Tak bym zrobi.
Ja jak mialem wysokie obroty z przyspieszaczem to zeby sprawdzic co sie bedzie dzialo jak przykrece ta srubke to wlozylem podkladke miedzy srubke nr 4 a ta dzwignie ktora owa sruba dociska. Efekt byl taki ze obroty spadly. W Twoim przypadku ten test nie zadziala bo musisz wykrecic srube.
Tak swoja droga tez jak kupilem auto mial ustawione obroty na biegu jalowym na 1050 a przy wyciagnietym przyspieszaczu 1250. Wydawalo mi sie ze gdzies juz widzialem na forum ze na jalowym tez mieli 1050. A w instrukcji jest 900 +-50. Ciekawe dlaczego tak te auta mialy poustawiane obroty? Przypadek wykluczam. Moze w inny sposob sprawdzaja te obroty?
[mk3 1Y] Da rade wyregulowac "przyspieszacz" tak a
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Najczesciej poustawiane tak bo juz w uzywanych pompach mechanicznych powyżej 150 tys km i wiecej nalezałoby czyscic hydrauliczny regulator odśrotkowy biegu jałowego. Fabrycznie autko ma 900 obr. Ale po jakims czasie ma 900 po przebiegu ale po dłuzszej jezdzie autostradowej obroty lekko spadaja lub w mocno zurzytych pompach po mocnym rozgrzaniu np. Rozpedz swoje autko do 140 km/h i pojedz tak z 5 min i wrzuc na luz zobaczysz ze obroty spadły i to sie bedzie nasilac jak ustawisz na 1000 objawy sa niedostrzegalne i zrobisz nastepne 300 tys km nie zauważajac wad.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości