nie przekraczam 1.800 obrotow... do pracy mam 12 km - silnik osiaga 90 stopni na sam koniec... stoi 9 godzin i znowu to samo...
O ostudzaniu turbiny po dluzszych i "szybciejszych" dystansach niestety zapominam...
Gdy silnik jest rozgrzany lubie mu "pociagnac" na 2-ce i 3-ce pomiedzy 2-ma a 3-ma tys. obrotow - najwieksza frajda z tego silnika :hmm:


:-)

robert24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: śr sty 12, 2005 23:05
Lokalizacja: głuchołazy
Kontakt:

Post autor: robert24 » sob lis 18, 2006 01:15

Razal pisze:Jeżeli od wymiany do wymiany (powiedzmy 10tkm mieścisz się w dolewce 1 litra) to nie ma powodu do obaw - to normalne

w mkIII z takim przebiegiem - zgodze sie
shreck pisze:Taki już urok tej "supertechnologii".
no niestety kolega nie wie co to znaczy
shreck pisze:Rozumiem, że masz silnik na pompowtryskach, które niestety powodują zwiększone zużycie oleju silnikowego
j.w.
wracając do pytania - chodzi o mk-IV!!! PD
maX 0,5l co 15 tys. ( u mnie 0.1l) TXT
jeżeli więcej - objawy podobne co do reszty TDI !!!
- spradz czy masz olej w dolocie i czy jest szczelny itp.
TEMAT SETKI RAZY PORUSZANY NA FORUM _ WYSTARCZY UZYĆ WYSZUKIWARKI


MOC jest bogiem PREDKOSC nalogiem NITRO zabawa TURBO podstawa
[200PS; 420NM]

Awatar użytkownika
fredric
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw lut 02, 2006 21:49
Lokalizacja: kozienice
Kontakt:

Post autor: fredric » sob lis 18, 2006 12:50

Razal pisze:Jeżeli od wymiany do wymiany (powiedzmy 10tkm mieścisz się w dolewce 1 litra) to nie ma powodu do obaw - to normalne, że autko troche spali Ci oleju. Norma nawet to przewiduje, ale jest też tak, że zależy to od stylu jazdy, od tego czy jeździsz na krótkich odcinkach czy długich, jak często silnik dostaje po obrotach itp...
swieta prawda. silniki na pd pobieraja olej i prawie kazdy uzytkownik to wie(nie licze niedzielnych kierowcow i takich co jada max 100 i zmieniaja biegi przy 1,5-2tys nigdy wiecej)
u siebie regularnie dolewam oleju od wymiany do wymiany 0,5 i potrafi wiecej jak ostro latam.
raz tylko nie dolewalem ale 15tys bylo zrobione w wiekszosci przez kobiete a ona jezdzi lajtowo



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 222 gości