Strona 2 z 2

: sob lis 04, 2006 16:32
autor: flog
A co panowie powiecie na mój ból dzis byłem na hamowni i pomiar wyszedł pakudnie tzn 85PS i zaledwie 179Nm. Auto ma przelatane 210 tys. km. A pytanie moje to czy przy rozwalonej przepływce moze wyjsćtaki pomiar. Dodam ze auto przy podłaczonym przepływomierzu nie ma siły sie wkrecic do 2000 obr. potem juz leci a gdy odpinam kostke przepływomierza auto do 2000 wkreca sie niesamowicie. Zamówiłem u typa przepływke i mam pytanie czy to wystarczy???

: sob lis 04, 2006 20:59
autor: leo...
flog pisze:A co panowie powiecie na mój ból dzis byłem na hamowni i pomiar wyszedł pakudnie tzn 85PS i zaledwie 179Nm. Auto ma przelatane 210 tys. km. A pytanie moje to czy przy rozwalonej przepływce moze wyjsćtaki pomiar. Dodam ze auto przy podłaczonym przepływomierzu nie ma siły sie wkrecic do 2000 obr. potem juz leci a gdy odpinam kostke przepływomierza auto do 2000 wkreca sie niesamowicie. Zamówiłem u typa przepływke i mam pytanie czy to wystarczy???
pogadaj z vagiem ... kanał 003 - będziesz wiedział wszystko

: ndz lis 05, 2006 18:32
autor: flog
leo... pisze:pogadaj z vagiem ... kanał 003 - będziesz wiedział wszystko
gadałem i nic nie znalał i pytanie czy vag moze tego nie odnależc jesli padła przepływka a auto jest w stanie pojechać 195km/h

[ Dodano: 2006-11-05, 17:33 ]
a to foto

: czw lis 09, 2006 00:02
autor: tespis
Hej!
Dzieki za zainteresowanie. Nie stac mnie na regenerowanie turbiny ale za to mam garaz z kanalem. Bede to robil wg tego:
http://www.technologie-entwicklung.de/G ... turbo.html
Moje pytanie brzmi:
Czy sa jakies myki szczegolne? Cos na co trzeba zwrocic szczegolna uwage? Czym nejlepiej czyscic to?
Jakby ktos potrzebowal przetlumaczonego ww. tekstu to walic na priva moge przeslac.

: czw lis 09, 2006 03:53
autor: leo...
flog pisze: gadałem i nic nie znalał i pytanie czy vag moze tego nie odnależc jesli padła przepływka a auto jest w stanie pojechać 195km/h
tak moze nic nie powiedziec o zgonie przeplywomierza - w sensie - brak bledu...

: czw lis 09, 2006 10:29
autor: prusax
prosze fotki z regeneracji turbiny przez leo i gtdi niestety bez opisu
http://s114.photobucket.com/albums/n267 ... sprezarka/

: czw lis 09, 2006 20:06
autor: tespis
prusax, dzieki. Ciezko z tych zdjec skapowac ale moze sie uda. Co to jest aktuator prozni? To jest ta gruszka?

: czw lis 09, 2006 22:51
autor: prusax
prawdopodobnie ale nie wiem dokładnie podaj najlepiej angielska nazwe

: pt lis 10, 2006 00:19
autor: tespis
vacuum actuator

[ Dodano: 10 Lis 2006 21:54 ]
dzis czyscilem turbine. Sciagniecie poszlo mi gladko. Jak ja rozebralem bylo wszedzie pelno sadzy. Dobry milimetr. Po wyczyszczeniu ten popychacz od gruszki chodzil o wiele lepiej. Jednak zalozylem wszystko na miejsce i dalej to samo. Notlauf. Przepialem wezyki od n75 i tryb awaryjny w ogole sie nie wlaczal, jechalem 200km/h poszloby wiecej ale za to ciagnal dopiero po 3 - 3,5 tys obr i po dluzeszj jezdzie (15min) zaczal strasznie mocno na niebiesko dymic. Zmienilem wezyki tak jak mialem wczesniej (jeden zaslepiony) i chodzi super ale do 120km/h i nic nie dymi. Dodam ze bylem w carmarze i jedyne co wyszlo to za duze cisnienie w doladowania. Co mam zrobic? Dwa razy na diagnozie bylem i nic mi nie pomogli.

: sob lis 11, 2006 22:54
autor: prusax
jak masz za duze cisnienie doładowania to moze sztyce masz za mocno wykręconą, a co do nazwy to jest aktuator podcisnienia i to jest prawdopodobnie puszka przy turbinie

: ndz lis 12, 2006 19:23
autor: Hermes
mialem to samo w silniku 1Z..... po rozebraniu zaworka N75 i dokladnym jego wyczyszczeniu oraz po wyjeciu przeplywki i rowniez dokladnym czyszczeniu jej wd40 oraz benzyna extrakcyjna wszystko chodzi jak marzenie..... aha i posprawdzalem i pouszczelnialem ewentualne luzy w przewodach od podcisnienia...... z Twoich opisow nie rozumiem tylko 1 rzeczy..... dlaczego masz zaslepiony przewod od N75?? jak chcesz cos zaslepic to EGR zaslep a nie N75......

: ndz lis 12, 2006 22:01
autor: tespis