Strona 2 z 4
: czw sie 24, 2006 20:24
autor: domek
Witam. U mnie to samo sie dzieje. Bylem na dynamicznym i jest cos z podcisnieniem. W poniedzialek jade na znaczny remoncik autka i przy okazji ma tez popracowac nad tym. Moj meches stawia na wezyki od podcisnienia. Jak zdarzy wszystko zrobic w poniedzialek a ja przezyje moment zaplaty
to od razu pisze co sie dzialo. Pozdrawiam
: czw sie 24, 2006 20:30
autor: Anusia
ZagorTDI, Adama nie ma ..wyjechał ... tak ostatnio mi mówił, jak rozmawialismy ze sobą
: czw sie 24, 2006 22:12
autor: cowboy
Anusia pisze:ZagorTDI, Adama nie ma ..wyjechał ... tak ostatnio mi mówił, jak rozmawialismy ze sobą
ZagorTDI ostatecznie moze jest mała szansa, ze znajde chwilke w sobote koło poludnia - mam fejsa to mozemy podiagnozowac
: czw sie 24, 2006 22:23
autor: ZagorTDI
Cowboy.
jezeli bedziesz miec czas, to z wielka chcecia...
bede wdzieczny.
z gory THX
Pozdrawiam.
Zagor
: pt sie 25, 2006 18:35
autor: Adamm
wocilem heheh i juz sie wstepnie z Zagorem umowilem
: pt sie 25, 2006 18:36
autor: krystek007
Witam, jestem po diagnozie - u mnie wyskoczyło zwarcie do B+ opisane tu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59576
Pozdrawiam.
: sob sie 26, 2006 13:54
autor: ZagorTDI
Bylem w piatek wieczorem na Vagu u Adamm'a.
i wszystko wyglada dobrze
nie ma zadnych bledow...
po jezdzie jak podlaczylismy sie ponownie, to rowniez nie wystapily bledy...
wiec nie mam pojecia czym to moze byc spowodowane....
pozdrawiam
: sob sie 26, 2006 14:31
autor: cowboy
ZagorTDI pisze:nie ma zadnych bledow...
po jezdzie jak podlaczylismy sie ponownie, to rowniez nie wystapily bledy...
wy się macie w czasie jazdy VAGowawać, a nie zczytywac błędy...
diagnoza MUSI być dynamiczna pod obciażeniem..
: sob sie 26, 2006 14:41
autor: irwin
Tak jak wcześniej kolega powiedział możliwe że to przepływka. Podaje za małe napięcie a ECU nie traktuje tego jako błąd. Naj prościej podmienic przepływke, bąć podpiąć oscyloskop i wszystko bedzie jasne.
: sob sie 26, 2006 15:30
autor: ZagorTDI
oscyloskop powiadasz,,,
nie posiadam takiego urzadzenia...
ale z wielka chcecia bym sie podlaczyl aby sprawdzic Traktora...
denerwuje mnie to ze traci moc ... i to nie wiem gdzie...
: sob sie 26, 2006 16:47
autor: uysy
oscyloskop powiadasz,,,
nie posiadam takiego urzadzenia...
To i lepiej bo diagnostyka LMM oscyloskopem to jak polowanie na muchę z dubeltówką
: sob sie 26, 2006 18:00
autor: Adamm
szczerze to ja nie odczulem spadku mocy przy jezdzie ponad 3000 tylko ze padal deszcz i na 5 juz nie bylo sensu wlaczac ale jak dla mnie jedzie dobrze
co do diagnozy dynamicznej to niestety brak laptopa z RS232
mam natomiast wykres z pracy na wolnych i jesli ktos potrafi to odczytac to udostepnie bo auto nie pracuje rowno
poza tym jaka powinna byc dawka paliwa na wolnych??
u mnie jest v3.4 -3.6 a u Zagora 8.8- 10.2 chyba za duza (lub za mala)
: sob sie 26, 2006 18:05
autor: ZagorTDI
Adamm.. nie udalo nam sie przekroczyc 130km/h..
tym bardziej ze pogoda byla kaszanka...
moze innym razem zobaczysz ze nie jest tak jak trzeba.
i jeszce jedno. sam zauwazyles ze na wolnych obrotach lekko nie rownon chodzi.
Pozdrawiam
i jeszcze raz dzieki Adamm.. piwko dala ciebie
: ndz sie 27, 2006 00:05
autor: Adamm
no wlasnie dziwnie chodzil na wolnych - chodzil tak jak u mnie przy brudnym nastawniku tez byly wtedy takie objawy pracy na wolnych chwila dobrze i takie zakrztuszenie.
i cos mi ta dawka paliwa na wolnych nie pasuje