[MK3 AFN] nie ciagnie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
A co panowie powiecie na mój ból dzis byłem na hamowni i pomiar wyszedł pakudnie tzn 85PS i zaledwie 179Nm. Auto ma przelatane 210 tys. km. A pytanie moje to czy przy rozwalonej przepływce moze wyjsćtaki pomiar. Dodam ze auto przy podłaczonym przepływomierzu nie ma siły sie wkrecic do 2000 obr. potem juz leci a gdy odpinam kostke przepływomierza auto do 2000 wkreca sie niesamowicie. Zamówiłem u typa przepływke i mam pytanie czy to wystarczy???
-------> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=470113&start=28 <-------
- leo...
- Gadatliwa bestia
- Posty: 607
- Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
pogadaj z vagiem ... kanał 003 - będziesz wiedział wszystkoflog pisze:A co panowie powiecie na mój ból dzis byłem na hamowni i pomiar wyszedł pakudnie tzn 85PS i zaledwie 179Nm. Auto ma przelatane 210 tys. km. A pytanie moje to czy przy rozwalonej przepływce moze wyjsćtaki pomiar. Dodam ze auto przy podłaczonym przepływomierzu nie ma siły sie wkrecic do 2000 obr. potem juz leci a gdy odpinam kostke przepływomierza auto do 2000 wkreca sie niesamowicie. Zamówiłem u typa przepływke i mam pytanie czy to wystarczy???
gadałem i nic nie znalał i pytanie czy vag moze tego nie odnależc jesli padła przepływka a auto jest w stanie pojechać 195km/hleo... pisze:pogadaj z vagiem ... kanał 003 - będziesz wiedział wszystko
[ Dodano: 2006-11-05, 17:33 ]
a to foto
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-------> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=470113&start=28 <-------
Hej!
Dzieki za zainteresowanie. Nie stac mnie na regenerowanie turbiny ale za to mam garaz z kanalem. Bede to robil wg tego:
http://www.technologie-entwicklung.de/G ... turbo.html
Moje pytanie brzmi:
Czy sa jakies myki szczegolne? Cos na co trzeba zwrocic szczegolna uwage? Czym nejlepiej czyscic to?
Jakby ktos potrzebowal przetlumaczonego ww. tekstu to walic na priva moge przeslac.
Dzieki za zainteresowanie. Nie stac mnie na regenerowanie turbiny ale za to mam garaz z kanalem. Bede to robil wg tego:
http://www.technologie-entwicklung.de/G ... turbo.html
Moje pytanie brzmi:
Czy sa jakies myki szczegolne? Cos na co trzeba zwrocic szczegolna uwage? Czym nejlepiej czyscic to?
Jakby ktos potrzebowal przetlumaczonego ww. tekstu to walic na priva moge przeslac.
pozdro
TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc
TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc
prosze fotki z regeneracji turbiny przez leo i gtdi niestety bez opisu
http://s114.photobucket.com/albums/n267 ... sprezarka/
http://s114.photobucket.com/albums/n267 ... sprezarka/
Pozdrawiam
PrusaX
"Laweciarze Team Szczecin"
PrusaX
"Laweciarze Team Szczecin"
vacuum actuator
[ Dodano: 10 Lis 2006 21:54 ]
dzis czyscilem turbine. Sciagniecie poszlo mi gladko. Jak ja rozebralem bylo wszedzie pelno sadzy. Dobry milimetr. Po wyczyszczeniu ten popychacz od gruszki chodzil o wiele lepiej. Jednak zalozylem wszystko na miejsce i dalej to samo. Notlauf. Przepialem wezyki od n75 i tryb awaryjny w ogole sie nie wlaczal, jechalem 200km/h poszloby wiecej ale za to ciagnal dopiero po 3 - 3,5 tys obr i po dluzeszj jezdzie (15min) zaczal strasznie mocno na niebiesko dymic. Zmienilem wezyki tak jak mialem wczesniej (jeden zaslepiony) i chodzi super ale do 120km/h i nic nie dymi. Dodam ze bylem w carmarze i jedyne co wyszlo to za duze cisnienie w doladowania. Co mam zrobic? Dwa razy na diagnozie bylem i nic mi nie pomogli.
[ Dodano: 10 Lis 2006 21:54 ]
dzis czyscilem turbine. Sciagniecie poszlo mi gladko. Jak ja rozebralem bylo wszedzie pelno sadzy. Dobry milimetr. Po wyczyszczeniu ten popychacz od gruszki chodzil o wiele lepiej. Jednak zalozylem wszystko na miejsce i dalej to samo. Notlauf. Przepialem wezyki od n75 i tryb awaryjny w ogole sie nie wlaczal, jechalem 200km/h poszloby wiecej ale za to ciagnal dopiero po 3 - 3,5 tys obr i po dluzeszj jezdzie (15min) zaczal strasznie mocno na niebiesko dymic. Zmienilem wezyki tak jak mialem wczesniej (jeden zaslepiony) i chodzi super ale do 120km/h i nic nie dymi. Dodam ze bylem w carmarze i jedyne co wyszlo to za duze cisnienie w doladowania. Co mam zrobic? Dwa razy na diagnozie bylem i nic mi nie pomogli.
pozdro
TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc
TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc
mialem to samo w silniku 1Z..... po rozebraniu zaworka N75 i dokladnym jego wyczyszczeniu oraz po wyjeciu przeplywki i rowniez dokladnym czyszczeniu jej wd40 oraz benzyna extrakcyjna wszystko chodzi jak marzenie..... aha i posprawdzalem i pouszczelnialem ewentualne luzy w przewodach od podcisnienia...... z Twoich opisow nie rozumiem tylko 1 rzeczy..... dlaczego masz zaslepiony przewod od N75?? jak chcesz cos zaslepic to EGR zaslep a nie N75......
teraz tam poruszylem temat:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72316
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72316
pozdro
TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc
TDI AFN http://www.youtube.com/watch?v=O5qLW7eoBkc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 147 gości