Strona 2 z 3

: pt paź 06, 2006 17:11
autor: vw_vandal
Cinek, tak jakoś ;) Ja polecam Boscha !! A może ktoś wie czy da radę tymi podkładkami zwiększyć ciśnienie np. 160 barów i czy to coś da przy seryjnej pompie??

: pt paź 06, 2006 21:28
autor: Cinek
da rade, tylko czy pompa da rade nabić większe ciśnienie.

: pt paź 06, 2006 21:38
autor: jasmar
Szlifowane były jeszcze gniazda zaworowe, ale masz racje-przedłużenie życia silnika. A skąd 80 KM, chyba się pomyliłem bo 80 KM było z intercoolerem, a ja go nie mam. Mam za to największą turbinę - K24. Jeśli bez intercoolera nie było 80 KM to ja nie mam 80 tylko 70, pomyłka. Myślałem, że z największą turbiną jest 80 KM.

[ Dodano: 06 Paź 2006 21:38 ]
Potwierdzam, że można zwiększyć ciśnienie podkładkami.

: pt paź 06, 2006 22:12
autor: marek29
vw_vandal pisze:Cinek, tak jakoś ;) Ja polecam Boscha !! A może ktoś wie czy da radę tymi podkładkami zwiększyć ciśnienie np. 160 barów i czy to coś da przy seryjnej pompie??
1.nowa pompa ma ciśnienienie graniczne 1000 bar! (cytat za vw diesel net-tak jest specyfikacja boscha)
2.pompa po regeneracji głowicy średnio 500-800 bar (potwierdzone przez pompiarza)
3. graniczna praca pompy (do pracy ciągłej !!) to 80-100% czyli max.310 bar!
4. po zmianie podkładek na wyższe ciśnienie zmieni się też kąt rozpylania!!! A to ważne dla fortkamery i świec!
robiłem testy w JP, przy obniżeniu do 110 bar na nowych końcówkach leje!!!! po przekroczeniu 170bar siał w każdą stronę!! Więc jak chcesz zwiększyć to musisz dobrać inne końcówki...........tylko nie wiem od czego bo pośredni wtrysk skończył się na 170 barach...........

: pt paź 06, 2006 23:29
autor: zaprzal
jak juz sie zmienia koncowki to mozna pomyslec o takich z SB/RA. Na vwdiesel strasznie sie takimi podniecaja i pakuja do czego tylko sie da, do 1.9 td tez, nazywaja je "gtd nozzles" ;) symbol chyba DN0SD274

: sob paź 07, 2006 09:07
autor: vw_vandal
marek29, zaprzal, dzięki bo w tym mięsiącu wymieniam końcówki nawet jak nie leją ;) zrobiłem na nich prawie 100 tyś należy im się odpoczynek ;) Czyli wystarczy kupić końcóweczki od SB/RA??

[ Dodano: 07 Paź 2006 10:11 ]
Chłpaki sprawdziłem ofertę InterCarsu są te końcówki wtrysków firmy Wuzethum ale w opisie pisze, że ciśnienie 155 bar !! I przeglądnęłem silniki 1V, JR, i SB i każdy ma inne końcówki, czy to wpłynie na silnik jak założę te od SB i podniosę ciśnienie do 160 bar??

: sob paź 07, 2006 19:41
autor: marek29
Pisałem już na ten temat. U nas tylko od 1,6td 1V (297) to samo co 1,9d(inna fortkamera!)
Niewiem czy głowca 1,9D i TD jest taka sama (nie mam ETKI) ,ale jeżeli tak jest to CAŁE pistolety od 1,9 TD i pompa od RA/SB (wyższa wydajność pompy-inna średnica tłoka!)
To może dać efekt w 1V.Możesz założyć wtryski 294 ale mają inny kąt rozpylania pasujący do JP i JR.W 1V jest inny!!!Będziesz zmiieniał często świeczki ,bo wtryski nie będą "pryskać" na czubek tylko w okolicach środka świecy (w zimie ciężki rozruch).
293 (JP,JR) i 294 (RA i SB) różnią się tylko średnicą otworu rozpylającego.297 to inny kąt rozpylania i otwór pośredni pomiędzy 293 i 294.

: sob paź 07, 2006 22:23
autor: zaprzal
marek29, a 274?

: sob paź 07, 2006 22:45
autor: ventil
Ja tam sobie jeżdżę na SD274, takie katalogowo idą do SB.
A tu nr w/g programu (film) - wtryski_SB

: ndz paź 08, 2006 10:35
autor: vw_vandal
Coraz bardziej wątpie w tego 1V za dużo rzeźby się przy nim robi !!! Chyba założe to co mam i jakoś to będzie do wiosny, a na wiosne chyba zakupie 1.9 TD.

zaprzal, uszczelka z 1.9 TD też nie podejdzie bez rzeźby :(

: ndz paź 08, 2006 10:37
autor: zaprzal
vw_vandal, co trzeba zmieniac?

: ndz paź 08, 2006 10:39
autor: vw_vandal
zaprzal pisze:co trzeba zmieniac?
nie rozumiem o co chodzi??

: ndz paź 08, 2006 10:54
autor: zaprzal
vw_vandal pisze:zaprzal, uszczelka z 1.9 TD też nie podejdzie bez rzeźby
co trzeba zrobic zeby podeszla?

: ndz paź 08, 2006 11:01
autor: vw_vandal
zaprzal, nie zastanawiałem się ale nie które otwory są inne i troche przesunięte, a do tego średnica tłoka w 1.9 td jest większa.