[mk2] Zestaw naprawczy to turbiny

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » ndz sie 27, 2006 16:55

marcinoGTI,
marcinoGTI pisze:Kolego twardy w jakim zakladzie we wrocku byles?
Wrocław Legnicka 52a ---Polecam


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
spons
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pt sie 04, 2006 11:08
Lokalizacja: Siewierz
Kontakt:

Post autor: spons » pn sie 28, 2006 00:09

macientyvw pisze:
spons pisze:A czy sciagniecie obudowy czesci goracej (chyba tak sie to nazywa :roll: ) i czyszczenie kierownic wiaze sie z wywazaniem?
nie http://www.technologie-entwicklung.de/G ... turbo.html
tu masz link jak to zrobic.
Mam na mysli wlasnie to co w powyzszym linku. Wiem jak to zrobic bo juz mi sie zdarzylo, tylko kolega napisal ze dowaza sie walek po zalozeniu obudowy, rozumiem ze chodzilo o to ze robi sie to po regeneracji, a mi chodzilo o to czy jak sciagne czesc zeliwna trzeba bedzie wywazac? Bo czyszczac swoja nic nie wywazalem :wink:


www.seat-racing.pl

Awatar użytkownika
marcinoGTI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: pn maja 15, 2006 16:39
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: marcinoGTI » pn sie 28, 2006 10:04

Nie jak sciagasz obudowe zeliwna badz aluminiowa to nie musisz dowazac. Dopiero po sciagnieciu kola aluminiowego trzeba dowazyc turbinke


Kontakt GG 2331324
Kontakt kom. 696-028-242
http://www.vwdolnyslask.pl/ ZAPRASZAMY :D

Obrazek

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn sie 28, 2006 15:52

Chłopaki uspokujcie się :grin: proszę nie wnikajcie czy się rozleci czy nie czy trzeba wyważać czy nie !!! Chcem kupić zestaw naprawczy, jakaś tulejka i dwa pierścienie i dalej sam sobie poradzę !!! Wiecie gdzie takie coś kupić???

P.S. z tego co się orientuje i jak mi wytłumaczyli, wirnik jest wyważany z ośką. To w moim turbo jest zdrowe!! Tego nie będę wymieniał !!! Mojemu bratu regenerowali jeżdzi już jakieś 6 miechów przejechał 34 tyś. km i turbo działa i nie bierze oleju!!!


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
marcinoGTI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: pn maja 15, 2006 16:39
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: marcinoGTI » pn sie 28, 2006 15:57

Zestaw kupisz w kazdej firmie ktora robi turbiny! Juz to pisalem


Kontakt GG 2331324
Kontakt kom. 696-028-242
http://www.vwdolnyslask.pl/ ZAPRASZAMY :D

Obrazek

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » śr sie 30, 2006 13:10

marcinoGTI, tak dzwoniłem do trzech i nie chcą sprzedać!!! Mogą mi wyremontować za 600 zł, może ty masz gdzieś na zbyć jeden komplet :bajer:


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
marcinoGTI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: pn maja 15, 2006 16:39
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: marcinoGTI » śr sie 30, 2006 14:10

Zadzwon pod numer podany na PW to jest numer do firmy w ktorej pracuje i zapytaj sie o zestaw do takiej turbiny jaka masz. Powinni Ci sprzedac bez problemu. Ja jestem teraz na urlopie wiec ja nie dam rady nic zalatwic.


Kontakt GG 2331324
Kontakt kom. 696-028-242
http://www.vwdolnyslask.pl/ ZAPRASZAMY :D

Obrazek

bocianek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 13:52
Lokalizacja: Opole

Post autor: bocianek » czw sie 31, 2006 10:56

Tez mam zamiar zabrac sie za wyczyszczenie swojego doladowania :)
Niestety pogoda troche przeszkadza bo pod chmurką robie wszystko przed domem. Ale jak juz zrobie to mieszcze klka fotek:D

A tak na marginesie urzadzenie do wywazania mozna zrobic samemu i to niewielkim kosztem :D student mechaniki zawsze sobie poradzi heh :okej:



Awatar użytkownika
marcinoGTI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: pn maja 15, 2006 16:39
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: marcinoGTI » czw sie 31, 2006 11:15

bocianek pisze:A tak na marginesie urzadzenie do wywazania mozna zrobic samemu i to niewielkim kosztem :D student mechaniki zawsze sobie poradzi heh :okej:

Powodzenia :bajer:


Kontakt GG 2331324
Kontakt kom. 696-028-242
http://www.vwdolnyslask.pl/ ZAPRASZAMY :D

Obrazek

Wawro
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: wt paź 04, 2005 00:27
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Wawro » czw sie 31, 2006 12:15

Po wymianie tego zestawu naprawczego przestanie z turbiny cieknąć olejem do kolektora dolotowego ? Mam u mnie takie coś i zastawiaw się czy warto się bawić w jakiekolwiek operacje.


I did it all for the nookie ... :D

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » czw sie 31, 2006 20:05

bocianek pisze:urzadzenie do wywazania mozna zrobic samemu i to niewielkim kosztem
Przy tak wysokich obrotach najmniejszy blad wywazenia rozwali wirnik, czy przypadkiem wirnik nie powinno wywazac sie statycznie i dynamicznie? Moze student mechaniki bedzie wiedzial jak zrobic urzadzenie do wywazania, co wcale nie znaczy ze bedzie potrafil takie urzadzenie sobie zrobic, bo moze okazac sie zbyt precyzyjne i skomplikowane. Mlotek i imadlo nie zawsze wystarcza. Moze tez okazac sie ze urzadzenie do tak precyzyjnego wywazania - zbudowane wlasnymi silami - okaze sie bardziej kosztowne niz kilka nowych turbin:)



Awatar użytkownika
marcinoGTI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: pn maja 15, 2006 16:39
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: marcinoGTI » czw sie 31, 2006 21:23

dziechu pisze:czy przypadkiem wirnik nie powinno wywazac sie statycznie i dynamicznie
Dokladnie tak jak mowisz kolego :)


Kontakt GG 2331324
Kontakt kom. 696-028-242
http://www.vwdolnyslask.pl/ ZAPRASZAMY :D

Obrazek

bocianek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 13:52
Lokalizacja: Opole

Post autor: bocianek » pt wrz 01, 2006 08:38

Haha..no dobra..chcialem troche Was podpuscic :jezor: :)
Wiadomo ze jak sie cos kreci ponad 3000 obr./sekunde! to trzeba to idealnie wywazyc :)
Chociaz slyszalem ze niektorym udalo sie ustawic srodek ciezkosci i turbinki działają do dzisiaj :cool:

( a poki co szukam dla siebie nowego doladowania 3k ;) )



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » ndz wrz 03, 2006 15:30

Chłopaki jeżeli wirnik jest cały to ja go nie muszę go wyważać !!! tylko zmienia tulejkę i 2 pierścienie skręcam do kupy i dalej śmigam.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 235 gości