Golf 1,9 TDI jaki olej.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » ndz lis 05, 2006 17:57

macientyvw pisze:tak jest wymiana jak mi sie wydaje w zwyklych dieslach typu 1Y np. Na liczniku ustawia sie co tyle wymiane.
Kasujac normalnym sposobem inspekcje (nie zmiana parametrow) ustwia sie sama na domyslna wartosc. Nie wiem jaka ona jest w 1Y. W 1Z i AHU jest na 100% 15kkm.

BTW
Zmiana parametrow jest uzywana przez serwis tylko przy wymianie licznika na nowy, po to zeby zachowac stare wartosci.
Niektorzy kasuja w ten sposob inspekcje, a do tego jest przeciez inna, prostrza procedura :bajer:



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » ndz lis 05, 2006 18:31

tomcio666 pisze:Tak czy siak każdy zrobi jak uważa, dodam tylko że producenci dążą do wydłużania przebiegów między przeglądami, gdyby VW nie wydłużył to głupio by to wyglądało jak np. renua czy fiat ma wymianę np co 30 kkm a VW co 7.5 kkm
Nie sadze zeby VW wydluzal wymiane z takich powodow. Jesli taka zaleca, to widocznie "wie co mowi". Te przykladowe 15kkm na pewno nie jest na styk.

BTW
Po co w ogole sa zalecenia producentow jak uzytkownicy i tak po swojemu robia ? ](*,)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości