Strona 2 z 2

: śr paź 11, 2006 01:53
autor: leo...
evolution pisze:tulejowalem z bdb skutkiem:)
ściemniasz - pokaż zdjęcia :smoke:

: śr paź 11, 2006 08:33
autor: evolution
szukajcie a znajdziecie powiedzial pan :) sa na necie wystarczy poszukac poki co najmocniejszego 1,9tdi w polsce:)

: śr paź 11, 2006 10:10
autor: Rapix
Evo pytam z ciekawości chodzi o Corrado?

: śr paź 11, 2006 10:30
autor: cowboy
najszybsze 1.9 TDI to pickup diagtronika,
lupo mastersa jest rozwiercone do 2.2L,
białe mk1 compsortow to 2.0 TDi 8V

najszybsze 1.9 TDI bez nitro to corrado gula... tak to chyba wygląda

: śr paź 11, 2006 14:30
autor: Rapix
zaraz zaraz a 2.0 TDI 140KM nie jest 16V ? Moge sie mylic wiec pytam....

: śr paź 11, 2006 14:48
autor: evolution
oryginaqlnie tak ale tu nie:D

: czw paź 12, 2006 12:08
autor: djmlody
Cześć wam byłem dziś u mechanika i dla przypomnienia podam jakie miałem ciśnienie przed samą wymiana pierścieni podam od strony rozrządu
1 20
2 20
3 12 a czwartego już nie mierzyłem teraz po wymianie pierścieni i po przejechaniu 600km mam takie
1 34
2 34
3 33,5
4 32
Miałem wczesny zapłon i prawdopodobnie mam pompę wytryskową do wymiany bo już nie tworzy dobrego ciśnienia i nie da rady rozdzielać paliwa przy wysokich obrotach na wszystkie wtryski i ponoć dlatego mam taki efekt ze jak dodam gazu do końca i puszcze gaz to na wolnych obrotach mi ostro trzęsie się silnik

[ Dodano: 14 Paź 2006 18:53 ]
Cześć wam a czy ktoś się orientuje dlaczego może passat w dalszym Ciągu Smolic na niebiesko jak się go lekko przy gazuję ?? Przecież sprężanie mam chyba póki co dobre dalej mam problem z rana przy ruszaniu silnik się trzęsie co może być tego objawem??? I dlaczego może z niego śmierdzieć tak spalinami ostro??? No i dosc duzo pali jeszcze przed regulacja zaplonu wlalem 8 l i przjechalem tylko 80 km po miescie