[MK2 TD] Temperatura silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
walnięty termostat to znaczy jak caly czas otwarty czy zamknięty ?tberent pisze:ale dziwne jes t to ze szybko jest cieplo w aucie co zauwazylem dzis.
jezeli termstat by byl walniety to raczej by sie dlugo robilo cieplo nie???
ja otwarty cały czas to troszke dłuzej by się czekało na ciepełko w autku
jak zamknięty to wiadomo znacznie szybciej ...
jak masz sprawny drugi awaryjny czujnik mieszczący sie przy głowicy od właczania wentylatora II biegu (nie myl z czuj.temp.)heartless pisze: może też oznaczać, że się nie otwiera do końca (ale wtedy by się przegrzewał)
to sam pęd powietrza wentylaotra moze schłodzić silniczek (oczywiście nie w takim stopniu
jak przy otwartym termostacie i dużym obiegu plynu)
a sorki ze spytam. dzis zalaczyl mi sie wentylator i chcialbym sie spytac czy zalaczyl go czujnik w chlodnicy czy moze jednak jakis inny czujnik o ktorym ktos wspominal, zdarzylo sie to dosc dziwnie bo akurat wrocilem z miasta i stalem z wlaczonym silnikiem i studzilem turbinke bo troszke ja pomeczylem na miescie a o dziwo to wskazowka byla na 1 kresce za bialym polem wiec moze to wskaznikjest walniety badz czujnik od wskaznika???
prosze o podanie gdzie znajduja sie czujnik od temperatury ktara wskazuje wskaznik na desce od czego jest ta dioda co jest nad nia symbol temp wody i gdzie jest owy drugi czujnik co ma zalaczyc wentylator.pozdrawiam
prosze o podanie gdzie znajduja sie czujnik od temperatury ktara wskazuje wskaznik na desce od czego jest ta dioda co jest nad nia symbol temp wody i gdzie jest owy drugi czujnik co ma zalaczyc wentylator.pozdrawiam
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
raczej załączył Ci wentylator ten czujnik co jest w chłodnicy wkręconytberent pisze:a sorki ze spytam. dzis zalaczyl mi sie wentylator i chcialbym sie spytac czy zalaczyl go czujnik w chlodnicy czy moze jednak jakis inny czujnik o ktorym ktos wspominal,
masz przykecony do glowicy taki platikowy rozdzieclacz trójnik czy jak go tam zwa ...tberent pisze:prosze o podanie gdzie znajduja sie czujnik od temperatury ktara wskazuje wskaznik na desce
dochodzą do niego gumowe węże i kable do czujnika (kable albo dwa albo cztery z wtyczką) to
jest właśnie ten czujnik co daje Ci "sygnał" na wskaźnik zegarowy na desce, może faktycznie źle Ci pokazuje koszt wymiany nie jest duży od 20 do 35zł i może to zrobić pod sklepem
bo jest wkładany i zapinany taką wsówka(spinką) od góry ...
hmn... widze ze nie tylko ja mam problemy z chłodzeniem w Golfie II.
jeżdżac po mieście moje auto się grzało, nie właczał sie wentylator nawet przy 90st.
wiatrak został naprawiony (oczywiscie czujnik) i troszke przestal sie grzać, jednak niewiele. I tak temp byla za wysoka. Wyjelismy termostat i i auto przestało się grzać, natomiast bardzo slabo pali jak się troche rozgrzeje i zgaśnie silnik i znowu chce go odpalić. Wystarzcy ze pojeżdże nim z 15minut i jak zgasze i znowu chce zapalić to sie nakręci jak w niejedna zime. Bardzo słąbo kręci, nadal nie iwem co sie z nim dzieje. Mozę ktoś miał podobny przypadek?
Chciałąm dodać że pompe wodna mam nową, wiec to raczej wykluczam.
Świece Bosha - nówki.
Akumulator też nowy, ładowanie ok (moze tyci za słąbe ale elektryk nie narzekał). Alternator ok.
hmn... myśle ze moze jesczez chłodnica zasyfiona. albo ciśnienia nie ma? Słyszałam ze mozę coś z głowicą sie dziać, albo wtryski lub pompa paliwowa. jakby ktoś miał jakieś pomysły to chętnie poczytam.. I prosze o porady. co gdzie i jak? Do jakiego mechanika sie udać albo na który szrot go zaprowadzić
Horrory już przeżywam z tym autem.
jeżdżac po mieście moje auto się grzało, nie właczał sie wentylator nawet przy 90st.
wiatrak został naprawiony (oczywiscie czujnik) i troszke przestal sie grzać, jednak niewiele. I tak temp byla za wysoka. Wyjelismy termostat i i auto przestało się grzać, natomiast bardzo slabo pali jak się troche rozgrzeje i zgaśnie silnik i znowu chce go odpalić. Wystarzcy ze pojeżdże nim z 15minut i jak zgasze i znowu chce zapalić to sie nakręci jak w niejedna zime. Bardzo słąbo kręci, nadal nie iwem co sie z nim dzieje. Mozę ktoś miał podobny przypadek?
