MkIII TDI 1Z Nie grzeja swiece po przelutowaniu chipow H i L
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: śr wrz 27, 2006 17:42
- Lokalizacja: opolskie/niemcownia
-
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: śr wrz 27, 2006 17:42
- Lokalizacja: opolskie/niemcownia
-
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: śr wrz 27, 2006 17:42
- Lokalizacja: opolskie/niemcownia
-
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: śr wrz 27, 2006 17:42
- Lokalizacja: opolskie/niemcownia
jakiekolwiek...
czytalem wlasnie na niemieckim forum troche i cos wspominaja o jakichs loginach:
Bei TDIs können verschiedene Betriebsparameter über die Diagnose-Funktion "Anpassung" (= Adaption) verändert werden, wenn ein Login mit 12233 erfolgt ist (Leerlaufdrehzahl geht u.U. auch ohne Login).
Achtung:
Wer Logincodes benutzt und entsprechende Werte ändert bzw. anpasst (v.a. bei 12233 und 40168) sollte ausreichendes Fachwissen und Erfahrung haben. Auf keinen Fall leichtfertig herumexperimentieren.
Nicht alle aufgelisteten Funktionen sind auch bei jedem Steuergerät möglich.
Motorsteuergerät:
01283 Aktivierung GRA "ältere" Fahrzeuge
11463 Aktivierung GRA
16167 Deaktivierung GRA
12233 Zugriff auf Adaptionskanäle bei manchen Steuergeräten
26262 Zugriff auf Adaptionskanäle bei manchen Steuergeräten
Te loginy to chyba sa potrzebne do wprowadzania powazniejszych zmian co do pracy silnika, tak wnioskuje z tekstu.
czytalem wlasnie na niemieckim forum troche i cos wspominaja o jakichs loginach:
Bei TDIs können verschiedene Betriebsparameter über die Diagnose-Funktion "Anpassung" (= Adaption) verändert werden, wenn ein Login mit 12233 erfolgt ist (Leerlaufdrehzahl geht u.U. auch ohne Login).
Achtung:
Wer Logincodes benutzt und entsprechende Werte ändert bzw. anpasst (v.a. bei 12233 und 40168) sollte ausreichendes Fachwissen und Erfahrung haben. Auf keinen Fall leichtfertig herumexperimentieren.
Nicht alle aufgelisteten Funktionen sind auch bei jedem Steuergerät möglich.
Motorsteuergerät:
01283 Aktivierung GRA "ältere" Fahrzeuge
11463 Aktivierung GRA
16167 Deaktivierung GRA
12233 Zugriff auf Adaptionskanäle bei manchen Steuergeräten
26262 Zugriff auf Adaptionskanäle bei manchen Steuergeräten
Te loginy to chyba sa potrzebne do wprowadzania powazniejszych zmian co do pracy silnika, tak wnioskuje z tekstu.
Ostatnio zmieniony ndz lis 05, 2006 19:20 przez moto_psycho, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: śr wrz 27, 2006 17:42
- Lokalizacja: opolskie/niemcownia
Glownie chodzi mi o to zeby wyjasnic jak najwiecej rzeczy do ktorych mam jakiekolwiek watpliwosci bo jutro rano wyjezdzam i bede mieszkal zastepczo (zeby moc do pracy chodzic) zupelnie gdzie indziej bez dostepu do neta i auta. I dopiero jak bede mial juz 2 steuergeret bede mogl cokolwiek w praktyce probowac, a ze zostawiam sobie opcje pojechania do servisu w ostatecznosci to musze sie z wszystkim wyrobic do 20 listopada. Troche to zawile wszystko ale tak sie stalo
Zreszta jak przypadkiem da sie naprawic stary to bede mivl drugi do dowolnych przerobek wiec nie ma tego zlego
Wielkie dzieki za dotychczasowa pomoc bo czasem malo odezwu (o konkretach) na forum i trzeba czekac dlugo na jakias wiadomosci a czasem czas mocno nagli
Pzdr
Zreszta jak przypadkiem da sie naprawic stary to bede mivl drugi do dowolnych przerobek wiec nie ma tego zlego
Wielkie dzieki za dotychczasowa pomoc bo czasem malo odezwu (o konkretach) na forum i trzeba czekac dlugo na jakias wiadomosci a czasem czas mocno nagli
Pzdr
- dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Jak bedziesz chcial to chetnie odkupie ten uszkodzony
[ Dodano: 05 Lis 2006 19:55 ]
Jestem pewny ze gdybys spokojnie, bez paniki usiadl z przyzadem pomiarowym i spokojnie wszystko przemierzyl, to po 2-3h mialbys sprawny sterownik. Ja tez spanikowalem jak po wymianie chipow auto sie nie odezwalo. Wydawalo mi sie ze wszystko sprawdzilem, potem wylutowalem podstawki i wlutowalem bez nowe chipy, potem wylutowalem nowe i wlutowalem stare... przy okazji zaczelu odchodzic sciezki od przegrzania itd.. Tez bylem pewny ze to polecial sterownik. Kupilem drugi i wtedy na spokojnie usiadlem, sprawdzilem wszystkie polaczenia. Okazalo sie ze bylo zwarcie (zalana cyna) pod chipem - czego nie bylo widac itd.. Powoli, sciezka po sciezce sprawdzilem wszystkie polaczenia, odpalil bez problemu i chodzi do dzis, choc plytka zmasakrowana (dalem podstawki na dodatkowej plytce i wszystko krosowalem).
[ Dodano: 05 Lis 2006 19:55 ]
Jestem pewny ze gdybys spokojnie, bez paniki usiadl z przyzadem pomiarowym i spokojnie wszystko przemierzyl, to po 2-3h mialbys sprawny sterownik. Ja tez spanikowalem jak po wymianie chipow auto sie nie odezwalo. Wydawalo mi sie ze wszystko sprawdzilem, potem wylutowalem podstawki i wlutowalem bez nowe chipy, potem wylutowalem nowe i wlutowalem stare... przy okazji zaczelu odchodzic sciezki od przegrzania itd.. Tez bylem pewny ze to polecial sterownik. Kupilem drugi i wtedy na spokojnie usiadlem, sprawdzilem wszystkie polaczenia. Okazalo sie ze bylo zwarcie (zalana cyna) pod chipem - czego nie bylo widac itd.. Powoli, sciezka po sciezce sprawdzilem wszystkie polaczenia, odpalil bez problemu i chodzi do dzis, choc plytka zmasakrowana (dalem podstawki na dodatkowej plytce i wszystko krosowalem).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości