mTDI AFN pompa AAZ tłoczek 11mm brak mocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marcodado
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob paź 31, 2015 23:08

Re: mTDI AFN pompa AAZ tłoczek 11mm brak mocy

Post autor: marcodado » śr gru 28, 2016 14:24

Czyli? Zaatakowało zawory? Do się temu zapobiec jakoś? Silnik miałem ze złomu, więc dla świętego spokoju zalałem minerała.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: mTDI AFN pompa AAZ tłoczek 11mm brak mocy

Post autor: Haki » czw gru 29, 2016 09:31

marcodado pisze:Czyli? Zaatakowało zawory? Do się temu zapobiec jakoś? Silnik miałem ze złomu, więc dla świętego spokoju zalałem minerała.
Więc proponuję go tam oddać.... bo prędzej czy później staniesz tym autem na trasie ...

Kolego - jak ktoś zaczyna się bawić w grubsze mody to po 1 robi silnik na igłę... a Ty jedziesz od :ass: strony ...

Szkoda ,że Słonecznikowego nie zalałeś !! byłoby jeszcze taniej


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
marcodado
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob paź 31, 2015 23:08

Re: mTDI AFN pompa AAZ tłoczek 11mm brak mocy

Post autor: marcodado » sob lut 25, 2017 00:04

Witam po raz kolejny. Mtdi chodzi i ma się dobrze. Sprawa wygląda następująco. Silnik 1.9 tdi AFN, TURBO K24 (wstaje od 2 tys. obrotów), wtryski t4 2.5 tdi 0.216mm, pompa z ducato 2.5 tdi, zmieniona sprężynka dźwigni gazu na mocniejszą, ciśnienie wewnętrzne w pompie 10 bar przy 4200 obrotów silnika. Problem polega na tym, że silnik w przedziale 1-2 tys obrotów lubi szarpać pod większym obciążeniem. Jako, że na 2 biegu jest małe obciążenie nie da się tego odczuć. W przypadku 3,4, 5 biegu jest to odczuwalne. Na wtryskach z AFN czułem coś podobnego, ale w znacznie mniejszym stopniu, co dało się znieść. Po założeniu wtrysków 0.216 mm jest to bardzo odczuwalne. Kąt wtrysku ustawiony był na 1.0, teraz opóźniłem kąt ale objaw jest identyczny. Proszę o porady co może być nie tak, z góry dziękuję i pozdrawiam :)


I panowie jeszcze druga sprawa. Pompa z ducato 2.5, a silnik afn. Gdybym dał sprężynę tłoczka przestawiacza kąta wtrysku z pompy afn i podkładki, do pompy z ducato i ustawił ciśnienie w pompie przy 2050 na 11.4 bar to będzie lepiej? Bo teraz ewidentnie czuć późny kąt od 4 tys. obrotów.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 231 gości