[MK3 1Z] N75 - układ tych cholernych wężyków

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr paź 25, 2006 12:15

Grzesiekk1982 pisze:Hmmm u mnie właśnie nie wpada w notlaufa. Jadę, nagle go zamuli np przy 140 (5b), puszczę lekko pedał gazu, wcisnę go znowu i rozpędza się dalej.
rozpędza się ale powoli pewnie
a po wyłączeniu zapłonu i ponownym uruchomieniue jest już OK zapewne i ta w kółko
wskazuje to na N75
z przepływką to bywa tak że już stale jest deczko słabyszy

[ Dodano: Sro Paź 25, 2006 12:16 ]
Grzesiekk1982 pisze:Wypadało by sprawdzić dynamicznie w czasie jazdy, albo podmienić przepływkę.
obowiązkowo nalęzy to zrobić !
a później pomyśleć o podmiance przepływki i znowu sprawdzić.



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » śr paź 25, 2006 12:20

RobertP pisze:z przepływką to bywa tak że już stale jest deczko słabyszy
Właśnie czuć, że jest trochę słabszy przy większych prędkościach na 5 biegu. Przy sprincie jest neizle.



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr paź 25, 2006 12:27

Grzesiekk1982 pisze:Właśnie czuć, że jest trochę słabszy przy większych prędkościach na 5 biegu. Przy sprincie jest neizle.
no to i przepływka :)

problem przepływki, N75 był zakładany także TUTAJ i dotyczyło także 1Z - lektura do poduszki ;-)



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » pt paź 27, 2006 00:41

Znowu byłem w trasie. Wygląda to tak - do 120 rozpędza się z łątwością. Na płaskim osiąga ponad 160, pod lekką górkę 120. Kiedy go rozpędzam około 120 sie dusi, puszczam pedał gazu i wciskam ponownie, dopiero wtedy przyspiesza dalej. Pow 160 już nie chce (czyli objaw przepływki). Kiedy się dławi, słychać jakby zmienny/przerywany świst sprężarki i to mnie najbardziej zastanawia. Na 4 biegach zapieprza. Nowy filtr paliwa, powietrza, ON Ultimate.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
krystek007
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: krystek007 » pt paź 27, 2006 12:59

inek01 pisze:Zdejmij wezyki 7 i 5 z N75 i polacz je. Przejedz sie autem. Jesli nie bedzie wpadal w tryb awaryjny (problemy z moca znikna) to wina jest N75.
Napisz czy pomoglo.
Zrobiłem dzisiaj ten test, ale jak połączyłem wężyki 5 i 7 auto jest takie słabe, że trudno stwierdzić czy jest awaryjny czy nie, bo dokladnie tak samo się zachowywało jakby było non stop notlauf, mam jeszcze pytanie czy przy zabiegu łączenia wężyków odłączyć prąd od N75??? i zostawić wtyczke, żeby se pracowała? bo ja ją odłączyłem, może źle zrobiłem???


Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pt paź 27, 2006 13:06

krystek007 pisze:mam jeszcze pytanie czy przy zabiegu łączenia wężyków odłączyć prąd od N75??? i zostawić wtyczke, żeby se pracowała? bo ja ją odłączyłem, może źle zrobiłem???
:panna: Nie pisalem przeciez zeby odpinac wtyczke. Nie odpinaj [-X

[ Dodano: Pią Paź 27, 2006 13:09 ]
Na zmostkowanych wezykach moze byc troche slabszy, ale nie az tak jak Ty to opisujesz.

[ Dodano: Pią Paź 27, 2006 13:09 ]
Szczelnie chociaz polaczyles te wezyki ?



Awatar użytkownika
krystek007
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: krystek007 » pt paź 27, 2006 13:12

Bardzo szczelnie, kupiłem złączke i zasisnąłem opaską, ale tę wtyczkę odłączyłem, bo pomyślałem, że i tak żadnej teraz funkcji nie wykonuje, autko bylo dokładnie tak słabe jak przy notlauf, dobra bede testował jeszcze raz. dzięki.


Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pt paź 27, 2006 13:36

Ja do polaczenia uzylem mniej profesjonalnego narzedzia ;) Mianowicie kawalka pustego wkladu z dlugopisu Pentel (takiego grubszego).

Powodzenia. Po tescie napisz jaki efekt.



Awatar użytkownika
krystek007
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: krystek007 » pt paź 27, 2006 19:04

Kurcze, bez różnicy czy zawór ma prąd czy nie, spięcie 2 wężyków obcina mi znacząco moc, właściwie jakby było notlauf, może ciut mocniejszy, ale naprawde różnicy wogóle prawie nie czuć, poza tym zawór mam nowy, więc sprawny napewno, mam podejżenia może jest zwarcie w przewodach doprowadzających do N75? jak to sprawdzić?


Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » sob paź 28, 2006 08:54

Grzesiekk1982 pisze:Znowu byłem w trasie. Wygląda to tak - do 120 rozpędza się z łątwością. Na płaskim osiąga ponad 160, pod lekką górkę 120. Kiedy go rozpędzam około 120 sie dusi, puszczam pedał gazu i wciskam ponownie, dopiero wtedy przyspiesza dalej. Pow 160 już nie chce (czyli objaw przepływki). Kiedy się dławi, słychać jakby zmienny/przerywany świst sprężarki i to mnie najbardziej zastanawia. Na 4 biegach zapieprza. Nowy filtr paliwa, powietrza, ON Ultimate.
Pozdrawiam.
Ojciec miał taki problem a przyczynął był wysunięty wężyk z ECU. Sprawdź przy nsterowniku czy szczelnie jest połączony.



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » sob paź 28, 2006 09:39

U mnie po odpieciu przewodów... ale wtryczka oczywiscie zostawała to auto szło jak burza ;) A doładowanie 1.5 bara :) :bajer:



Awatar użytkownika
krystek007
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: krystek007 » pn paź 30, 2006 16:57

Ups po tym co napisaliście zacząłem sprawdzac czy wszystko dobrze podpiąłem, okazało się, że wtyczka od przepływomierza, którą wypinałem przy łączeniu na krótko wężyków, nie została wpięta z powrotem do konca prawidłowo i to był powód braku mocy, obecnie jest tak, że auto jest lekko słabsze podpięte na krótko, więc jak tylko zrobi się luźniej na drogach (świeto zmarłych) to przetestuję auto czy wpadnie w tryb awaryjny bez.


Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pn paź 30, 2006 17:17

No widzisz. Cos mi sie nie chcialo wierzyc ze
krystek007 pisze:spięcie 2 wężyków obcina mi znacząco moc, właściwie jakby było notlauf, może ciut mocniejszy,



Awatar użytkownika
krystek007
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: krystek007 » pn paź 30, 2006 17:32

No właśnie mi tez po tym co pisaliście, sorrki za zamieszanie, odezwę się po testach. Tymczasem dzieki wszystkim.


Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 139 gości