Strona 2 z 11

: pt wrz 22, 2006 14:51
autor: zygimar
tylko skad mam wiedziec ze jest ona 100% nowa i sprawna??

: pt wrz 22, 2006 15:36
autor: ventil
Szkoda że nie napisałes jakie są objawy bo jeśli puszcza olej do wydechu albo do strony ssącej to rozumiem - trzeba ja regenerować ale jeśli auto nie mam mocy to moze tylko kierownice są zablokowane i szkoda kasy na regeneracje.

: pt wrz 22, 2006 16:29
autor: marcinoGTI
A skad wiesz czy ma turbine ze zmienna geometria?? Jezeli chodzi o wycciek oleju w tlumik badz na ssanie to tez nie zawsze jest wina turbiny :P Czesto jest tak ze jest zapchany filtr powietrza i turbina juz zasysa olej z odmy, albo uszczelniacze na popychaczach czy nie sa walniete?? Ustalisz takie zeczy na samochodzie?? Bo ja jako mechanik TURBO nie jestem w stanie. Jezeli chodzi o zaklad w ktorym pracuje to jest na ulicy KOŚCIELNEJ 6. Koszt zalezy od stanu. Zawsze wstawiamy turbiny na stanowisko zeby sie dowiedziec czy napewno leje. Koszt sprawdzenia to okolo 150+VAT (nie jestem w 100% pewien).

: pt wrz 22, 2006 17:02
autor: ventil
Chłopak napisał że ma Golfa IV z silnikem ASV a z tego co pamietam to na 99% w tym silniku jest turbo ze zmienna geometrią. Napisałem ogólnie by choc podał objawy bo jeśli wiesz jaki to objaw który nazwał "padnieta turbina" to nie ma sprawy - chylę czoło. U nas w mieście w serwisie VW jeśli zdiagnozuja że są zapieczone kierownice to klientowi mówia ze turbo do wymiany i ktos kto sie nie zna zaraz będzie je wymieniał. Dlatego napisałem by podał objawy - "padnięte turbo" to równie dobrze mogą byc pourywane łopatki od wirników...

: pt wrz 22, 2006 17:13
autor: marcinoGTI
ventil pisze:Chłopak napisał że ma Golfa IV z silnikem ASV a z tego co pamietam to na 99% w tym silniku jest turbo ze zmienna geometrią. Napisałem ogólnie by choc podał objawy bo jeśli wiesz jaki to objaw który nazwał "padnieta turbina" to nie ma sprawy - chylę czoło. U nas w mieście w serwisie VW jeśli zdiagnozuja że są zapieczone kierownice to klientowi mówia ze turbo do wymiany i ktos kto sie nie zna zaraz będzie je wymieniał. Dlatego napisałem by podał objawy - "padnięte turbo" to równie dobrze mogą byc pourywane łopatki od wirników...
Dokladnie tak jak mowisz. Jezeli chodzi o zapieczona geometrie to przy opcji SPRWADZANIA szczelnosci czyszczenie kolektorow jest wliczone w cene (150 + ewentualnie VAT jak kto bierze na faktore)

: pt wrz 22, 2006 17:46
autor: cowboy
ventil pisze:Golfa IV z silnikem ASV a z tego co pamietam to na 99% w tym silniku jest turbo ze zmienna geometrią
nawet na 100 % jest to podobnie jak AFN 110 km na pompie VP
ventil pisze:moze tylko kierownice są zablokowane i szkoda kasy na regeneracje
jak robiłem diagnoze dynamiczna temu golfu to wskazywało wszytsko na zapieczone kierownice...tym bardziej że poprzedni właściciel niemiec miał podobno 3,8 L na 100km srednie spalania na MFA :)

ja poleciłem coby skoczył do evolution na czyszczenie ...ale mozna przeciez kupic nowe turbo ... i z bani :P

: pt wrz 22, 2006 17:49
autor: twardy
marcinoGTI,
Czy trzeba się umawiać na termin i ile to trwa.
Chodzi mi o sprawdzenie i wyczyszczenie kolektorów?

: pt wrz 22, 2006 18:40
autor: marcinoGTI
Dobrze by bylo zebys zadzwonil i sie umowil zeby nie bylo tak ze przyjedziesz i bedziesz czekal cholera wie ile a jak jestes umowiony na konkretna godzine to niema problemu musza Cie przyjac. Sprawdzenie i oczyszczenie kolektorow trwa okolo 2 do 3 godzin. Tylko problem polega na tym ze musisz miec wymontowana turbine bo my niemamy warunkow, nawet glupiego kanalu.

: pt wrz 22, 2006 22:15
autor: yoobi
Pytanie podobne tylko chodzi o Kraków. Macie może jakieś namiary ??

Pozdrawiam
yoobi

: pt wrz 22, 2006 22:57
autor: evilvw78
cowboy, witam kolego widziałem dziś na stronce youtube.com filmik z twoim golfem na jednym filmie chyba regulujecie doładowanie turbo czy masz zamontowany mbc manual boost control bo szukam informacji jak to działa i jakiś cięzko mi idzie a mam taki problem ze moje dmucha do 1,6 a chciałbym ograniczyć do 1,1.

: sob wrz 23, 2006 19:12
autor: korsarz
siema ja ma takie oytanie co do objawow, moja turbinka wczesniej chodziła cichutko potem pojawiło sie swiergotanie a tera nagle zaczela tak buczec i bardzo to słychać, czy to jest objaw zuzycia???

Re: Regeneracja Turbiny

: sob wrz 23, 2006 20:09
autor: Razal
zygimar pisze:Witam

Gdzie we Wrocławiu są dorzy fachowcy od regeneracji turbin TDI

Dlaczego akurat Wrocław ??

Słyszałem że super fachowcy są w Oleśnicy jak jedziesz w stronę W-awy po lewej stronie.

Zajmują się tylko sprężarkami :)

Pozdroooooooooo :pub:

: ndz wrz 24, 2006 00:17
autor: Corvax
Razal pisze:super fachowcy są w Oleśnicy jak jedziesz w stronę W-awy po lewej stronie.
na ten temat nie omieszkam skrobnac pare slow, jak sie wywiaza z gwarancji :/

: ndz wrz 24, 2006 08:29
autor: Razal
Corvax pisze:
Razal pisze:super fachowcy są w Oleśnicy jak jedziesz w stronę W-awy po lewej stronie.
na ten temat nie omieszkam skrobnac pare slow, jak sie wywiaza z gwarancji :/
Przyda się Corvax :) Twoja opinia ....

Pozdrooooooo :pub: