Chlodnica powietrza doladowujacegodAke pisze:a wogole co to jest ten intercooler ?
TDI i NOS
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Lepiej się nie bawić w Monster Garage, bo koszty Cię zjedzą. Lepiej kupić Golfa VR6 w oryginale.dAke pisze:i czy wogole 2,5 litrowka v6 albo vr6 wejdzie do golfa ? a jezeli nie to co bym musial w nim zmienic zeby weszlo
V6 może równiej pracować, mieć lepsze chłodzenie ( nie jest na kupie jak w VR). VR jest ze względu na kompaktową zabudowę. V łatwo nie wejdzie...dAke pisze:Im większy kat odchylenia tym lepiej ? w sensie czy lepiej v6 czy vr6 do mojego mk3
Pozdrawiam.
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Nie ma sensu, nie obyło by się bez cięcia kombinowania, spawania (bezpieczeństwo i prowadzenie), nikt Ci nie sprzeda KOMPLETU, czyli ogromnej ilości czukników i wiązek, które potrafią kosztować setki zł każde z osobna. Ponadto z takim ciężkim silnikiem (zakłądając, że go tam w ogóle upchasz, bez naruszenia wyglądu samochodu) będzie się gorzej prowadzić (cięższy silnik od VR6) i cholera wie jak to umieścić- w pasku jest wzdłuż, a jak chcesz w MK3? Co ze skrzynią wtedy?dAke pisze:zabawa z wsadzeniem 2,5 TDI v6
Już prędzej, ale lepiej VR6- są tańsze. A myślisz, że łatwo znaleźć silnik VR5 używany? A co z osprzętem (czujniki, elektryka, wszelkie 'agregaty' itp) też są drogie, a raczej niedostępne na używce.dAke pisze:ewentualnie 2,3 czy cos podobnego..zeby mialo chociaz ze 150 PSów przed
Jeszcze raz odradzam. Koszty mogą być porównywalne z zakupem bardzo ładnego Glfa VR6 z lat 93-95. A w przypadku 2,5 TDI... Nie chcę zgadywać. Bez sensu. Lepiej poszukać łądnego egzemplarza. Nie wierzę, że nie ma. Nie, żebym zniechęcał, bo jeśli masz czym jezdzic przez rok robót, masz fantazję kasę i wykwalifikowanych ludzi to wszystko jest realne.
Samemu prościej robić swapa na fabryczne VR6.
Pozdrawiam.
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
dAke, Nowy TDI na pompie (nie na PD) kosztuje w ASO 19 tys (bez osprzętu). ARL z kompletnym osprzętem do swapa, powinien kosztować mniej więcej tyle, co 3 letni Golf MK4 z silnikiem TDI ARL (150KM) i pełną opcją wyposażenia.
Pozdrawiam i życzę powodzenia
[ Dodano: 19 Lis 2006 15:34 ]
dAke, http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... light=fimc O to chodzi?
Pozdrawiam i życzę powodzenia
[ Dodano: 19 Lis 2006 15:34 ]
dAke, http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... light=fimc O to chodzi?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 113 gości