Strona 2 z 2

: śr wrz 12, 2007 13:43
autor: andrew19_86
szczerze to upierałbym się przu analogowym obrotku,przy latającej wskazówce jest taki fajny klimacik,a przy samych cyferkach to lipa...

: śr wrz 12, 2007 13:47
autor: vincent1981
Zegary w stylu retro są fajne ale drogie :) musiałbym wymienić wszystkie zegary by mieć oryginalny obrotomierz, dlatego wolę elektronike .... "W końcu jesteśmy w Unii".

Sygnał w postaci napięcia ... ale rośnie napięcie czy rośnie prąd a napięcie jest stałe .... nie chce nic zmaścić :) :blush:

: śr wrz 12, 2007 13:49
autor: bongo
andrew19_86 pisze:przy latającej wskazówce jest taki fajny klimacik
:bigok: :bigok:

: śr wrz 12, 2007 13:55
autor: BENITO
Rośnie częstotliwość, która jest przetwarzana na napięcie, dlatego obrotomierz cyfrowy jest prostym woltomierzem o odpowiedniej skali, a gniazdo W podaje napięcie z przed wejścia do regulatora napięcia.

Kurde, chyba gdzieś było, ale mk2 wkurzające jest jak zaraz po odpaleniu obrotek nie działa i pali się lampka ładowania. Dopiero po przygazówce wszystko śmiga. Jakby ktoś podrzucił schemat co tam trzeba wymienić żeby było ok to byłbym wdzięczny.

: śr wrz 12, 2007 14:14
autor: kaczor4011
BENITO pisze:Kurde, chyba gdzieś było, ale mk2 wkurzające jest jak zaraz po odpaleniu obrotek nie działa i pali się lampka ładowania. Dopiero po przygazówce wszystko śmiga. Jakby ktoś podrzucił schemat co tam trzeba wymienić żeby było ok to byłbym wdzięczny.
u mnie zawsze smiga od poczatku

: śr wrz 12, 2007 16:28
autor: BENITO
To jest w wielu mk2 w dieslu, ty masz silnik co najmniej z mk3, altka pewnie też.