Strona 2 z 2

: pt paź 20, 2006 16:17
autor: Art
Vandal - nie wydaje mi się - bo głowice kupiułem nowiutką właśnie od 1V!
Głowice różnią się tym że do 89 roku komora wirowa miała średnice 32mm a po 89 roku 30mm dzięki czemu była mocniejsza - oczywiście kupilem tą 30!
Jak będę miał okazje to gdzieś sprawdze ten rozrząd ale najpierw zmienie wydech żeby wyeliminować wszelkie obce dzwięki!

: pt paź 20, 2006 20:35
autor: marek29
Art pisze:Vandal - nie wydaje mi się - bo głowice kupiułem nowiutką właśnie od 1V!
Głowice różnią się tym że do 89 roku komora wirowa miała średnice 32mm a po 89 roku 30mm dzięki czemu była mocniejsza - oczywiście kupilem tą 30!
Jak będę miał okazje to gdzieś sprawdze ten rozrząd ale najpierw zmienie wydech żeby wyeliminować wszelkie obce dzwięki!
Z tym rokiem to nie bardzo,nie wiem od kiedy wychodziy 1V ale TYLKO W NICH była inna f-kamera!(inny kąt rozpylania,pisałem o tym w nie w jednym poście RA/SB cały czas "tłukli" na poprzednich głowicach! CAŁY CZAS TE SAME KOŃCÓWKI ! Nowe tylko w 1V!!) Więc powtarzam ,kąbinujcie z wtryskami w JR,JP,RA,SB. Wszystkie są zamienne bez kosekwencjii!! 1V to rodzynek f-kam. taka sama jak w 1,9D (chodzi o kąt!) ,ale zawsze można wrzucić całe pistolety od 1,9TD (większa średnica rozpylacza) + pompa od 1,6 RA/SB 9mm (nie od 1,9td !!!) i efekt super -tylko niewiem ile wytrzyma silnik.

: sob paź 21, 2006 11:37
autor: Art
Nie chodzi mi o to że 1V od 89 tylko o to że ponoć wogóle w 89 zmienili konstrukcję głowicy żeby była mocniejsza i takie były we wszystkich TD!
Pozdro - kurde jest tych powodów od cholery - już mi pęka glowa :)

: sob paź 21, 2006 22:15
autor: marek29
Art pisze:Nie chodzi mi o to że 1V od 89 tylko o to że ponoć wogóle w 89 zmienili konstrukcję głowicy żeby była mocniejsza i takie były we wszystkich TD!
Pozdro - kurde jest tych powodów od cholery - już mi pęka glowa :)
Napisałem! TYLKO 1V! To była "przejściówka" do 1,9!
Gdyby stosowało się do wszystkich w JP/JR/RA/SB byłyby też inne końcówki po 89 ,a tak NIE jest!Tam był standart! Tylko 1V ma inny kąt rozpylania.Sprawdź ET-kę.

: ndz paź 22, 2006 14:31
autor: vw_vandal
mac79, za tydzień mam zjazd na polibudzie wydział mechaniczny ;)
Art, pisze jak było u brata zmieniliśmy na tą od 1V i gitara !!

: śr maja 02, 2007 11:02
autor: dawid018
nie chciałem zakładać nowego tematu wiec odkopałem ten.mam ten sam problem.mam silnik JR i w porównaniu do innych TD i D chodzi bardzo głośno.tzn mocno słychać klekot i mataliczny dżwięk.

auto miało w zeszlym roku remont głowicy.rano zapala normalnie,zima też,spalanie w normie,kopyto ma,silnik jest po modach.jeżdże tak ponad rok ale ostatnio zwrócilem uwage że żaden diesel ani turbo diesel tak nie halasi jak mój

napiszcie po kolei co mam sprawdzić i jakie będa tego koszty mniej więcej

: śr maja 02, 2007 12:53
autor: vw_vandal
dawid018, najważniejsze sprawdz, wtryski, kąt wtrysku zapłon ok 100 zł powino kosztować albo jakiś mechanik niech poreguluje pompą troche w tył troche do przodu. jeżeli nie pomoże wina głowicy