Strona 2 z 2

Re: mTDI AFN pompa AAZ tłoczek 11mm brak mocy

: śr gru 28, 2016 14:24
autor: marcodado
Czyli? Zaatakowało zawory? Do się temu zapobiec jakoś? Silnik miałem ze złomu, więc dla świętego spokoju zalałem minerała.

Re: mTDI AFN pompa AAZ tłoczek 11mm brak mocy

: czw gru 29, 2016 09:31
autor: Haki
marcodado pisze:Czyli? Zaatakowało zawory? Do się temu zapobiec jakoś? Silnik miałem ze złomu, więc dla świętego spokoju zalałem minerała.
Więc proponuję go tam oddać.... bo prędzej czy później staniesz tym autem na trasie ...

Kolego - jak ktoś zaczyna się bawić w grubsze mody to po 1 robi silnik na igłę... a Ty jedziesz od :ass: strony ...

Szkoda ,że Słonecznikowego nie zalałeś !! byłoby jeszcze taniej

Re: mTDI AFN pompa AAZ tłoczek 11mm brak mocy

: sob lut 25, 2017 00:04
autor: marcodado
Witam po raz kolejny. Mtdi chodzi i ma się dobrze. Sprawa wygląda następująco. Silnik 1.9 tdi AFN, TURBO K24 (wstaje od 2 tys. obrotów), wtryski t4 2.5 tdi 0.216mm, pompa z ducato 2.5 tdi, zmieniona sprężynka dźwigni gazu na mocniejszą, ciśnienie wewnętrzne w pompie 10 bar przy 4200 obrotów silnika. Problem polega na tym, że silnik w przedziale 1-2 tys obrotów lubi szarpać pod większym obciążeniem. Jako, że na 2 biegu jest małe obciążenie nie da się tego odczuć. W przypadku 3,4, 5 biegu jest to odczuwalne. Na wtryskach z AFN czułem coś podobnego, ale w znacznie mniejszym stopniu, co dało się znieść. Po założeniu wtrysków 0.216 mm jest to bardzo odczuwalne. Kąt wtrysku ustawiony był na 1.0, teraz opóźniłem kąt ale objaw jest identyczny. Proszę o porady co może być nie tak, z góry dziękuję i pozdrawiam :)


I panowie jeszcze druga sprawa. Pompa z ducato 2.5, a silnik afn. Gdybym dał sprężynę tłoczka przestawiacza kąta wtrysku z pompy afn i podkładki, do pompy z ducato i ustawił ciśnienie w pompie przy 2050 na 11.4 bar to będzie lepiej? Bo teraz ewidentnie czuć późny kąt od 4 tys. obrotów.