Strona 2 z 2

: sob wrz 09, 2006 23:06
autor: bizak
jrk_b pisze:Niestety mam podobne zmartwienie.
(Moze ktos polecic dobrego speca od tdi w TORUNIU/BYDGOSZCZY???)
U mnie objawia sie to tak:
przy wkrecaniu sie na wyzsze obroty - na 3ce jest to okolo 3,6 tys, na biegu 4-5 obroty ok 2,8 tys w zwyz, silknik rozpedzajac sie, przestaje przybierac na mocy na ulamek sekundy, po czym znowu czuje ze przyspiesza, by za chwilke ponownie poczuc jak robi sobie "pauze" w przyspieszaniu. Ta przerwa to naprawde ulamek sekundy, ale uczucie przy przyspieszaniu jest takie, jakby auto rwalo sie do przodu falami.
Przeczytalem powyzsze posty i chetnie bym sprawdzil elementy, o ktorych piszecie, ale nie znam mechanika godnego zaufanie (z vag) w toruniu/bydgoszczy :(

pozdrawiam serdecznie.
a odlacz na chwile zaworek N75 i sprawdz wtedy czy "szarpie"

: ndz wrz 10, 2006 10:09
autor: PacekPlacki
Miałem podobny problem w A4 AFN jeszcze kilka dni temu do 3 tyś odrotów szedł normalnie elektronika była w porzadku zaworki tez, nie wiedzieliśmy co jest grane ...okazało sie że katalizator sie rozpadł i jedna z części blokowała wydech, w zależności jak ten głaz sie ustawiał w wydechu to samochód chodził...... a jak jak leżał nie fartownie to muł i raz załapywał a potem sie mulił ponownie.......

: ndz wrz 10, 2006 13:16
autor: syta
szukam kogoś w okolicach radomia bo musze sprawdzic przepływomierz i na chwile potrzebyje dobrego

: pt sty 29, 2010 16:37
autor: jozinvariant
ja miałem to samo co kolega opisał... odłączyłem n75 łącząc ze sobą dwa węże nieb i czer... teraz przyspieszanie mam jak własnie w tej pauzie o któerj pisał kolega... czyli słabsze

:grrr:

: pt sty 29, 2010 16:40
autor: bradley
jozinvariant, to odlacz impulsator ze skrzyni biegow i sie przejedz.

: czw lut 11, 2010 23:12
autor: Hubson1705
miałem to samo i dalej mam ;/
nie jest to raczej wina ani pompy wtryskowej a już turbiny na pewno, ponieważ wymieniłem dwie te rzeczy, chyba, że jeszcze spróbuję przestawić pompę wtryskową i wtedy się poprawi