Strona 2 z 3

: wt wrz 26, 2006 15:24
autor: vw_vandal
PiTTer99, a na tym wydechu głośniej jest w środku??
garczus, tu masz link do modów z pompom: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=551201

: wt wrz 26, 2006 18:16
autor: garczus
Dzisiaj wieczoram beda zdjecia tego motorka to sobie obczaicie.
A mody chce robic,bo bede robil kape i jak juz sie babrac to na calego:D

[ Dodano: 26 Wrz 2006 18:17 ]
A silnik raczej wsadze do SCIROCCO MK2...Co Wy na to??

: wt wrz 26, 2006 19:44
autor: PiTTer99
vw_vandal pisze:PiTTer99, a na tym wydechu głośniej jest w środku??
na wolnych obrotach jest troszeczke glosniej niz w serii , a na wysokich jest takze troche glosniej + świst , ale za to mniej kopci i lzej wchodzi na obroty..

: wt wrz 26, 2006 22:33
autor: garczus
zdjecia jednak beda jutro, bo juz mi sie dzisiaj nie chce robic:/

: czw wrz 28, 2006 13:19
autor: PiTTer99
no i gdzie te fotosy - chcialbym zobaczyc czym sie rozni CY w golfie od CY z passata .....
wiesz juz jakie masz turbo??

: czw wrz 28, 2006 15:41
autor: vw_vandal
PiTTer99, ale montowałeś po drodze jakiś środkowy tłumik (przelotowy oczywiście) i na końcu wydechu co masz ?? końcówkę czy cały tłumik przelotowy ??

: czw wrz 28, 2006 16:25
autor: PiTTer99
to moze opisze jak mam to od poczatku:
z blachy 10mm wycialem kwadrat , w kwadracie wycialem dziurke 57mm i 4 dziurki pod mocowanie, do tego przyspawalem kolana 55mm ,nastepnie stwierdzilem ze nie bede sie bawil w łączniki elastyczne wydechu wiec pozostalem przy pierscieniach ślizgowych jak w serii..
oczywiscie dotoczylem pierscien o przelocie wew 57mm i przyspawalem do kolan- w ten sposob otrzymalem ten element miedzy turbo a poczatkiem wydechu.
Nastepnie lecialem juz po kolei : wykonczenie slizgacza od strony wydechu i poszerzenie go na 55-57mm, potem rura az do belki z tlumikiem przelotowym, a nastepnie do konca tylko rura tyle ze dla zmyły obspawalem na niej puche od koncowego wydechu (zeby wizualnie bylo dobrze ) :bajer:

: czw wrz 28, 2006 16:49
autor: vw_vandal
PiTTer99, ja zrobie trochę innaczej ;) Ale dzięki teraz wiem że warto !!

: czw wrz 28, 2006 19:06
autor: garczus
Mysle ze fotki juz dziisaj beda(niestety padla mi cyfrowa).
PiTTer99, mysle ze sie niczym nie rozna:D

: czw wrz 28, 2006 22:00
autor: PiTTer99
garczus roznia sie napewno kolektorami , turbosprazarkami (przekrecone sa czesci gorace wzgl zimnych dzieki czemu po zamianie kolektorow splywy olejowe sa w roznych miejscach) , trzymakami oleju i takie tam :)

vw_vandal a jaka Ty masz koncepcje jesli mozna wiedziec ?

: czw wrz 28, 2006 22:41
autor: garczus
hmm...moj motorek to nikt niewwie w czym byl w orginale:P:P
hehe...takie czsy
kto kombinuje ten zyje:p

: czw wrz 28, 2006 23:57
autor: euglen
Można powiedzieć, że ja zrobiłem to prawie identycznie jak PiTTer99 i kolanko wygląda tak:

Obrazek

z tym,że jak widać mam złącze elastyczne...

: pt wrz 29, 2006 16:11
autor: vw_vandal
PiTTer99, nie rozwiązałem jeszcze tego odcinka zaraz za turbiną. Reszta układu będzie z nierdzewki o średnicy 6 cm. Też chcem zastosować te łączenie elastyczne jak euglen, bo łączenie te orginalne bardzo skrzypi ;). Znalazłem tłumik środkowy przelotowy firmy Michael (o srednicy 6cm) trochę wygłuszy wydech i na końcu chcem też stawić przelotowy tłumik z silencerem firmy WM.

: pt wrz 29, 2006 16:34
autor: PiTTer99
niedawno w moim mk3 syncro strzelil mi ten lacznik i przy 120km/h wydech zaczal sie szargac o ziemie (w syncro wydech powieszony jest tylko na wysokosci tlumikow koncowych na wieszakach) i jakos przestalem im ufac - jak sie slizgacz nie sprawdzi to moze zaloze łącznik