Strona 2 z 2
Problem z wysprzęglikiem po wymianie dwumasy
: pn sie 14, 2017 17:32
autor: wesol
Nic sie nie rozwala od jednomasy. Wiecej skrzyn jest uszkodzonych przez dwumas jak jednomas. To glupiego gadanie. Myslisz ze auta robione na moce 250-300 koni to smigaja na dwumasie? A jeszcze 15-20 lat temu to co nie bylo aut z moca po 200 koni? Bo nie bylo dwumasy?
Re: Problem z wysprzęglikiem po wymianie dwumasy
: wt sie 15, 2017 13:51
autor: pepepe
wesol pisze:Nic sie nie rozwala od jednomasy. Wiecej skrzyn jest uszkodzonych przez dwumas jak jednomas. To glupiego gadanie. Myslisz ze auta robione na moce 250-300 koni to smigaja na dwumasie? A jeszcze 15-20 lat temu to co nie bylo aut z moca po 200 koni? Bo nie bylo dwumasy?
Przy wymianie tego zestawu ktory robię (tarcza, docisk, sprzeglo, sruby) zrobilem tez zabielanie oraz uszczelniacz, do tego bede mial nowy wysprzeglik i nową łapę skrzyni
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
Ciekawe czy mi policzy hajs za wysprzęglik czy łapę
Gdyby dźwignia sprzegła była dobra to wysprzęglik by żył i drugi wysprzeglik podczas odpowietrzania też by żył?
Problem z wysprzęglikiem po wymianie dwumasy
: wt sie 15, 2017 15:58
autor: wesol
Ciekawe czy tym zabieleniem wlasnie nie zepsules zamachu.
Problem z wysprzęglikiem po wymianie dwumasy
: wt sie 15, 2017 23:37
autor: pepepe
Powiem Ci ślusarz czy tam tokarz mówił że 1/10 makrometra czyli 1/10 włosa tylko zrobił bo było ok...
Też doczytałem na forum że papierem ściernym wystarczyło ale pociesz mnie proszę hehe
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Problem z wysprzęglikiem po wymianie dwumasy
: śr sie 16, 2017 10:55
autor: wesol
Jak nie zebral 0.5 mm lub wiecej to okej bedzie.
Problem z wysprzęglikiem po wymianie dwumasy
: śr sie 16, 2017 17:25
autor: pepepe
Mówię Ci stary 1/10 włosa bo była lala
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Napiszę jutro/pojutrze jak się jeździ
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Problem z wysprzęglikiem po wymianie dwumasy
: śr sie 16, 2017 21:15
autor: wesol
spoko nie ma co panikowac w takim razie.
Re: Problem z wysprzęglikiem po wymianie dwumasy
: ndz sie 20, 2017 19:09
autor: pepepe
wesol pisze:spoko nie ma co panikowac w takim razie.
Panowie kłopot bo kolejny wysprzeglik strzelił.
Jak widać na foto wysokości ząbków się różnią oraz sama góra przez co wysprzeglik do wyrzucenia.
A wysokość ząbków czy nie wpłynie na rozrusznik?
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/male_4712b403d978ca97d37133d83d4b.jpg)
![Obrazek](http://www.fotem.pl/data/mini/male_e397ed8ac6cb02d8c72bb38fd0f4.jpg)
Numery katalogowe SCH 3000332001
Problem z wysprzęglikiem po wymianie dwumasy
: ndz sie 20, 2017 22:27
autor: wesol
Sprawdz te wysokosci od plaszczyzny przylegania kol do walu. Moze sa rozne.
Problem z wysprzęglikiem po wymianie dwumasy
: ndz sie 20, 2017 22:33
autor: pepepe
Ale numery i zamówienia są ściągnięte z forum VW, Seata, Audi.
Dzwoniłem do przypadkowego Pana z olx co sprzedaje zamachowe koło i po przedstawieniu problemu powiedział że wysprzeglik od dwumasy nie może być do obecnego koła zamachowego oraz na odwrót.
Czyli jaki mam założyć wysprzeglik bo nie rozumiem. Skoro mam sprzęgło Sachs i zamachowe od VW?
Zamówić od Malucha? :/ Czy od Bizona kombajnu