Chciałąm dodać że pompe wodna mam nową, wiec to raczej wykluczam.
Świece Bosha - nówki.
Akumulator też nowy, ładowanie ok (moze tyci za słąbe ale elektryk nie narzekał). Alternator ok.
hmn... myśle ze moze jesczez chłodnica zasyfiona. albo ciśnienia nie ma? Słyszałam ze mozę coś z głowicą sie dziać, albo wtryski lub pompa paliwowa. jakby ktoś miał jakieś pomysły to chętnie poczytam.. I prosze o porady. co gdzie i jak? Do jakiego mechanika sie udać albo na który szrot go zaprowadzić
Horrory już przeżywam z tym autem.
a wiec tak. u mnie wentylator sie zalacza (jak na postoju bylem ). u mnie wina obarczony byl czujnik temperatury poniewaz sadzilem ze niedogrzewa go, mozliwe ze cos w tym jest i wymienie termostat, sprawdzilem czujnik temperatury pzy kroccu. sa tam dwa taki jeden od wskaznika temp a drugi jest podlaczony pod przekaznik swiec i "mowi" czy maja byc wlaczone i grzac. zamienilem miejsca tych kabli co ida do czojnikow i teraz temperature mi wskazuje jak powinien czyli w polowie skali a nawet troszke za jak go pogonie
co prawda kupione mam czujniki w chlodice i termostat i z czasem to wymienie.
niestety zmarl mi tata ( i musze zajac sie jego godnym pogrzebem wiec auto pozniej pozniej
pozdrawiam
co prawda kupione mam czujniki w chlodice i termostat i z czasem to wymienie.
niestety zmarl mi tata ( i musze zajac sie jego godnym pogrzebem wiec auto pozniej pozniej
pozdrawiam
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
Przykro , współczuje, przesyłam kondolencje.
Jeśli chodzi o Twoje czujniki i jakieś kabelki które pozamieniałeś, to kompletnie nie wiem o co chodzi i gdzie one są. Wiesz nie bardzo sie na tym wszystkim znam.
U mnie czujniki dobrze wskazują temperature, (przeważnie wskaźnik jest do połowy)
U mnei problemem jest że słabo pali jak sie silnik rozgrzeje. Mysle ze moze jeszcze wtryski są do bani...
Jeszcze to sprawdze. Jak nie znajde przyczyny mojego problemu to moze tberent jesli jestes z łodzi, i uporasz sie z osobistymi sprawami to spotkamy sie gdzies i mi pokazesz jak zrobiłes te czujniki. moze u mnie tez pomoze. Ostatnio zaczeła mi mrygać dioda od świec (żółta) jak zapalam światła, to moze rzeczuywiscie cos z tymi czujnikami.
narazie pozdrowienia dla Ciebie, trzymaj sie.
Jeśli chodzi o Twoje czujniki i jakieś kabelki które pozamieniałeś, to kompletnie nie wiem o co chodzi i gdzie one są. Wiesz nie bardzo sie na tym wszystkim znam.
U mnie czujniki dobrze wskazują temperature, (przeważnie wskaźnik jest do połowy)
U mnei problemem jest że słabo pali jak sie silnik rozgrzeje. Mysle ze moze jeszcze wtryski są do bani...
Jeszcze to sprawdze. Jak nie znajde przyczyny mojego problemu to moze tberent jesli jestes z łodzi, i uporasz sie z osobistymi sprawami to spotkamy sie gdzies i mi pokazesz jak zrobiłes te czujniki. moze u mnie tez pomoze. Ostatnio zaczeła mi mrygać dioda od świec (żółta) jak zapalam światła, to moze rzeczuywiscie cos z tymi czujnikami.
narazie pozdrowienia dla Ciebie, trzymaj sie.
niewidze problemu. jezeli moge pomoc to no problem. postaram sie zalatwic wszystkie swoje privat spray i mozemy jakos sie spotkac, a z tymi swiecami to damy rade
pozdrawiam i thx za wspolczucie.
pozdrawiam i thx za wspolczucie.
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
mam pyatnie:
czy słabe odpalanie auta po rozgrzaniu może mieć przyczynę w zurzytym wałku rozrządu??
i jak sprawdzić rozrusznik? na zimnym kreci dobrze, a jak trochę pojeżdże to słabo kręci.
co zrobić z takim "niekręcącym rozrusznikiem" ? da się to zregenerować czy lepiej zaopatrzyć się w coś nowszego??
dodam że zimering był wymieniany rok temu
czy słabe odpalanie auta po rozgrzaniu może mieć przyczynę w zurzytym wałku rozrządu??
i jak sprawdzić rozrusznik? na zimnym kreci dobrze, a jak trochę pojeżdże to słabo kręci.
co zrobić z takim "niekręcącym rozrusznikiem" ? da się to zregenerować czy lepiej zaopatrzyć się w coś nowszego??
dodam że zimering był wymieniany rok temu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości