[Passat B4 TDI] Silnik po remoncie dymi na niebiesko

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » śr paź 11, 2006 01:53

evolution pisze:tulejowalem z bdb skutkiem:)
ściemniasz - pokaż zdjęcia :smoke:



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » śr paź 11, 2006 08:33

szukajcie a znajdziecie powiedzial pan :) sa na necie wystarczy poszukac poki co najmocniejszego 1,9tdi w polsce:)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » śr paź 11, 2006 10:10

Evo pytam z ciekawości chodzi o Corrado?



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr paź 11, 2006 10:30

najszybsze 1.9 TDI to pickup diagtronika,
lupo mastersa jest rozwiercone do 2.2L,
białe mk1 compsortow to 2.0 TDi 8V

najszybsze 1.9 TDI bez nitro to corrado gula... tak to chyba wygląda



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » śr paź 11, 2006 14:30

zaraz zaraz a 2.0 TDI 140KM nie jest 16V ? Moge sie mylic wiec pytam....



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » śr paź 11, 2006 14:48

oryginaqlnie tak ale tu nie:D


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

djmlody
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr wrz 13, 2006 22:09
Lokalizacja: Polska

Post autor: djmlody » czw paź 12, 2006 12:08

Cześć wam byłem dziś u mechanika i dla przypomnienia podam jakie miałem ciśnienie przed samą wymiana pierścieni podam od strony rozrządu
1 20
2 20
3 12 a czwartego już nie mierzyłem teraz po wymianie pierścieni i po przejechaniu 600km mam takie
1 34
2 34
3 33,5
4 32
Miałem wczesny zapłon i prawdopodobnie mam pompę wytryskową do wymiany bo już nie tworzy dobrego ciśnienia i nie da rady rozdzielać paliwa przy wysokich obrotach na wszystkie wtryski i ponoć dlatego mam taki efekt ze jak dodam gazu do końca i puszcze gaz to na wolnych obrotach mi ostro trzęsie się silnik

[ Dodano: 14 Paź 2006 18:53 ]
Cześć wam a czy ktoś się orientuje dlaczego może passat w dalszym Ciągu Smolic na niebiesko jak się go lekko przy gazuję ?? Przecież sprężanie mam chyba póki co dobre dalej mam problem z rana przy ruszaniu silnik się trzęsie co może być tego objawem??? I dlaczego może z niego śmierdzieć tak spalinami ostro??? No i dosc duzo pali jeszcze przed regulacja zaplonu wlalem 8 l i przjechalem tylko 80 km po miescie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości