Strona 2 z 2

: pn sie 28, 2006 18:42
autor: bongo
Lukas90b pisze:bongo, to pewnie było cos takiego że to nie były wersje CL tylko coś bogatszego.
Nic bogatszego.Mój wersja Memphis,z wypasów tylko światełka w schowku i bagażniku oraz regulowana wysokość pasów.Rok 88.A drugi to zwykła CL"ka,z 86 r.jeszcze z dzieloną szybą.

: pn sie 28, 2006 18:57
autor: Lukassso
E no to pewnie mi ktoś w altkach grzebał :/ Jetta taty jest z 1988roku a brata to była z 1991 roku obie CL-ki. to jak tak to ja się pomyliłem. Dzięki za korekte chłopaki :bigok:

: pn sie 28, 2006 22:36
autor: bizak
Lukas90b pisze:E no to pewnie mi ktoś w altkach grzebał :/ Jetta taty jest z 1988roku a brata to była z 1991 roku obie CL-ki. to jak tak to ja się pomyliłem. Dzięki za korekte chłopaki :bigok:
po to tu jestesmy aby korygowac swoja wiedze nawzajem ;) :pub:

: ndz sty 07, 2007 22:17
autor: smoked
Szybkie pytanie: Aktualnie w Golfie II z '89 BENZYNIAK mam km-mierz i duzy zegar. Calosc na 1 wtyk. Chcialbym wymienic zegar na obrotomierz, CZY musze wymieniac caly zestaw czy wystarczy wymontowac zegarek i wmontowac obrotomierz (tarcza + elektronika) ?? Prosze o informacje, moze ktos ma w tym doswiadczenie.

Czy wystarczy sprawdzic we wtyczce czy mam 10pin (Syngal obrotomierza - z cewki (benzyna) lub z wyjscia W alternatora (diesel) wg. http://vw2.info/vwforum/pinout_jeden_wtyk.htm ) ?


W ogole jak wyiagnalem zegary zeby wymienic diode od dlugich, to teraz w ogole podswietlenie nie dziala calych zegarow a dam sobie uciac cokolwiek, ze wszystko zlozylem delikatnie i tak jak bylo... :blush:

: wt sty 09, 2007 16:29
autor: yaroz
Ja do swojego zwyklego Diesla wstawilem licznik z obrotomierzem.Wczesniej nawet nie mialem zegarka w starym liczniku.Zobacz czy z alternatora wychodzi ci cienki czerwono- czarny kabelek jezeli tak to na 100% kupujesz Licznik z obrotkiem, podpiinasz i wsio :bigok: a ten wyswietlacz LCD to u mnie jest zegarkiem.