Strona 2 z 2

: sob lis 29, 2008 07:50
autor: twardy
klaudia11000, stary temat odkopałaś :grin:
klaudia11000 pisze:a czy żle ustawiony zapłon może powodować trudniejsze odpalanie na ciepłym silniku ??
tak może powodować ciężkie palenie i na ciepłym i na zimnym.

: sob lis 29, 2008 09:21
autor: Adamm
twardy, lepsze odkopanie starego niz zakladanie nowego :P

: sob gru 20, 2008 21:30
autor: piter_s
wiec tak mam teraz mam kąt 56st, jak ustawie na 33 to jest ok, pytanie czy moze byc taka opcja ze kąt na wykresie jest ok a jest np. przestawiony wałek i nie ma odpowiednigo spalania bo jest za wczesny wydech lub za późny???
no bo kąt ocenia sie na współpracy wału a pompą, wałek juz nie gra roli do wskazan na vagu, no i tu moze byc włśnie przestawione i z tad poddymianie na biało.
dodam ze olej ubywa znikomo, turbo suche, przewody ic lekko mokre, uszczelka na głowicy ok, z dawka juz kombinowałem wieksza i mniejsz to samo, dymek pojawia sie po przygazówce, nie ma zjawiska dymienia podczas jazdy, zadnej chmurki w lusterku, no i na nagrzanym słychac delkatne pukanie w okolicach kolektora ssacego tak jak by metal o metal.
juz mam dosc i nie wiem co moze byc, jedynie zostaje mi opcja zle ustawionego rozrzadu ze na 33st jest ok a nie jak powinno byc np 50st.
wczoraj podniosłem delikatnie cisnienie na pompie bo w 004bs nie równały sie wartosci, teraz jest ok wartosci sa równe, ale w 004 BTDC jest 2,1 a ATDC jest 1.
korekcje sa w normach, do 0.60+.
miałem juz sytuacje na przygazówce silnik wpadał w nierówna prace tak jak by jeden gar nie działał, dopiero kolejna przygazówka to niwelowała, po takim zajsciu zmieniaja sie korekcje, popychacze juz do wymiany???, silnik ma nalatane 210tys. real przebieg.

: sob lut 14, 2009 09:28
autor: macem
ja mam podobny problem e grupie 04 mam 0.4 a rzeczywisty kat 1.3 jsk msm kat wtrysku 51, jak mam kat wtrysku na 30 to jest gites 0.4-0.4. Wiem ze mozna cos podregulowac ta roznice w Adaptacji silnika pole 04, ale czy to cos nie pospuje ?.