Strona 2 z 2

Re: [MK3 TDI] jak przegazuje ponad 4 tys obrotów silnik wari

: sob gru 30, 2006 10:44
autor: RobertP
grze693 pisze:Jak nacisne na postoju pedał gazu ponad 4 tys i puszcze to silnik zaczyna strasznie nierówno pracować ,lewarek zmiany biegów trzepie się jak oszalały , silnik dymi na biało czy tam szaro impulsowo i pracuje strasznie nie równo ale na wolnych nie gaśnie ale jak się wciśnie gaz, ledwo co podnoszą się obroty.
a po co to robisz chcesz przedmuchać gaźnik ? :jezor: :jezor: :jezor:
chyba lubisz katować dieselki, mój dzieciak też czasami tak wciskał gaz do dechy ....
ale nic sie nie działo :chytry: - sorki za moje uwagi ale nie katuj tak samochodu !

podejrzewam że możesz mieć przestawiony rozrząd czy masz inne jakieś
jeszcze objawy oprócz tych co opisałeś
grze693 pisze:smrud z rury takim nie przepaloną ropa czy cos takiego
?

: sob gru 30, 2006 12:55
autor: Corvax
w takim przypadku sprawdziłbym rozrzad i cisnienie oleju

: sob gru 30, 2006 17:58
autor: giet
Moim zdaniem problem ten zwiazany jest z popmą oleju. Miałem identycznie - po przegazaniu silnik szarpał, potem chodził na 3 garach, a potem gasł. Wymieniłem pompe oleju i wszystko było ok.

Pozdrawiam Giet

: sob gru 30, 2006 20:33
autor: ventil
Każdy ma swoje teorie - dla mnie te objawy są podobne do uszkodzenia dolnego koła rozrzadu - być może klin sie juz wyrobił (co w TDI zdarza się często) i rozrzad się o kawałeczek przestawia. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Zerwanie tego klina doprowadza oczywiście do remontu silnika (w najlepszym wypadku tylko zawory się pogną). Warto to sprawdzić.... Kolega uysy chyba też o tym myślał...?
Częstym objawem jest też to - jesli powiedzmy przyśpieszysz na np. drugim biegu do 4 - 5 tyś obr i gwałtownie puścisz gaz (bez wciskania sprzęgła) to czasami z tyłu nagle jest chmura jasnego dymu a nawet strzały w wydech podobne jak w autach benzynowych. Jak rozwiążesz problem to daj znac bo ciekawy jestem...

: sob gru 30, 2006 20:47
autor: ORZGAWEL
W MOIM TDI PROBLEM TEN POJAWIA SIE TAKŻE PODCZAS OSTREGO PRZYSPIESZANIA NA NISKICH BIEGACH. KIEDYŚ ODPIOŁEM KOSTKE OD STEROWANIA ZAWOREM N75 I SILNIK WKRĘCAŁ SIĘ IDEALNIE ŻADNEGO WIESZANIA SIĘ, ALE WIEM ŻE NIE NA TYM POLEGA NAPRAWA. JUŻ JĄ PODPIOŁEM

: pn sty 01, 2007 16:50
autor: jarol2002
Mam podobny problem z moim TDI dzieje sie tak przy przyśpieszaniu na pierwszym biegu powyżej 4000 obrotów ale tylko jak silni nie jest całkowicie nagrzany ma około 60-70 stopni, kiedy ma już powyżej 80 stopni moge go kręcic do 4500 i wszystko jest ok. Spróbuj na rozgrzanym silniku czy wtedy będzie ok