[MK2 GTD] Zawor od turbo??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » ndz wrz 03, 2006 12:37

zaprzal, trza było od razu mowic ze w SB seryjnie była hydrauliczna :)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Wawro
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: wt paź 04, 2005 00:27
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Wawro » ndz wrz 03, 2006 13:02

w mojej głowicy (silnik JR) też są hydrauliczne popychacze, podejdzie też uszczelka od 1.9 td?


I did it all for the nookie ... :D

Awatar użytkownika
wojtaz83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pn maja 08, 2006 07:39
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wojtaz83 » pn wrz 04, 2006 23:27

jak sprawdzacie cisnienie doladowania tak jak w ksiazce jest napisane czyli 2 bieg i 50km/h przyhamowywane czy inaczej bo mi pokazuje wedlug testu z ksiazki 0.8 mam niby standard orzynajmniej ja nic nie ruszalem ale jak go przyciskam na roznych biegach tak 3000 do 4000 tys obrotow to cisnienie skacze do 1.4 bara oco chodzi bo nieemam pojecia??



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » wt wrz 05, 2006 06:59

wojtaz83, naljlepszy sposób na sprawdzenie cisnienia to jedz gdzies poza miasto włacz 5 bieg i rozpedzaj sie ile mzesz przy około 120-140 km/h bedziesz mial prawidłowe cisnienie doładowania.jezeli jest za duzo to zmniejsz, ja mam ustawione 1 bar


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
wojtaz83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pn maja 08, 2006 07:39
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wojtaz83 » wt wrz 05, 2006 18:50

wyczytalem na forum ze prawdopodobnie WG sie zawiesil mogl sie zapiec i nie otwiera sie wogole dlatego turbina (mam k14) pompuje ile wlezie hmm powiedzieli zebym dmuchna 4 Bray kompresorem w ten metalowy wezyk co idzie do WG i powinien ruszyc sprubuje jak tylko znajde kogos z takim kompresorem 4 bray :(



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości