Dokladnie tak, wykreca sie srube zaslepiajaca i wkreca sender - mam tak zrobione u siebiecowboy pisze:to drugie miejsce byłoby pod czujnik tem oleju - gdy jest MFA to jest taki czujnik
[MK2 1.6] Pytanie o wskażnik ciśnienia doładowania
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
otwórz maskę, zdejmij pokrywę silnika...powiedzcie mi dokladnie gdzie sie podlancza wskazniczek od cisnienia doladowania...i
po prawej ręce (lewa strona silnika) masz rury plastikowe jedna pod drugą, tak??
i z tej górnej wychodzi króciec z zapiętym do niego węzykiem, tak?
tam właśnie zapinasz trójnik który dostałeś wraz z autogaugem.
W silnikach Ottoi gdzie sie montuje Blow offa
no spust cisnienia wtlaczanego przez turbine po odpszczeniu pedalu gazu...te podgrzewajace sie cisnienie ktore po puszczeniu gazu tam sie znajduje blow tym zaworem wypuszcza je do atmosfery przy przyjemnym dzwieku syku:) a jak nie m blowa to chyba czujecie malutkie zmulenie przez 0,5 sec po wcisnieciu gazu???to cieple powietrze ktore tam sie znajdywalo...
jeszcze blow dziala pozytywnie na turbine nie hamujac ja tym powietrzem gwaltownie tylko pozwalajac jej sie krecic dopuki sama sie nie zatrzyma...to jest bloww:)
jeszcze blow dziala pozytywnie na turbine nie hamujac ja tym powietrzem gwaltownie tylko pozwalajac jej sie krecic dopuki sama sie nie zatrzyma...to jest bloww:)
szczerze mowiac to nie widzialem na wlasne oczy jak blow dziala w dieslu ale z tego co rozmawialem z gosciem z allegro to polecal mi wiec nie wiem...a w benzynie ladnie dziala to...nie ma roznicy czy w dieslu czy bezynie jak jest turbo bo tak samo pompuje powietrze ...w sumie nie wiem trzeba kogos przyczaic co ma i nie rozkminiac tu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości