[MK1] Co zrobic z 1.6 TD CY?? Moc..

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » wt wrz 26, 2006 15:24

PiTTer99, a na tym wydechu głośniej jest w środku??
garczus, tu masz link do modów z pompom: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=551201


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
garczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
Lokalizacja: Katowice[SK]
Kontakt:

Post autor: garczus » wt wrz 26, 2006 18:16

Dzisiaj wieczoram beda zdjecia tego motorka to sobie obczaicie.
A mody chce robic,bo bede robil kape i jak juz sie babrac to na calego:D

[ Dodano: 26 Wrz 2006 18:17 ]
A silnik raczej wsadze do SCIROCCO MK2...Co Wy na to??


nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509

Awatar użytkownika
PiTTer99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 18:08
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: PiTTer99 » wt wrz 26, 2006 19:44

vw_vandal pisze:PiTTer99, a na tym wydechu głośniej jest w środku??
na wolnych obrotach jest troszeczke glosniej niz w serii , a na wysokich jest takze troche glosniej + świst , ale za to mniej kopci i lzej wchodzi na obroty..



Awatar użytkownika
garczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
Lokalizacja: Katowice[SK]
Kontakt:

Post autor: garczus » wt wrz 26, 2006 22:33

zdjecia jednak beda jutro, bo juz mi sie dzisiaj nie chce robic:/


nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509

Awatar użytkownika
PiTTer99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 18:08
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: PiTTer99 » czw wrz 28, 2006 13:19

no i gdzie te fotosy - chcialbym zobaczyc czym sie rozni CY w golfie od CY z passata .....
wiesz juz jakie masz turbo??


1985 - Jetta USA 1.6TD
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw wrz 28, 2006 15:41

PiTTer99, ale montowałeś po drodze jakiś środkowy tłumik (przelotowy oczywiście) i na końcu wydechu co masz ?? końcówkę czy cały tłumik przelotowy ??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
PiTTer99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 18:08
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: PiTTer99 » czw wrz 28, 2006 16:25

to moze opisze jak mam to od poczatku:
z blachy 10mm wycialem kwadrat , w kwadracie wycialem dziurke 57mm i 4 dziurki pod mocowanie, do tego przyspawalem kolana 55mm ,nastepnie stwierdzilem ze nie bede sie bawil w łączniki elastyczne wydechu wiec pozostalem przy pierscieniach ślizgowych jak w serii..
oczywiscie dotoczylem pierscien o przelocie wew 57mm i przyspawalem do kolan- w ten sposob otrzymalem ten element miedzy turbo a poczatkiem wydechu.
Nastepnie lecialem juz po kolei : wykonczenie slizgacza od strony wydechu i poszerzenie go na 55-57mm, potem rura az do belki z tlumikiem przelotowym, a nastepnie do konca tylko rura tyle ze dla zmyły obspawalem na niej puche od koncowego wydechu (zeby wizualnie bylo dobrze ) :bajer:


1985 - Jetta USA 1.6TD
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw wrz 28, 2006 16:49

PiTTer99, ja zrobie trochę innaczej ;) Ale dzięki teraz wiem że warto !!


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
garczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
Lokalizacja: Katowice[SK]
Kontakt:

Post autor: garczus » czw wrz 28, 2006 19:06

Mysle ze fotki juz dziisaj beda(niestety padla mi cyfrowa).
PiTTer99, mysle ze sie niczym nie rozna:D


nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509

Awatar użytkownika
PiTTer99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 18:08
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: PiTTer99 » czw wrz 28, 2006 22:00

garczus roznia sie napewno kolektorami , turbosprazarkami (przekrecone sa czesci gorace wzgl zimnych dzieki czemu po zamianie kolektorow splywy olejowe sa w roznych miejscach) , trzymakami oleju i takie tam :)

vw_vandal a jaka Ty masz koncepcje jesli mozna wiedziec ?


1985 - Jetta USA 1.6TD
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi

Awatar użytkownika
garczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
Lokalizacja: Katowice[SK]
Kontakt:

Post autor: garczus » czw wrz 28, 2006 22:41

hmm...moj motorek to nikt niewwie w czym byl w orginale:P:P
hehe...takie czsy
kto kombinuje ten zyje:p


nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » czw wrz 28, 2006 23:57

Można powiedzieć, że ja zrobiłem to prawie identycznie jak PiTTer99 i kolanko wygląda tak:

Obrazek

z tym,że jak widać mam złącze elastyczne...



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pt wrz 29, 2006 16:11

PiTTer99, nie rozwiązałem jeszcze tego odcinka zaraz za turbiną. Reszta układu będzie z nierdzewki o średnicy 6 cm. Też chcem zastosować te łączenie elastyczne jak euglen, bo łączenie te orginalne bardzo skrzypi ;). Znalazłem tłumik środkowy przelotowy firmy Michael (o srednicy 6cm) trochę wygłuszy wydech i na końcu chcem też stawić przelotowy tłumik z silencerem firmy WM.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
PiTTer99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 18:08
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: PiTTer99 » pt wrz 29, 2006 16:34

niedawno w moim mk3 syncro strzelil mi ten lacznik i przy 120km/h wydech zaczal sie szargac o ziemie (w syncro wydech powieszony jest tylko na wysokosci tlumikow koncowych na wieszakach) i jakos przestalem im ufac - jak sie slizgacz nie sprawdzi to moze zaloze łącznik


1985 - Jetta USA 1.6TD
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 226 gości