Zmiana dawki na ciepłym silniku dalej problem
: sob lut 10, 2018 08:18
Do góry.
Ale generalnie to wyciągaj rozrusznik, wymyk go i przesmaruj ale taką papką oleju plus smar. Tak nie dużo się daje bo jak zamarznie na przekładni planetarnej to jakbyś kija w tryby włożył. Obadaj tulejki ślizgowe, wymień jeśli są luzy, przesmaruj tez. Szczotki też jeśli są już małe to też trzeba wymienić. Komutator też lekko przetrzyj papierkiem drobnym ale ważne jest to czy czasem izolacja między lamelkami miedzanymi nie wystaje. Bo wtedy to trzeba włączyć rozrusznik pod prąd 12 v i pumexem po komutatorze jechać to wytrze ta izolacje. Można oczewiscie w tokarnia włożyć wirnik i też to samo zrobić. Kable poczysc też by prąd z aku bez przeszkód docierał do rozrusznika. Musi wtedy kręcić jak szalony.
Ewentualnie wymienić rozrusznik tak jak na touranie chłopaki robią. Z 10 zębowych na 11 12 a nawet i 13 zębowe zębatki. Też kręci wtedy jak opętany.
Ale generalnie to wyciągaj rozrusznik, wymyk go i przesmaruj ale taką papką oleju plus smar. Tak nie dużo się daje bo jak zamarznie na przekładni planetarnej to jakbyś kija w tryby włożył. Obadaj tulejki ślizgowe, wymień jeśli są luzy, przesmaruj tez. Szczotki też jeśli są już małe to też trzeba wymienić. Komutator też lekko przetrzyj papierkiem drobnym ale ważne jest to czy czasem izolacja między lamelkami miedzanymi nie wystaje. Bo wtedy to trzeba włączyć rozrusznik pod prąd 12 v i pumexem po komutatorze jechać to wytrze ta izolacje. Można oczewiscie w tokarnia włożyć wirnik i też to samo zrobić. Kable poczysc też by prąd z aku bez przeszkód docierał do rozrusznika. Musi wtedy kręcić jak szalony.
Ewentualnie wymienić rozrusznik tak jak na touranie chłopaki robią. Z 10 zębowych na 11 12 a nawet i 13 zębowe zębatki. Też kręci wtedy jak opętany.